Ufka Ufka
5016
BLOG

Dosyć!

Ufka Ufka PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 288

Mam wrażenie, że PiS w braku sensownej opozycji postanowił sam się wykończyć. Ciekawa jestem, kiedy niektórzy zrozumieją prostą matematykę - kadencja Prezydenta trwa do 2020, kadencja parlamentu do 2019. Po drodze wybory samorządowe, może niektóre gorące głowy ochłoną.

Nie jestem w stanie czytać tych wszystkich wpisów obrzucających Prezydenta inwektywami znanymi dotychczas z ust naszych przeciwników. Adrian, długopis to najłagodniejsze określenia. Ale to pojedynczy wyborcy. Gorzej, jak w Gazecie Polskiej Codziennie pojawia się artykuł insynuujący, że za ostatnimi posunięciami , czyli odłożeniem awansów, stoją doradcy z WSI. To już przestaje być zabawne, to jest groźne. Inni też chcą dorzucić kamyczek - powstaje partia prezydencka, Kukizy nie chcą być na uroczystościach 15 sierpnia, to wina PAD. Mam wrażenie, że po "naszej stronie" Prezydent zastąpił opis PiSu w GW: za wszystko, od gradobicia po zły humor wiceministra sportu odpowiedzialny jest Andrzej Duda. 

Opozycja nie mogła sobie odmówić - chwali na wyścigi, a PBK nawet udziela cennych rad - niech PAD zdymisjonuje Antoniego Macierewicza. Jak niby ma to zrobić, skoro nie jest premierem już nie mówi. Może on dymisjonował ministrów PO&PSL? Wątpię.

Dzięki Bogu są wakacje, a zwykli ludzie interesują się wszystkim, tylko nie plotami. Do września ja, jako wyborca zarówno Prezydenta jak i Prawa i Sprawiedliwości życzę sobie dyskretnych rozmów wszystkich ze wszystkimi, ale na zewnątrz spokoju. A przede wszystkim szacunku dla Prezydenta. Szacunek nie musi być połączony z miłością. Ale razem możemy wiele, osobno nic. Tak, jak wybory w maju 2015 dały nadzieję wielu osobom, tak rozstanie spowoduje odpływ elektoratu. Mam nadzieję, że do wszystkich to dotrze.


Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka