adach

komentarze użytkownika

  • 26.05.2012 23:37

    @autor

    Zdaje się, że parę osób zarabia tutaj ruble, bo nie sądzę, aby ktoś takie głupoty wypisywał za darmo. Proszę autora o odcięcie tego źródełka finansowania.
    LIKA: PROF. BINIENDA W WARSZAWIE, A GDZIE EKSPERT OSIECKI?
  • 25.05.2012 13:32

    @Alex_Disease

    "Nikt sobie samowolnie nie będzie badał katastrofy nieupoważniony do tego żeby później móc przedstawiać oficjalne wnioski."

    Uff, ale komuną zaleciało.
    To napisał liberał???
    Znaczy się prawdę należy koncesjonować, banderolować i płacić za nią akcyzę?
    ALEX_DISEASE: Galaretka Biniendy
  • 25.05.2012 12:40

    @Alex_Disease

    "dlatego uważam że się wygłupili bo kiedy była Olimpiada w Pekinie to nie protestowali. Teraz będzie w Soczi i też nie będą protestować. Ot taka zwykła hipokryzja."

    A co ma piernik do wiatraka?

    Bo Kowalski złodziej, to trzeba zamknąć jego uczciwie pracującego sąsiada?
    Ot, taki tok myślenia.
    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 25.05.2012 07:13

    @szczurbiurowy @rk1

    "Jak już napisałem wyżej - dziennikarzami sa też absolwenci wydziałów niedziennikarskiech, jak prawo. Czy one także nie sa uniwersyteckie ? O ile wiem, to Collegium Juridicum istnieje w uniwersytecie od jego początków, czy się mylę?"

    Z jednej strony przyznaję rację, ale z drugiej ją odrzucam.
    @rk1 ma rację, że nie można wszystkich uniwersytetów traktować jednocześnie.
    Ludzie o wykształceni w naukach humanistycznych myślą jednak nieco inaczej niż ci o ścisłych umysłach.
    Dlatego dziennikarze po "ogólniakach", potem dziennikarstwie nie będą w stanie zrozumieć metodologii Biniendy (sposób myślenia).
    Z drugiej strony powinni rozumieć swoją ułomność w tym względzie (brzydko to zabrzmiało, ale nie jest to nic negatywnego).
    Bywa, że nie to nie ma znaczenia, a linia redakcyjna.
    SZCZURBIUROWY: Binienda Show czyli klęska uniwersytetu
  • 24.05.2012 18:08

    @ztzt

    "Na moje oko Alex czy Nerwica to entuzjaści a nie zawodowcy."

    Trudno powiedzieć, bo jeżeli Alexa zmusić do jakieś wypowiedzi, która wychodzi poza schemat, poza jakiś szablon antypisowski, to wali bardzo prymitywne głupoty lub po prostu nie odpowiada. W innych wypadach odpowiada twardo, omijając przytaczane mu materiały, zgodnie z szablonem, który wygląda jak sms (email, etc.) z centrali. Choć może ktoś go kiedyś zaprogramował i teraz działa na zasadzie automatu, znajduje odpowiedni materiał i rozpowszechni rozpowszechnia.
    ZTZT: Mózg Alexa
  • 24.05.2012 15:41

    @

    Autor to wybitny ekspert w wielu dziedzinach, także katastrof lotniczych
    Jako jeden z nielicznych rozszyfrował zagadkę błędnie podawanej godziny katastrofy (8:56->8:41), stwierdzając:
    "to nie była żadna manipulacja. Taką godzinę podano najpierw gdyż nikt nie wiedział dokładnie kiedy samolot się rozbił. Późnej ustalono że musiało to być 15 minut wcześniej, 15 minut to nie jest dużo czasu. Oni w takim zamieszaniu pewnie w ogóle stracili poczucie czasu i trudno się dziwić." (Źródło: Salon24 - "Warszawa, mamy problem"; autor: 1maud / 31.03.12 / komentarz: 31.03.12, godz.9:37)

    ALEX_DISEASE: Galaretka Biniendy
  • 24.05.2012 12:20

    @Alex_Disease

    „zachodni politycy wygłupili się na maksa, popisali się nie dość że niebywałą hipokryzją to na dodatek nie wzięli pod uwagę zdania samej Tymoszenko.”

    1. Dlaczego uważasz, że się wygłupili? Przypomnę, że bojkot na dobrą sprawę jeszcze się nie rozpoczął. Na razie powiedziano „A”. O jego sukcesie lub porażce zadecyduje kilka czynników, jak również to, co się wydarzy na Ukrainie w czasie EURO (poza sportowego oczywiście), a także później
    2. Dlaczego uważasz, że głos ostateczny w ralacjach Ukraina – Europa należy do Julii Tymoszenko?
    3. Dlaczego twierdzisz, że Tymoszenko jest przeciwna bojkotowi, skoro
    :”Ukraińskie media cytują stwierdzenie Protasiewicza, że Tymoszenko jest przeciwna bojkotowi „w sensie sportowym” i podtrzymuje „bojkot polityczny”. Wcześniejszy cytat przytoczony przez Door 23.05.2012, 19:29

    Ja pozwole sobie na jeszcze jeden
    „Jewhenija Tymoszenko opowiedziała się wprawdzie za bojkotowaniem ukraińskich władz w czasie zbliżających się piłkarskich mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie, ale przeciw bojkotowi samego turnieju przez kibiców.”

    Za onetem z 8.05.2012
    To jak to jest z paniami Tymoszenko? Jak to jest opozycją ukraińską?


    „Ale o ile ich jakoś tam można choć po części zrozumieć (popisywanie się przed swoimi wyborcami jak to bardzo dbają o prawa człowieka) o tyle wyskok Kaczyńskiego nawet z perspektywy takiej Merkel musi wyglądać na coś skrajnie idiotycznego. „
    1. Wcześniej pisałeś o hipokryzji? Możesz rozszerzyć?
    2. Dlaczego wyskok Kaczyńskiego miał z pozycji Merkel wyglądać idiotycznie?

    „Przecież Kaczyński jest polskim politykiem, kraju który współorganizuje mistrzostwa. To już Tusk, który zawsze miał nastawienie serwilistyczne wobec Europy mówi tu Merkel 'nie' dbając o nasze interesy. A Kaczyński za bojkotem, cóż ci zachodni politycy sobie pomyślą?”

    1. Jeszcze raz pytanie? Czego dotyczył bojkot?

    2. Poproszę o krótką recenzję działań naszej dyplomacji i rządu w momencie, w którym było wiadomo, że nastąpi bojkot, a głosu nie zabrał jeszcze Jarosław Kaczyński?

    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 23.05.2012 18:48

    @Alex_Disease


    "Julia Tymoszanko mówi by nie bojkotować ale prezes wie lepiej? Wie że to pomoże Ukrainie? Nie, to cyniczna gra byle tylko dowalić Tuskowi."

    Dlaczego zakładasz, że cel bojkotu niektórych państw UE i KE miał być tożsamy z zamiarami politycznymi Julii Tymoszenko?
    Skąd przekonanie, że wiesz jakie cele polityczne realizuje obecnie Tymoszenko? Czy w ogóle prowadzi jakąś polityczną strategię?

    Dowalić Tuskowi? No proszę, KE i Merkel cynicznie dowalają Tuskowi.
    Tego bym się nie spodziewał
    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 23.05.2012 16:42

    @Alex_Disease

    "jest to zły sygnał dla naszych ukraińskich partnerów,"
    Tych prorosyjskich to i owszem. Wypowiedzieli się na ten temat.

    " w dodatku nakręcający zwolenników Kaczyńskiego by ci np wznosili jakieś hasła przeciwko władzom Ukrainy na stadionach (a kibole znani są z różnych akcji np antytuskowych to kto niby to nakręca? SLD?)""
    Nie bądź śmieszny. Masz na to jakieś przesłanki.

    Choć z drugiej strony, byłaby to, jeżeli kulturalnie wyrażona, ciekawa forma protestu, może kibice z innych państw również by się do nas przyłączyli. To jak najbardziej popieram. Nawet dzięki za pomysł, może warto go rozpowszechnić.





    "PS. Julia Tymoszenko zaapelowała by nie bojkotować z jej powodu Euro 2012. Nie jest łyso prezesowi?"

    A czemu ma mu być łyso. Szanowny autor nadal nie ogrania całokształtu.
    Mnie jej zachowanie nie dziwi, ale już nieco inaczej wyraża się jej córka.
    Sam jestem ciekaw, jak zachowa się ukraińska opozycja? Wiadomo, że JT nie może teraz rozpalać Ukrainy, bo tylko by na tym przegrała.
    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 23.05.2012 13:54

    @Alex_Disease

    "normalnie, burzy całą atmosferę wokół wspólnej imprezy, atmosferę święta sportowego, a na dodatek jeśli Kaczyńskie chce by np finał przeniesiono do Polski to wie, że to może okazać się trudne organizacyjnie i nie podołamy. A wtedy zacierałby rączki."

    Będę drążył. Jaką atmosferę? Chodzi o warunki pogodowe? Czyli może będzie gradobicie? Także w Polsce?
    Bądźmy poważni. Proszę o jeden przykład "zbudzonej atmosfery"?
    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 23.05.2012 13:34

    @Alex_Disease

    "jeśli uważacie że jesteśmy kondominium rosyjsko - niemieckim i PRLem bis to funkcjonujecie w alternatywnej rzeczywistości."

    Autor ma totalne klapki na oczach.
    Przecież bojkot Kaczyńskiego i przywódców europejskich może mieć znacznie szersze konsekwencje. Nie można zawężać sprawy tylko do polskiego podwórka - chodzi oczywiście o bojkot Kaczyńskiego.

    -----------------------------
    "bojkot Euro na Ukrainie uderza w całą imprezę, to nasza wspólna inicjatywa więc prezes się tu nie popisał."

    Proszę o szczegóły??? W jaki sposób uderza. Pań Bóg się na Euro 2012 wściekł i gradem w boiska zacznie miotać?
    Bądźmy poważni.

    ---------------------
    Swoją drogą ciekawe, że autor nie zauważył, w kontekście europejskiego bojkotu, indolencji naszych władz, które tak na serio raczyły zabrać głos dopiero po Kaczyńskim. To przynosi nam znacznie większą szkodę niż jakiekolwiek słowa JK, bo jest sygnałem dla Europy, że w sprawie Ukrainy i tamtejszych wydarzeń Polska jest całkowicie bierna.
    To ma swój znacznie szerszy kontekst, zwłaszcza dla duetu Niemcy - Rosja. Dalej nie będę rozwijał, bo to już za duże odejście od tematu notki.


    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 23.05.2012 12:30

    @z lornetką wśród...blogerów @Alex_Disease

    "Ja tam za Prezesem nadążam.

    W przeciwieństwie od Autora?"

    Na to wychodzi, a recepta prosta - należy słuchać lub czytać JK bez skrótów, które możemy zastać w wiodących mediach. Wtedy wiele rzeczy staje się jasne, choć nie zawsze (ale zazwyczaj) krystalicznie przejrzyste.

    ------------------

    "bo to tylko pewne jednostki funkcjonujące w innej rzeczywistości nadążają."

    Zatem zasadnicze pytanie, w zasadzie natury filozoficznej, który z nas żyje w tej prawdziwej rzeczywistości? Jak to sprawdzić? Jak ocenić?

    I jeszcze jedno - może należy udać się do "rzeczywistości" Prezesa, aby należycie przyłożyć się do recenzowania jego słów i poczynań, bo inaczej "kiszka" z tego wychodzi.

    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 23.05.2012 12:15

    @RKatafrakta

    "Po występie w warszawskim kinie, dr Wiesław Binienda wybrał się na dalsze jątrzenie do Krakowa na polityczne zamówienie podżegacza wojennego Anotniego Macierewicza. Co za buta, cóż za bezczelność! Bleh."


    Miłości autorowi życzę.


    RKATAFRAKTA: Binienda jątrzy dziś w Krakowie
  • 23.05.2012 12:12

    @z lornetką wśród...blogerów @Alex_Disease

    "Ciężko nadążyć za prezesem Kaczyńskim w jego wygibasach myślowych,

    Trzeba się sprężać proszę Pana! Polityka to "nie je bajka"!"

    Ja tam za Prezesem nadążam.
    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 23.05.2012 12:11

    @Alex_Disease

    "Smierdziel Kaczyński zjada własny ogon. Niech go piekło pochłonie!
    ZIGGI 45369 | 23.05.2012 11:38 "


    Poziom dyskusji rośnie z sekundy na sekundę.
    Mam nadzieję, że administracja się tym odpowiednio zajmie.
    ALEX_DISEASE: Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
  • 22.05.2012 15:01

    @biedronka

    oznacza to ni mniej ni więcej jak uwolnienie postulatu związkowców od zarzucanych im przez usłużne media
    motywów politycznych :))))"

    Konsekwencji jest więcej. Lokalni frustraci zaczną sadzić na wrogich blogach jeszcze więcej kup niż dotychczas.

    Zapewne zostanie uruchomiony Palikot, by wyprowadzić Prezesa z równowagi, etc.
    A to tylko początek, bo DT grunt się pod nogami pali. Może uda mu się przypisać sukces Euro swojej ekipie. Ale czy owy sukces nastąpi?
    ADMINISTRACJA: Temat Dnia: J. Kaczyński ogłasza rozejm na czas Euro2012
  • 22.05.2012 13:12

    @autorytetopożeracz @Szczurbiurowy

    "Nie bardzo wiem o co Panu chodzi w wypowiedzi tej reporterki?
    Czy to,że nie wie czy w ogóle i co pójdzie na wizję,a potem,przyciskana ucieka się do żartów?"

    Popieram, nie ma co się na niej wyzłośliwiać.
    Szczurbiurowy po prostu zadawał celne pytania, a szczera odpowiedź mogłaby ją kosztować pracę. Przecież nie wiedziała, gdzie jej "wypowiedź" się ukaże, tzn. czy jej przełożeni to zobaczą.

    Raczej wypada jej współczuć. Niestety tak wygląda dziennikarstwo w wiodących mediach, choć może nie tylko tam.
    SZCZURBIUROWY: Szczurbiurowy.tv - ekipa Polsatu i Macierewicz o Biniendzie
  • 22.05.2012 06:57

    @Kloss @appleyarda

    Dobrze byłoby tylko merytorycznie rozmawiać, ale Kloss ma rację, proszę się rozejrzeć po S24, ile kup zostało posadzonych przez różnych osobników, jako notki i komentarze pod wpisami podobnymi do autora.
    To jest przerażające.
    APPLEYARDA: Chwała Profesorowi Biniendzie!
  • 21.05.2012 22:38

    @Ronin.

    To trochę smutne.
    Podejrzewam, że obaj mamy podobny stosunek do Błaszczaka, ale nie możemy zgodzić się co do meritum cytatów.
    Moglibyśmy podyskutować, ale zobacz, jak do Twojej notki, jak ćmy do światła, zlecieli się różni smrodziciele i g..nem zanieczyszczają bloga.
    RONIN.: Panie Błaszczak ... Na Litość Boską ... Nie Jesteśmy Idiotami ..
  • 21.05.2012 19:49

    @Ronin.

    Ale o jaki bojkot chodziło? I w czym zmienili zdanie?
    Fakt, że manewr Prezesa jest dosyć interesujący.
    Należy jednak pamiętać, że zarówno on, jak i pozostali "bojkotowcy" zdawali sobie sprawę, że impreza odbędzie się w takim kształcie, jak została zaplanowana w UEFA.
    Apele jednak są ważne, bo po EURO trzeba będzie podejmować kolejne środki, wszystko w zależności od rozwoju sytuacji na Ukrainie.
    Janukowicz, nowymi zarzutami względem Tymoszenko, jasno dał do zrozumienia, że sytuacja na Ukrainie będzie miała dalej swoją dynamikę. Po części testował Zachód i tu możliwe, że wygrał z "bojkotowcami" (czyli także z JK).
    Niestety, na to kto miał racje przyjdzie nam poczekać zapewne na okres po Uero. No chyba, że poza imprezą sportową na Ukrainie coś jeszcze się wydarzy.




    RONIN.: Panie Błaszczak ... Na Litość Boską ... Nie Jesteśmy Idiotami ..

123456789... następna



zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook


zamknij