mw1945

komentarze użytkownika

  • 14.11.2009 17:46

    Stawiam na Rokitę .

    To powiedział Rokita .
    KOTEUSZ: Konkurs: Kto to powiedział Gowinowi? (ŚpiEwce) cz. II
  • 01.11.2009 20:32

    wiem w jakim kraju nie chciałbym żyć

    Pani Ewa Wanat powiedziała "wiem w jakim kraju chciałabym żyć".Ja też wiem! Wiem ,ze nie chciałbym żyć w kraju urządzonym przez osoby o pogladach analogicznych do tych,które ma pani E.Wanat.
    ANDRZEJ JAKUB SOSNOWSKI: Mazurek zmiażdżył Wanat z Tok FM
  • 23.10.2009 11:03

    cokolwiek się nie zdarzy winni będą Kaczynscy i PiS

    Zgadzam się w pełni z autorem. Atmosfera społeczna jest taka,że cokolwiek złego w Polsce się nie wydarzy,to w ostatecznym rachunku winni będą zawsze Kaczyńscy i PiS. Większość społeczeństwa chce mieć u władzy, " swoich ludzi, którzy sami żyją i innym dają pożyć".
    KRZYKACZ36: I znowu dostaliśmy po ryju.
  • 14.10.2009 21:20

    @Infidel

    Czegoś mi zabrakło w Pańskim wpisie : taka nagła zmiana pogody to nie jest przypadkiem wina Kaczyńskich ?
    INFIDEL: Widok z okna: That was yesterday.
  • 13.08.2009 12:27

    @all

    http://www.youtube.com/watch?v=p3jgIyqXT80
    STARY: Współczesność
  • 07.08.2009 16:45

    Dbrudnik59

    "na kogo głosowałbym gdy było 2 kandydatów Wałęsa i Kwaśniewski ?...Mając obecną wiedzę jednak głosowałbym na Kwaśniewskiego".
    Zaiste trudny wybór .
    Ja chyba jednak mimo wszystko na Wałęsę, bo mam przeczucie,że Kwaśniewski też niejedno ma na sumieniu. A to co już o nim wiemy : np. ułaskawienie Z.Sobotki. P.Voglera to mało ?
    KOKOS26: III RP, czyli od „Greya” do „Vera Cruz”
  • 05.08.2009 17:15

    @Pyrrus

    1/Ja też boleję,że "Warszawa zburzona i 150 tys. ludzi zginęło".
    2/W szczerość intencji tych krytyków Powstania Warszawskiego ,co jego przywódców nazywają głupcami lub co gorsza zbrodniarzami,ja nie wierzę ani na jotę.
    Dowódcy AK,przywódcy Powstania to dla mnie osoby przede wszystkim tragiczne.
    3/Krtytycy powstania leją krokodyle łzy nad ofiarami Powstania.Piszą o bezensownej śmierci powstańców i mieszkańców Warszawy.Snują hipotezy jakaby to była przydatność młodzieży AK-owskiej w odbudowie kraju po wojnie.Otóż o ich losie zdecydowaliby Sowieci.Tak jak to Sowieci zdecydowali w Katyniu o losie polskich oficerów. Tak jak to Sowieci zdecydowali o losie AK-owców w Wilnie i we Lwowie.To wszystko sa fałszywe analizy,bo przecież wiemy, co po wojnie Sowieci i degeneraci narodu polskiego na ich usługach, robili z AK-owcami.Niestety wśród degenaratów współpracujących z sowieckim okupantem
    była liczna grupa Żydów .Dzisiaj ich potomkowie-może ze wstydu za swoich rodziców czy dziadów-poddają w wątpliwość sens powstańczego wysiłku Polaków .
    4/Bohaterom Powstania : Wieczna Chwała
    Ofiarom Powstania : Wieczne Odpoczywanie.
    SOCIAL: Powstania Obcych są dobre, czyli rasizm i obłuda postępowców
  • 05.08.2009 16:34

    @Grim Sfirkow

    1/Czytałem na Salonie24 wypowiedź,że kiedyś Czechów było więcej niż Polaków.Od czasu gdy poszli pod opiekę Niemców ,jest ich o połowę mniej (niż Polaków).
    Słowiańsko brzmiace niemieckie nazwiska dotyczą zniemczonych rodzin polskich i czeskich.
    2/Czechy nie leżą na głownej drodze pomiedzy Rosją i Niemcami.
    SOCIAL: Powstania Obcych są dobre, czyli rasizm i obłuda postępowców
  • 05.08.2009 16:10

    @pyrrus

    W uzupełnieniu :
    Naród to ziemia,język i pamięć.W tym niestety pamięć o przegranych powstaniach! Jest naszym nieszczęściem, że większość okresu ostatnich 250 lat to była tylko tylko pamięć o przegranych powstaniach,bo przecież i ziemia nie była nasza i języki też nie nasze.A teraz spór idzie o nasze dusze.
    SOCIAL: Powstania Obcych są dobre, czyli rasizm i obłuda postępowców
  • 05.08.2009 15:59

    @Pyrrus

    "życzę Tybetanczykom jak najlepiej, ale wiem że żadne powstanie im sie nie uda,bo Chiny są zbyt silne".
    Zgodnie z tą logiką,Tybetańczycy nie powinni więc robić żadnego powstania.Rodzi się jednak wtedy wątpliwość,czy aby świat o nich zapomni.Gdyby Polacy na przestrzeni ostatnich 250 lat (poczynając od Konfederacji Barskiej) nie robili powstań, toby ich po prostu już nie było! Roztopiliby się w narodach zaborczych sąsiadów.
    Naród to:ziemia,język i pamięć.W tym niestety pamięć o przegranych powstaniach!
    SOCIAL: Powstania Obcych są dobre, czyli rasizm i obłuda postępowców
  • 05.08.2009 14:02

    @!Autor

    Czy tylko "Powstania Obcych są dobre" ? Również powstania "naszych" są dobre , np.Powstanie w Gettcie Warszawskim jest dobre . Wychodzi na to, że tylko polskie powstania złe .
    SOCIAL: Powstania Obcych są dobre, czyli rasizm i obłuda postępowców
  • 05.08.2009 12:23

    @autor

    Może by się Pan podjął oceny racjonalności powstania w Gettcie Warszawskim .
    EZEKIEL: Kędy zapał czyni cudy, czyli o Powstaniu
  • 05.08.2009 07:51

    @Amstern

    Szanowny Pan raczył się do mnie zwrócić : "barania głowo" . Szanowny Panie, przecież to po prostu chamstwo !
    XIAZELUKA: Te niedobre Iwany
  • 05.08.2009 07:42

    @miki

    Napisał Pan :"Świąt mamy aż za dużo. Pierwszego sierpnia chętnie będę obchodził dzień pamięci, bo pamiętać o bohaterach trzeba. Ale czcić ludzi, którzy spowodowali bezsensowną śmierć setek tysięcy Polaków ani myślę".
    Zlikwidujmy więc święto 1-Maja , wprowadzone przez okupantów ! Kogo czcimy świętując w tym dniu ?
    XIAZELUKA: Te niedobre Iwany
  • 04.08.2009 22:05

    @Amstern

    "Moim marzeniem byloby, zeby ZAMIAST.
    I Baczynski niekoniecznie zamiast Okulickiego".
    Czyli jak miałoby być ? Okulicki ginie w powstaniu ,
    a Baczyński ma proces w Moskwie ? Bo chyba taka była wtedy dla Polaków alternatywa ?
    XIAZELUKA: Te niedobre Iwany
  • 04.08.2009 21:54

    @Amstern

    Czyli dobrze,ze Okulickiego sądził moskiewski sąd ?
    XIAZELUKA: Te niedobre Iwany
  • 04.08.2009 21:24

    @Miki,@xiazeluka,@Amstern

    "Ale to Okulicki, Komorowski i Monter wydali rozkaz do beznadziejnej walki i za ten rozkaz odpowiadają. I w życiu nie uznam ich bohaterstwa w tym zbrodniczym czynie. Nie zgodzę się również na święto narodowe im poświęcone".
    Czytam Wasze wypowiedzi z najwyższym osłupieniem .
    Takie sformułowania padały w tzw. najgłębszej komunie.Takie sformułowania były usprawiedliwieniem faktu,że wyrok śmierci na Okulickiego zapadł w Moskwie.Pytam się jakim prawem?
    Towarzysze jak Wam nie wstyd ? Jakie święta chcecie w Polsce obchodzić ?1-Maja ? 22- Lipca?
    Skąd w Was tyle antypolskiego jadu ?
    XIAZELUKA: Te niedobre Iwany
  • 04.08.2009 21:14

    @amstern

    "Dla Polski byloby tysiac razy lepiej gdyby przezyl ntp. Baczynski, a nie ntp. Monter czy Okulicki".
    Jeśli chodzi o Okulickiego , to długo nie pożył; czyli Pańskie marzenie się spełniło.
    XIAZELUKA: Te niedobre Iwany
  • 03.08.2009 22:12

    @Przemysław Mandela

    Ale co z 1- Maja ?
    PRZEMYSŁAW MANDELA: Tadeusz Mazowiecki i kontrowersje wokół Powstania Warszawskiego
  • 03.08.2009 21:58

    A 1-Maja komuś przeszkadza ?

    Napisał Pan : "nie popieram ustanowienia pierwszego sierpnia jako narodowego święta".
    A co Pan myśli o święcie 1-Maja ustanowionym w Polsce przez zaborców i w dalszym ciągu obowiązujacym ?
    PRZEMYSŁAW MANDELA: Tadeusz Mazowiecki i kontrowersje wokół Powstania Warszawskiego

123456789... następna



zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook


zamknij