helios 1

komentarze użytkownika

  • 18.11.2011 01:38

    To jest nasz Kraj !!!!

    I w takim bajzlu musimy niestety zyć !!!!Ale sie nie dajmy robic w bambuko i walczmy do oporu , tak jak kazdy potrafi. !!!!
    FUNDACJA LEX NOSTRA: Wyrok w sprawie b. członków zarządu agencji "Grosik"
  • 29.08.2011 23:27

    NA CO CZEKACIE !!!!

    Leppera nie ma !!!

    Ktoś albo coś przyczyniło się do takiego zejścia a nie innego Leppera z tego świata , a wiec do boju i do tworzenia wielkiego PIS-u z niezjedzonymi członkami " przystawek " !!!!Konkretnie chodzi o członków Samoobrony .
    O członkach LPR nie myślcie !!!! Ci co Giertycha zdradzili , dawno już u WAS są !!!

    Wymienieni członkowie Samoobrony , mający wypisane na plecach , etykietkę kolaborantów , na to pójdą !!!

    Oni nie muszą się już obawiać gniewu Andrzeja !!!

    A jak obiecacie im role kapciowych lub jakiś portierów , to będą Was w WASZE RĄCZKI CAŁOWAĆ , Aż DO USRANEJ ŚMIERCI !!!Przecież Oni , a konkretnie ich rodzice nie tak dawno , całowali w rączki i proboszcza i pana dziedzica !!!

    Przecież to ich postawa i ich pazerność , przyczyniła się do zagłady Samoobrony. Lepper dawno chciał ich usunąć , ale nie mógł tego dokonać , a mógłby to zrobić , gdyby był takiego charakteru jak WASZ Prezes !!!

    O tym ,ze na szyldzie Samoobrony wjadą Oni do Sejmu , nie liczcie !!!!

    Naród Was i ich dokładnie już rozszyfrował!!! Ale pomarzyć możecie !!!! To nic nie kosztuje !!!
    ANTYAFERZYSTA: NA PRZEKÓR: Bronię koalicji PiS-Samoobrona-LPR!
  • 23.08.2011 09:23

    Jeszcze Chwilka , a się wk.........!!!!!!

    Mało zorientowany obywatel faktycznie może być otumaniony natłokiem tylu informacji na temat sytuacji naszego Cyrku !!! I prawdopodobnie tak faktycznie jest !!!

    Bardziej rozsądniejszy i zorientowany obywatel może się nad tym Cyrkiem zastanawiać i pewne sprawy analizować !!

    Może coś zacznie rozumować ,ale i tak się w tych akrobacjach pogubi !!!

    Niektóre z tych akrobacji , to mniej więcej skoki z 4 lub pięcioma obrotami i to wykonywane na lodzie !!!!

    Gdyby faktycznie te skoki były takimi jakimi je widzimy w tv i w innych przekaziorach , to świadczyłoby to o maestrii ich wykonawców .

    Ale tak w rzeczywistości nie jest !!!!
    W obecnej dobie , możliwość skorzystania z wielu zdobyczy nowinek technologicznych , także z innych znanych już instrumentów , prawdziwa rzeczywistość okazuje się podrabianą , wirtualną makietą !!!!

    Jak na razie ta podróbka dociera do widza , czyli do Elektoratu i w doskonały sposób "lasuje " jego organ , zwany mózgiem !!!

    I o to chodzi !!!

    NA TYM POLEGA POLITYKA !!!

    A ,ze jest to po prostu wirtualny CYRK , to już inna sprawa. Oby to nie skończyło się większą Tragedią .

    Na razie mamy pojedyncze zagadkowe śmierci znanych postaci !!!!!

    A więc nie będę się wkur...........ł na tą rzeczywistość !!!!

    . Nie będę się dalej zastanawiał , nie będę medytował itd .

    Nie oznacza to ,że ograniczę się tylko do bezmyślnego czytania rewalacji na temat akrobacji Cyrkowych przedwyborczych .

    . Coś do mojego mózgu musi być w odpowiedni sposób przekazywane !!!

    Wiadomo dlaczego !!!!

    Ale na koniec , pozwolę sobie na skwitowanie tego wszystkiego jednym zdaniem :


    A niech Was wszystkich szlag trafi !!!!!

    W ten sposób wyładowałem swoją "agresje " na rzeczywistość tego Cyrku !!!




    KONRAD B: Jarosław Makowski igra z prawdą.
  • 21.08.2011 21:49

    Racja , racja , racja !!!!

    A ja pogrzebałbym w twórczości tego filozofa jeszcze więcej i znalazłbym prawdopodobnie więcej perełek w jego twórczości filozoficznej !!!!

    Na takich filozoficznych mądrali najlepszą bronią, jest ich własna twórczość . !!!!

    Oni sami nie wiedzą niekiedy co piszą !!!

    A piszą niestety często na zamówienie , pod dyktando tego , co zapłaci odpowiednią sumkę !!!

    Tak było niestety i dawniej , nawet w starożytności !!!!!

    Bo nauka zwana filozofią z tamtego okresu właśnie się wywodzi !!!!

    Ówczesne światłe istoty ludzkie , także mieli do czynienia z takimi "mądralami "!!!

    A więc nic nowego pod słońcem !!!!

    A ja bym jeszcze poszperał tym współczesnym "mądralom " w ich osobistym życiorysie !!!

    Chociaż to jest nieładne i nieetyczne , ale wiadomo wszem i wobec ,ze dokładniejsza wiedza o delikwencie pozwala bardziej zrozumieć sens i logikę tego co wychodzi spod piór i z ust takiego mądralińskiego filozofa !!!

    Niejednokrotnie oczy otwierają się wówczas z wrażenia i z przerażenia , kiedy to okazuje się ,ze mądraliński to taki i owaki ,ze jego ojciec był takim i owakim itd !!!!

    I tacy potem osądzają inne osoby .

    O ich etyce , moralności już nie wspominam .
    KISIEL: Łam, czego rozum nie złamie - filozofia na usługach polityki
  • 21.08.2011 17:22

    MENDY TO WSZY ŁONOWE !!!!

    Z określeniem pana Żaryna /mendowatość dziennikarzy mainstreamowych /, zgadzam się w dużym stopniu.!!!!!

    Ja mógłbym określić ich jeszcze gorzej , ale po co !!!

    Przecież Oni wszyscy są do siebie podobni .

    Oni są sługami swoich Panów .


    Jedni mają jednych Panów , inni mają innych i tak się to dzieje w całej branży dziennikarskiej

    Nie wiem , czy są w Polsce " słudzy "/dziennikarze / dwóch Panów ?

    To byłaby dopiero sztuka , warta odpowiedniego badania naukowego .!!!!

    Może i ktoś z tego zrobiłby dramat , albo inną formę literacką

    Pan Żaryn o tym doskonale wie , On tez ma swojego Pana !!!! .

    Gdyby go nie miał , to cieńko także by prządł swoją nić życia !!! !!!!

    Z pisania na blogu , na pewno nie wyżyłby.!!!

    A to jest jednak najważniejsze w życiu człowieka .

    A co do osoby Leppera !!!!

    W jego unicestwianie wpisywały się niestety wszystkie Elity władzy , które wykorzystując swoje wpływy , dość skutecznie obrzydziły tą osobę w oczach otumanionego społeczeństwa.

    A powodem tego unicestwiania , była niestety jego osobowość i tego się obawiano !!!!

    On wówczas , a i teraz był poważnym przeciwnikiem politycznym !!!!Niestety już go nie ma wśród nas .

    Ale czy jego zagadkowa śmierć , nie stworzy z niego Męczennika . !!!!

    A to byłoby dość grożne !!! Nawet w obecnych cywilizowanych czasach !!!!!

    Część społeczeństwa wiejskiego otumaniono wówczas unijnymi srebrnikami , które na bank niedługo się skończą, a wtedy chłopki zobaczą , kto za nimi się wstawi !!!!

    I to już niedługo się stanie !!!! !!!!
    Drudzy uwierzyli w wymyślane aferki itd.

    Odezwała się u nich fałszywie pojmowana moralność !!!

    A tak niewiele się od niego różnili !!!!

    A. Lepper niczym się nie różnił od większości polskiego społeczeństwa , był jednym z nas !!!!

    A może i był lepszym i uczciwszym niż większość z nas .

    Nie oznacza to ,że On i jego Samoobrona była cacy , ale nie oznacza to ,że tylko Oni byli zakałami sceny politycznej .

    Gdyby tak było , to jak określić obecne Elity zasiadające w Sejmie i w innych Instytucjach.

    Przecież to , co obecne Elity reprezentują swoimi osobami i swoimi postawami , to Lepper i Samoobrona byli wobec nich małymi pikusiami !!!!

    I nawet zagadkowa śmierć Leppera nie uchroniła go przed różnorakimi kalumniami , oskarżeniami !!!

    I to wszystko wychodziło z ust i z piór katolickiego Narodu . !!!

    Jak widać każdy ma swój cel w obróbce osoby śp. Leppera.

    Nawet jak to jest pośrednio robiona obróbka .

    A może wreszcie czas na rzetelne wyjaśnienie sprawy związanych z A. Lepperem do końca !!!

    STANISŁAW ŻARYN: Czuma wciąż bruździ
  • 21.08.2011 13:57

    REALIZACJA USTAWKI TRWA NADAL !!!

    A chodzi o ustawkę z słynnej kolacyjki w Dużym Pałacu z wiadomymi aktorami i wiadomej scenerii !!!

    A była to ciekawa sceneria : świece i 4 butelczyny winka !!!

    O tym wspominał onegdaj R. Giertych w Sejmie !!! To słychać na tym filmiku !!!On coś na ten temat wie !!!!
    Pokłosie tej ustawki mamy nadal obecnie !!! To co się teraz wyprawia na naszej scenie , to kontynuacja tamtejszych ustaleń.

    A każdy z tych graczy , depozytariuszy tamtej ustawki, mają nadal wiele do zyskania i stracenia i nie skoczą sobie do gardeł , aby się do końca wykrwawić !!!

    Chyba ,że ich dyktatorska władza wymknie się im z rąk w pewnym niespodziewanym momencie , albo komuś puszczą nerwy i puści co nie co tzw. farby !!!!

    A w tym mogliby pomóc niektórzy !!!

    Tylko kto i za ile !

    Oto jest pytanie ???

    I czy warto w tym momencie to robić ?
    PAVL6: Dlaczego rozpadła się koalicja PiS-LPR-Samoobrona?
  • 21.08.2011 10:50

    KTO PIERWSZY PUŚCI FARBĘ !!!!

    W walce przedwyborczej będzie prawdopodobnie na początku zwarcie samców i samic z tylnego rzędu !!!

    Przyjdzie wreszcie także czas na ostateczne zwarcie samców alfa .

    Samic alfa w tym zwarciu nie widzę !!!!

    Czy dojdzie do walki samców alfa, do krwi ostatniej , czy będzie to koncówka ustalonej uprzednio ustawki , tego na razie nie wiadomo !!!!

    A taka ustawka ma na bank swoje żródło -korzenie !!!!

    A jest nim , słynne spotkanie z 2007 r. gdzie 2 Panów , w dużym Pałacu , przy świecach w anturażu 4 butelczyn dobrego winka , ustaliło plan gry na najbliższe lata !!!!

    Jeden z uczestników tej kolacyjki jest już niestety u św. Piotra , drugi działa na arenie tego Cyrku .

    Ale testament ma spadkobierców i Oni ten układzik -ustawkę będą nadal kontynuowali .

    Nawet jak poleje się krew !!!

    Ale nie będzie to krew samców alfa !!!

    Chyba ,ze komuś puszczą nerwy i po prostu puści farbę !!!

    A wtedy będzie prawdziwa rzeż !!!!

    Niewiniątka mogą spać spokojnie !!!
    VETKA155: Prezes tchórzliwie umyka przed argumentami Tuska. Dopisek o racj
  • 21.08.2011 10:30

    Komentarz ad . Wersalu !!!

    Nie zgadzam się stwierdzeniem autora ,że tylko w jednym A. Lepper miał rację !!! I na ten temat był mój post !!!!

    O obecnej walce watah nie będę się tutaj wypowiadał !!!Oni wszyscy w tym Cyrku są jednacy !!!! A w niektórych przypadkach i sytuacjach , są o niebo lepsi od bohaterów prawdziwego Wersalu z czasów Ludwika XIV .

    O póżniejszych bohaterach Wersalu takze nie należy zapominać !!!! .
    ROKOSZANIN: Opluł, napyskował i uciekł za kolegów..
  • 20.08.2011 15:54

    A MOŻE TAK DO SZKOŁY ???

    Aby podszkolić się w matematyce !!!


    Stwierdzenie ,że Wersalu już tutaj nie będzie , było wypowiedziane jak wiadomo przez A. Leppera Ale innych stwierdzeń , które okazują się rzeczywistością i realnością jest w biografii Leppera dużo więcej .

    Jak autor już nie pamięta , to do lektury odpowiednich żródeł i do szkoły w celu nauki liczenia .

    Chyba ,ze te powiedzenia i stwierdzenia przypisywane są już nieprawnie innym osobom . Ale to byłaby kradzież ,albo zwyczajny plagiat.O zwyczajnym małpowaniu już nie mówię !!!!!!!
    ROKOSZANIN: Opluł, napyskował i uciekł za kolegów..
  • 20.08.2011 12:02

    WIARA W CUDA ???

    Panie Marku ,może coś wyjdzie z tych spotkań , wiadomo kogo !!!! Może coś wydumają i uchwalą /dla picu / ,ale każdy z nich myśli o swoim Kraju i swoim elektoracie . Tak było , jest i będzie !!!Nie wierzę w 100 % jedność poglądów i postaw tylu osobowości i tylu zainteresowanych !!! A półśrodki , atrapy wiadomo jakie są !!!No ,ale coś trzeba robić , aby nie było blamażu i ewentualnej klapy !!!
    MAREK SIWIEC: Tego premier nie powiedział…
  • 20.08.2011 02:06

    Ad Ps.

    Jeżeli ta tajemnicza osoba odsłuchała rewelacje z zapisu cyfrowego , to znaczy wiedziała wcześniej o zamiarach Leppera , niż nastąpiła śmierć Leppera . Była to więc kolejna osoba z kregu znajomków P. Sakiewicza !!!! A jeżeli tak , to winna zgłosić to odpowiednim osobom itd itp . Jeżeli tak nie uczyniła to jest zamieszana w tą tragedię !!!!

    Proste jak 2 +2 =4. albo jak cep !!!!

    A może wg niego i wg Ciebie autorze bloga jest także prawdą to ,że" 3 x3 =para piętnaście " ????
    GRZEGORZ WSZOŁEK - GW1990: Czy Lepper przyznał się do przecieku?
  • 18.08.2011 16:12

    JAK TO W RODZINIE !!!!

    Jak to w rodzinie bywa są miłości , są kłótnie , swary ,mordobicia i inne czyny . Nieraz dochodzi do wielkich tragedii . W Samoobronie tak jak w innych Partiach , nie mogło być inaczej.

    Ale każda rozsądna Partia musi zrozumieć ,ze aby działać i coś znaczyć na scenie politycznej musi się dostosować do aktualnych realiów.

    A one wymagają jednak i wiedzy , i fachowości , no i tego co w Polityce jest najważniejsze .to jest Osobowości !!!

    A co reprezentowali sobą p. Hojarska , Witaszek , Filipek Beger , to każdy z nas widział !!!
    . I widział to także Lepper , który po mało ich wycofywał z swojego bliskiego zaplecza.

    I dlatego byli na niego żli, obrażeni i kombinowali gierki z PIS-em .

    Czy otaczał się On w związku z powyższym ,odpowiednimi ludżmi , to także nie jest pewne .???

    Ale oni coś więcej umieli niż organizowanie blokad i brylowanie w programach Majewskiego .

    Zabrało jednak mu czasu i nie spodziewał się riposty Jareczka , i riposty tych od seks afery.

    Został wyrzucony na aut razem z tymi , którzy chcieli być mądrzejsi od niego !!!!

    Oni jednak nadal żyją , jego już nie ma na tym świecie.

    . A co było powodem jego śmierci , to się może wkrótce dowiemy ,

    A co do obecnych rewelacji i hipotez , to niech sobie każdy dopowie odpowiedni komentarz .


    Każdemu wolno kochać ,także nie lubić itd !!!!

    Także pisać bajeczki , brednie i hipotezy .

    Jak na razie !!!
    ANTYAFERZYSTA: Wojna w Samoobronie! Kto zniszczył Leppera?! Kto kłamie?!
  • 17.08.2011 23:13

    LANIE WODY , CZY COŚ INNEGO ???

    Śmierć A. Leppera , to wysyp różnych teorii , wersji , poglądów itd itd.

    Jedne są prawdziwe , drugie mniej prawdziwe , a pozostałe są zwyczajną "twórczością " pseudo dziennikarzy śledczych . Istnieje Internet , więc jest znakomite pole do popisu dla tych "mądralińskich " .

    I Naród czyta i zastanawia się , gdzie Prawda a gdzie Fałsz ????

    I wszystko byłoby nawet do zaakceptowania , gdyby te "wiadomości ' były zgodne z prawdą , która jest już potwierdzona przez odpowiednie Instytucje i konkretne osoby .

    I tak możemy podawać przykłady :


    Jedna sprawa to " zamiłowanie Leppera do wódy " i sprawa jego postępującego alkoholizmu .

    W świetle oświadczenia Prokuratury , Lepper był w chwili śmierci trzeżwy, jak "noworodek "!!!!! !!!!

    A co wypisywała niejaka Gazeta Wyborcza !!!!

    A co mówili inni !!!!Także jego współpracownicy !!!!

    Inna sprawa to powoływanie się autora tego postu na oświadczenie Łyżwińskiego co do czasu dowiedzenia się o śmierci Andrzeja .

    Faktycznie Łyżwiński podał godzinę 16.05 , ,kiedy to się dowiedział o znalezieniu ciała Leppera.

    Prokurator podawał natomiast godzinę 16.20 jako godzinę znalezienia ciała Leppera.

    I od razu sensacja i od razu szum itd !!!!

    Wszystko w tym Cyrku jest możliwe , ale ktoś ,kto piszę o faktach ,szczególnie tragicznych , winien zwracać szczególną uwagę na rzetelność swoich rewelacji.


    Pan Łyżwiński wkrótce zmienił swoje wcześniejsze oświadczenie , co do godziny , o której dowiedział się o znalezieniu ciała Leppera.".

    Zwalił " to na usterkę zagarka !!!!

    I tyle z jego strony .

    A jak było to w wypadku autora i innych "żurnalistów", którzy cytowali rewelacje wspomnianego Łyżwińskiego , to widzimy powyżej !!!!!

    Nadal nierzetelnie przytacza się w swoich "wypocinach " niektóre fakty , które z rzeczywistością mało mają wspólnego !!!

    Ale kto sprostowania czyta ????

    Najważniejsze w tym Cyrku są newsy !!!!

    To się liczy w artykułach , komentarzach a także niestety w postach i blogach !!!!

    A gdzie Prawda ?
    FILIP STANKIEWICZ: Oto co najważniejsze o śmierci Andrzeja Leppera
  • 13.08.2011 19:19

    COŚ JEST NA RZECZY W TYCH REWELACJACH ,ALE !!!!

    Ale ja nie wierzę ,ze Lepper nie rozszyfrował w odpowiednim czasie Pana Bubla !!!
    Stąd też taki a nie inny stosunek Leppera do pana Bubla .
    O tym należy pamiętać !!!

    Czy przypadkiem Pan Bubel nie wpisuje się w ciąg tych , co chcą obecnie coś na śmierci Leppera dla siebie ugrać ????


    Wielce , niestety jest to prawdopodobne !!!!
    POLSKAISWIAT: MORD NA LEPPERZE TO BYŁA EGZEKUCJA
  • 13.08.2011 14:11

    A co Sakiewicz ujawnił ?



    W odpowiedzi na post antyaferzysty!!!!

    To co red. Sakiewicz na razie ujawnił można przyrównać do "bełkotu " .

    Jak ma twarde dowody , to kawa na ławę i po ptokach .Chociaż w programie TVN o takiej nazwie , także nie mamy wielokrotnie konkretnych wyjaśnień ,

    Tam także mamy do czynienia z zwyczajnym bełkotem naszych milusińskich. Oni się po prostu tam bawią !!!!

    A jeżeli red Sakiewicz ,obrał taką taktykę , to można domniemywać ,że coś jest nie na rzeczy !!!

    I może o to właśnie chodziło w tej grze . !!!

    A pewnym kręgom, wiadomo jakich , chodzi o powrót do sprawy przeciekowej , szczególnie jak to się dzieje przed wyborami.

    A tak prawdę mówiąc ,to w tej tragedii skupiają się różne niteczki naszej wielkiej polityki.

    Wszyscy z tej wielkiej Polityki mają w niej swój udział i każdy z nich ma coś na sumieniu .

    Zasadnicze pytanie , to kto bezpośrednio przyczynił się do takiego końca Leppera.

    Motyw długów , niewypłacalności ,kredytów w kontekście śmierci A. Leppera należy odstawić do lamusa. !!!!

    Przecież wszyscy wiedzieli od dawna ,że Lepper nie ma innych dochodów , jak tylko te co uzyskiwał z swojego gospodarstwa. Wszyscy wiedzieli ,że na pieniądze z budżetu Państwa , nie ma co na razie liczyć !

    A więc kto pożyczyłby mu większą kasę na ładne oczy ,lub na inne walory materialne ?


    Jedyną wartością MATERIALNA ,którą mógł posiadać to " Informacje " na różne tematy .

    A to w obecnym czasie mogło stanowić poważny aport do zaciągnięcia pożyczki , a także bodziec do ewentualnego zastosowania drastycznych metod .

    Jak w rzeczywistości było , może się wkrótce dowiemy .

    Na razie wszyscy grają trumną Leppera .

    A to nieładnie , oj nieładnie !!!
    ANTYAFERZYSTA: Zbiorowa skleroza?! Co mówił Lepper?! Co mówili o Lepperze?!
  • 12.08.2011 21:48

    JEZU , CO SIĘ DZIEJE !!!!

    Po śmierci Leppera , fora internetowe , lamy gazet i innych przekaziorów ,zapełniły się od różnorakich opinii i rewelacyjnych teorii,często zaliczanych do tzw. teorii spiskowych.
    Tak zazwyczaj bywa w podobnych przypadkach , gdy umiera ktoś niespodziewanie, a był nie tuzinkową osobowością .

    A. Lepper do takich niewątpliwie się zaliczał , mimo ,że usilnie za jego życia , starano się to pomniejszać .

    Do tego poniżania , hańbienia zaangażowano wszelkie możliwe środki , a są one niestety w obecnym czasie przeogromne.

    W pewnym stopniu udało się go na pewien czas wyautować na boczny tor.

    W tym wypchnięciu Leppera na aut , posłużono się metodami starymi jak świat , ale z wykorzystaniem najnowocześniejszych środków technicznych i operacyjnych . Przecież te 2 słynne aferki , to był poniekąd majsterszczyk operacyjny.

    I jak się w końcu jednak okazało , coś do końca nie wypaliło .Do dnia śmierci , Lepper nie był winny .

    I o tym należy pamiętać !!!!

    A obecna sytuacja społeczno-polityczna w kraju i na świecie , to woda na młyn takich osobowości jak LEPPER .

    I w obawie przed prawdopodobną aktywnością Leppera , warto było coś znowu wykombinować .

    Czy tak było , to czas pokaże , tego już nie da się pozamiatać pod dywan.!!!

    Społeczeństwo na to nie pozwoli !!!!

    I o tym powinni pamiętać ci , co pchają się znowu do władzy !!!

    Ale zbliżają się wybory i towarzystwo Wzajemnej Adoracji musi wreszcie dorwać się do swoich gardziołek .

    Przecież w ich planach było dorznięcie watah. !!!!
    A tych głównych watah , wiadomo ile obecnie mamy.!!!
    Są i pomniejsze stadka wilków i oni też mogą mieć coś w stosunku do osoby Leppera , na sumieniu.

    A Lepper coś musiał ważnego wiedzieć i mógł zacząć sypać w odpowiednim momencie !!!!

    I przy okazji sprawa Leppera z 2007 r. będzie znowu na tapecie .


    Niech nikt nie twierdzi ,ze Lepper mógł to wcześniej zrobić itd. On wiedział ,że był to wówczas nieodpowiedni dla niego moment !!!Czy to świadczy o jego przenikliwości itd . ????

    Jak obecnie widzimy, już zaczyna się gra Lepperem na scenie politycznej.

    Zobaczymy , co z tego wyniknie !!!

    Szkoda ,ze nie ma już Leppera w tym rozdaniu kart. !!!!

    A co do wielkiego zainteresowania wszelakich osób na w/w forach i łamach , to jest to dowód ,że A. Lepper wywoływał i nadal wywołuje wielkie zainteresowanie wielu ludzi w naszym kraju.

    Gdyby nie reprezentował pewnych istotnych wartości , idei itd . , to po jego śmierci, nawet zagadkowej , pies z kulawą nogą nie interesował się by dalej tą postacią ,i tą zagadkową śmiercią .

    Warto pamiętać ,że realna jest także możliwość zrobienia z osoby Leppera , współczesnego Męczennika .

    A tacy potrafią dość poważnie oddziaływać na zachowanie współczesnych obywateli .

    O oddziaływaniu idei i osoby Męczennika w przyszłości już nie mówię .

    Przecież wiadomo ,że moc idei znacznych i wybitnych ludzi a w dodatku tragicznie zmarłych , oddziaływuje w szczególny sposób na narody tego świata. !!!

    Czy tak będzie z osobą śp. Leppera , to czas pokaże . !!!

    Ale osoba zmarłego A. Leppera ma wielkie szansę na taką rolę .

    Byłby to jego wielki osobisty sukces , szkoda ,że pośmiertny !!!!



    ANTYAFERZYSTA: Zbiorowa skleroza?! Co mówił Lepper?! Co mówili o Lepperze?!
  • 06.08.2011 13:20

    CZAS ŻAŁOBY I NA RAZIE KONIEC !!!!

    A co do zaszczucia to przyjdzie się niestety bić w piersi wielu ludziom i środowiskom !!!!To się musi urealnić !!!!

    Tak , tak , ludzie i środowiska przyczyniły się do tego ,ze na Leppera wylewano wszystko co jest możliwe na tym świecie . !!!!
    Pomyje, to mało powiedziane !!!

    A dlaczego tak się działo , to trzeżwo myślący ludzie doskonale wiedzą !!!

    Zawiść , wrogość , obawa , mściwość , wredota , chamstwo , prymitywizm itd itp.

    Często to było nieświadome , ale było !!!!

    Sam wygląd Leppera u niektórych wywoływał pewnego rodzaju skojarzenia .

    A sami siebie w lustrze nie postrzegali .

    A wyglądali tak samo , a może i gorzej !!!

    O wypominanych / z docinkiem / butach , ubraniach , solariach już nie wspominam !!!

    A sami ubierali się od Leppera nie gorzej !!!!Wg nich Lepper powinien stale chodzić w gumiakach i kufajce !!!
    A wtedy byłby sobą itd

    I to mówili nasi wspaniali dziennikarze , których gaże za pieprzenie pierdoł wiadomo jakie są !!!!! !!!!!!

    A wszystko to jest wytworem ludzkiego niestety umysłu , a ten wiadomo jaki jest u różnych ludzi.

    A jak ten nasz umysł odpowiednio obrobią spece od różnych specjalności , to mamy , to co mamy .

    A kim są te spece to także wiadomo od dawna !!!


    I niech się nikt nie wypiera ,że on jest święty i niewinny itd.

    Każdy z wiadomych i zainteresowanych , ma swojego mocodawcę ,który także ma swój cel i swój prywatny cel i razem za pomocą usłużnych/dziennikarze, księża , sąsiedzi, odrzucone kochanki , prostytutki itd/ , w odpowiednim momencie zmontuje takie aferki ,ze mózg staję dęba, i wtedy prawie zawsze po delikwencie !!!


    Lepper był Wielkim Politykiem w dosłownym tego słowa znaczeniu i o tym doskonale wiedzieli odpowiedni ludzie i środowiska .

    A że czasy niespokojne , to i jego rola mogła być nieprzewidywalna .


    I niech nikt nie pieprzy ,że Lepper był już skończony !!!!Jeżeli tak pieprzy , to niech się nie zabiera za Politykę i jej komentowanie na łamach przekaziorów !!!

    Widzimy /ci co chcą to widzieć!!!! / , co się dzieje na świecie ,zdajemy sobie sprawę , często nie dowierzając , co się może w każdej minucie zdarzyć w każdym kraju świata .

    I nie musi to być wojenka !!!!!

    Wystarczy jeden ruch na giełdzie , jeden ruch w zakamarkach finansjery i Kryzysik na miarę stuleci mamy gotowy !!!!

    A wtedy na arenę powracają zapomniani , odrzuceni , wyautowani Politycy , którzy w swoim czasie przestrzegali Narody przed grożącymi nam niebezpieczeństwami .

    A Lepper stale zwracał uwagę o pewnych sprawach .

    A,że mówił to nieraz w nieparlamentarny sposób , to już trudno !!!

    Marszałek Piłsudski lepiej się także nie zwracał do posłów II RP , a jak ktoś o tym coś wie , to może potwierdzić wszem i wobec ,że język Leppera w parlamencie , to mały Pikuś do tego , do czego zdolny był wspomniany Marszałek !!!

    Czy powrót Leppera na wielką scenę był nierealny ?

    Historia wielkiej Polityki mówi ,że nie !!!

    Takie sytuacje się zdarzały i to były triumfalne powroty ,

    Dowodem jest kariera Churchilla .!!!!


    A czy Lepper mógł być takim politykiem , to czas pokaże . !!!

    Czasy mamy niespokojne i nader ciekawe !!!

    Niestety ,Leppera nie ma już wśród nas !!!

    Niech mu ziemia lekką będzie .

    A nad swoją rolą . często nieświadomą i pośrednią , w "niszczeniu " innych ludzi warto się w tym momencie poważnie zastanowić !!!!!

    Może wówczas , św. Piotr wpuści nas szybciej do swojego Raju , jak przyjdzie na nas odpowiedni moment.

    A przyjdzie ten moment na każdego z nas !!!!To mamy pewne na amen !!!!
    ADAM EDWARD: CZY LEPPER ZOSTAŁ ZASZCZUTY PRZEZ KOLENDĘ, MIECUGOWA Z TVN-u ?
  • 04.08.2011 10:55

    A TERAZ Z INNEJ STRONY !!!

    A teraz czas zacząć "kopiowanie " z innej strony sceny politycznej . Tam także jest , co nieco brudu i złodziejstwa .Wybory sie zbliżaja , a więc temat będzie nośny na wszelkich forach !!!!

    A tak nawiasem mówiąc , z tego wykazu nie wynika ,że A. Lepperowi można przypisać poważniejsze aferki. Te , które spowodowały jego aktualne kłopoty są na razie na tapecie i prawdopodobnie nic z nich nie wyjdzie !!!!

    A więc złodziejstwo , przekręty to nie jego specjalizacja . O innych nie było zbyt głośno !!!
    A przynależność do PZPR, to taki sam owczy pęd obywateli Polski , jaki miał miejsce w dużo większym wymiarze w latach 80 , kiedy to 10 mln obywateli PRL zapisało się do Solidarności. I co z tych 10 mln członków zostało ?

    I jedna formacja i druga , stworzyła jednak kastę właścicieli narodowego majątku i to jest grozne i obrzydliwe !!!!Ale za tych ostatnich , to My jesteśmy jednak winnii odpowiedzialni. My daliśmy im na to pozwolenie !!!
    HELL: PIS partią największych afer oraz różnorakiej natury przestępstw
  • 20.07.2011 11:38

    PRAWDA , PRAWDA , ALE !!!!!

    Wszystko może być dla niektórych prawdą , tylko zapominamy niestety ,ze w tamtych czasach Lepper z Samoobroną był postrachem dla wszystkich saloonowych Elit w naszym Kraju !!!! Jezeli ktoś temu zaprzeczy , to bezczelnie skłamie !!!

    A co kombinowano wobec Leppera w tych saloonowych pieleszach , to Oni doskonale wiedzą .
    I naród kiedyś się wreszcie dowie !!!
    A dla tych co zapomnieli w jaki sposób PIS i śp. Lech dorwali się wówczas do upragnionej władzy , przypomnijmy ówczesną rolę Andrzeja Leppera .

    Gdyby nie stanowisko A. Leppera i Samoobrony /głosy/ , to szanowny PIS z swoimi bliżniakami nadal staliby na uboczu i z utęsknieniem patrzyliby na upragnione saloonowe apartamenty władzy.

    A jak potem jemu za to poparcie podziekowali to wiadomo !!!


    A więc nawet za tamte dobre uczynki Leppera , środowisko związane z PISem winno przynajmniej milczeć i nie wygadywać chamskich i prostackich kalumni !!!!
    SEAWOLF: Sinusoida Leppera
  • 15.07.2011 11:23

    NIE WYWOŁUJ WILKA Z LASU !!!!

    Wszystko prawda i wszystko nieładne , ale jak się krytykuje jednych i to po nazwisku , to warto się zastanowić , czy ta krytyka nie dotyczy innych , uważanych dotychczasowo za nieskazitelnych itd. A dowodów na to ,ze nasi wspaniali , nieskazitelni mają takze wiele na sumieniu w tym temacie . nieraz są to sprawy o wiele grożniejsze i brzydsze !!!!

    Ale jak to w wielkim świecie bywa, takie sprawy są odpowiednio "zamiatane pod dywan " i pies z kulawa nogą o tym nie wie .

    Ale pieski z rodowodami o tym niestety wiedzą i w tym jest ten cały sęk !!!!

    Ale jak ktoś jest dociekliwy , to się o tych "wygibusach " naszych wspaniałych może dowiedzieć . Ale co z tego , jak i tak nie trafią te rewelacje pod strzechy. Odpowiedni cenzorzy już sie o to postarają !!!!
    POLSKA.MA.SENS: Molestowanie? Ee, przesada

12 następna



zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook


zamknij