MarkS

komentarze użytkownika

  • 17.01.2010 01:41

    @Stephen

    Tzn. wg. ciebie Wolek, Zakowski, Lis, Paradowska, Olejnik itp., itd. to wzory dziennikarstwa polskiego?
    Wzorce bezpartyjnosci, rzetelnosci i obiektywizmu?
    SEAMAN: Tomasz Wołek piętnuje dziennikarskie "elementy"
  • 17.01.2010 01:20

    .....

    Ta nagroda dla Tuska to jak Nobel dla Obamy, na wyrost.
    Trzeba bedzie sie spodziewac wiekszej uleglowsci i wdziecznosci Tuska wobec Angeli.
    Niemcy to jednak praktyczny narod, albo raczej jego politycy.
    STEFAN HAMBURA: Premier Tusk laureatem tegorocznej nagrody Karola Wielkiego
  • 14.01.2010 05:34

    @Otis Tarda

    ....''Otóż, nie, nie "zrozumie", bo buty balowe są na bal. I czasem warto poświęcić dla nich szynkę i nagniotki.''

    Krotko mowiac snobizm
    FREE YOUR MIND: O kicie
  • 28.10.2009 23:34

    @leszek.sopot

    ''Pański tekst nie ma dla mnie wartości. Jest oparty na słownictwie rodem z ciemnych czasów komuny.''

    Jezeli nie zauwazasz analogii w stylu rzadzenia obecnej wladzy i funkcjonowania sluzb, to wydaje mi sie ze o PRL-u nie wiesz nic.
    ALEKSANDER ŚCIOS: ARCHITEKT RZECZPOSPOLITEJ AFERALNEJ.
  • 28.10.2009 20:52

    @Aleksander Ścios

    To juz nie Bialorus, a Korea Pln.

    Smutne to, ale taka jest rzeczywistosc.

    Pozdr
    ALEKSANDER ŚCIOS: ARCHITEKT RZECZPOSPOLITEJ AFERALNEJ.
  • 28.10.2009 19:57

    gw1990

    to jest PRL do potegi, Tusk nie ma tu nic do powiedzenia, wykonuje tylko polecenia.
    GRZEGORZ WSZOŁEK - GW1990: Prokuratura: Nic się nie stało
  • 28.10.2009 02:06

    @Aleksander Ścios

    z pewnoscia ma Pan racje,

    taka mamy WSIowa demokracje

    serdecznie pozdrawiam i zycze wytrwalosci
    ALEKSANDER ŚCIOS: W INTERESIE WSI – TEKST ZDJĘTY PRZEZ ADMINISTRACJĘ S24
  • 28.10.2009 01:29

    @ Panie Aleksandrze

    Pisze Pan o WSI i Macierewiczu, tych pierwszych lubia albo sie boja, a tego drugiego ci pierwsi nie lubia
    ALEKSANDER ŚCIOS: W INTERESIE WSI – TEKST ZDJĘTY PRZEZ ADMINISTRACJĘ S24
  • 27.10.2009 17:01

    @

    Nie bez przyczyny PO jest za zniesieniem finansowania partii z budzetu. Nielatwo jest wowczas sprawdzic pochodzenia pieniedzy.

    Afera hazardowa to byc moze taki przapadek - wy zalatwiacie mi ustawe, a ja finansuje wasza partie, nie koniecznie konkretne osoby. Ta partia staje sie, albo raczej jest klientem ludzi z duzym kapitalem, nie reprezentuje interesow panstwa i spoleczenstwa, tylko interesy wlasne.

    Przypomne, ze w Niemczech za nielegalne finansowanie prtii CDU przez handlarza bronia, upadl rzad Kohl'a.
    W Polsce niestety to nie funkcjonuje. Jest zbyt duze przyzwolenie spoleczne na lewe interesy.
    Nie wyobrazam sobie, zeby po ujawnieniu takich afer, jakikolwiek rzad moglby utrzymac sie dluzej niz tydzien.

    GIZ 3MIASTO: Kataryno, mamy nową aferę !!!
  • 22.10.2009 22:57

    @zatroskany-o-polske

    ''Coś w rodzaju linczu lub Trybunałów Ludowych?''

    Nie, wystarczy wiedziec o takich aferach, przygladac sie temu jak sie tocza i koncza i wyciagac wlasne wnioski. Nie trzeba nikogo linczowac.
    RYBITZKY: Akumulator, czyli co zamiast CBA?
  • 22.10.2009 22:47

    @Ulpian

    ''W demokratycznym państwie nie ma innego sposobu udowodnienia przestępstwa jak droga przez prokuraturę i sąd.''

    Jest jeszcze opinia publiczna, ktora o takich aferach jak te ostatnie bedzie poinformowana przez media, prokuratura i sady nie moga tak latwo w takich sprawach nie podejmowac sledztwa, albo je umarzac.

    Pozro
    RYBITZKY: Akumulator, czyli co zamiast CBA?
  • 22.10.2009 22:21

    @Ulpian

    ''W służbie specjalnej trzeba po cichu, pracowicie, żmudnie, bez przecieków robić swoją robotę. Jak się ma żelazne dowody, to składać zawiadomienia do prokuratury i już. Nie bawić się w konferencje prasowe, w zawiadomienia prezydenta i premiera (no chyba, że dowiedział się, że jutro Białoruś nas zaatakuje) ani żadne polityczne gry.''

    Pod warunkiem, ze prokuratura i sady sa rzeczywiscie niezawisle i odporne na naciski ze strony politykow, a tak chyba nie jest i jeszcze dlugo nie bedzie. Bez oczyszczenia tych srodowisk z nalecialosci PRL-u nie liczylbym na ich obiektywnosc.
    RYBITZKY: Akumulator, czyli co zamiast CBA?
  • 22.10.2009 21:52

    @Mireks

    ''Poraziłeś mnie tym zdanie. Nadmienię już pierwszym w tym tekscie. Boże... Służby są CZYJEŚ? Ja myślałem, że nasze, wszystkich obywateli. Oooops. To bardzo wiele zatem wyjasnia.''

    Zgadzam sie z toba, tylko zastanawiam sie kogo ochranialo ABW przy przetargu stoczniowym, nas, obywateli czy artystow z PO?
    RYBITZKY: Akumulator, czyli co zamiast CBA?
  • 22.10.2009 10:34

    @eumenes

    ''Zgoda że obsadzają stołki itp. Ale czy się różnią na gorsze od poprzedniej ekipy? Nie wydaje mi się. Są od PiSu znacznie bardziej "miękcy", reagują na opinię publiczną a nawet działania polityków innych formacji.''

    I oto chodzi, zagrania pod publike.
    Publika sie cieszy, a my robimy swoje.

    Cynizm, obluda, klamstwo do kwadratu.

    Ale garnitury maja ladne, nie krzycza na ciebie, nawet zachecaja zebys byl taki jak oni, tu sie z toba zgodze.
    EUMENES: Dlaczego PiS nie obsadzi stanowiska szefa komisji?
  • 22.10.2009 09:59

    @eumenes

    ''Podwójną? Raczej połowiczną.''

    Nie ma sensu zajmowac sie tym kto bedzie przewodniczyl komisji, wiadomo, ze PO. Z jakich wzgledow tez wiadomo.

    O podwojnym klamstwie, bezczelnosci, chciwosci osadzania stolkow przez PO, mialem na mysli przejecie totalnej kontroli nad np. NIK-iem, sluzbami specjalnymi, a ostanio przejecie kontroli nad CBA, ostaniej sluzbie nie skazonej PRL-em. Ten rzad uwalnia sie krok po kroku od wszelkiej kontroli.
    I to jest to klamstwo, chciwosc i beszczelnosc tego rzadu.
    EUMENES: Dlaczego PiS nie obsadzi stanowiska szefa komisji?
  • 22.10.2009 09:06

    @

    ''Oto PiS jaki dobrze znamy - kłamliwy, bezczelny, zawsze chciwy obsadzania stołków i robienia dymu.''

    to funkcjonuje rowniez w strone PO z podwojona sila.
    EUMENES: Dlaczego PiS nie obsadzi stanowiska szefa komisji?
  • 17.10.2009 08:27

    all

    zwykla zemsta platformy za ujawnienie afery hazardowej.
    takiego policyjnego panstwa jak za rzadow platformy do tej pory nie bylo i chyba nie bedzie.
    GRZEGORZ WSZOŁEK - GW1990: Bezprawie w ABW Bondaryka
  • 15.10.2009 16:56

    @pisior

    pisiorku, chodzi o to, ze ktos z tych panow ostrzegl ''jednorekich bandytow'', ze sa na podsluchu CBA, tym samym zlamali prawo, a czy byla korupcja czy nie to inny watek.
    Dobrze o tym wiesz, ale ''glupa rzniecie, tez zajecie''.
    GRZEGORZ WSZOŁEK - GW1990: Cichocki krył Schetynę
  • 14.10.2009 01:18

    *

    krzeminski, kik, lis,lech ''bolek'' walesa, wybiorcza, wszystkie cyngle zostaly uruchomione i odnosze wrazenie, ze zaczynaja sie w mediach ze swoimi klamstwami przebijac do opini publicznej, sa coraz bardziej pewni siebie.
    wydaje mi sie ,ze za tydzien, dwa, afery znikna z pierwszych stron gazet i wszystko przyschnie, w cba wyczyszcza wszystkie materialy przez nowego ''niezaleznego'' szefa, a abw obejmie szczelniejszym parasolem ochronnym koalicje po-psl.
    by zylo sie lepiej... rozowej bolszewi.

    obym sie mylil
    KATARYNA: Afera, której nie było
  • 13.10.2009 23:39

    @Matsu

    jeszcze pare dni temu, ten sam Piotrowski uwazal, ze Tusk powinien zaczekac na opinie Prezydenta.
    Jak to sie szybko opinie ''autorytetow'' zmieniaja.
    CIEMNOGRODZIANIN: Dlaczego Tusk złamał prawo - garść przepisów

12 następna

Ulubione blogi i lubczasopisma



zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook


zamknij