"No i znów to straszenie rodzin "zwolennikami tej teorii" - "wciągającymi w to". W co?, chciałoby się spytać - ale wiadomo, że chodzi o paranoję."
Na jednym ze spotkań z Jarosławem Kaczyńskim padło pytanie dlaczego ZP nie korzysta ze śledztwa blogerskiego.
Nie przytoczę tu dokładnie odpowiedzi JK, ktoś mi to relacjonował, ale brzmiała mniej więcej tak: doceniam pracę blogerów i o ile wiem ZP korzysta z pracy blogerów, ale proszę państwa jeśli niektórzy z nich twierdzą, że delegacja żyje......
Bardzo chciałbym, aby mój brat żył.
Tą informację doradcy Obamy o kant biurka rozbić.
Mogę zrozumieć je, jeśli chodzi o USA / nie wtrącanie się niby/, ale dlaczego wypowiada się w imieniu NATO, które takie śledztwo obowiązkowo powinno przeprowadzić?
NATO państwem nie jest i nie musi czekać na zwrócenie się Polski o pomoc, powinno wszcząć własne śledztwo natychmiast po zdarzeniu, w którym ginie zwierzchnik sił zbrojnych państwa NATO i jego generałowie i Tusk nic nie miałby do powiedzenia.
Jeśli tego nie zrobili, to mówi wiele. USA i NATO wiedzą co się stało i za czyim sprawstwem i wiedzieli to przed "katastrofą".
Dali wolną rękę, jak sojusznicy Polski Stalinowi w Gibraltarze, a teraz rżną głupa.
Zobaczymy, co będzie, jak władza w Polsce się zmieni.
To charakterystyczne, prawda? Chociaż nie wiem, czy oprócz PolsatuNews jakaś inna stacja w ogóle transmitowała to posiedzenie ZP.
A dr Szuladzinski stwierdził, że pytanie poseł Kruk było najlepsze.
Stwierdziła ona wyraźnie, że nie ma ani jednego dokumentu/zdjęcia, który pokazywałby chociaż jeden fotel.
Może gdzieś dotrzemy do jego odpowiedzi.
"Zwróciłbym jednak uwagę na inną kwestię - nie tyle bowiem istotny jest, sądzę, układ polityczny w geo-skali, lecz istotne jest to, na ile sami Polacy chcą odsłonić prawdę o zbrodni. Jeśli w Polsce by się w tej sprawie zagotowało, to byłby także oddźwięk na świecie - tylko że nad Wisłą wcale się nie gotuje"
Zdecydowanie tak.
Dlatego dziwi mnie bardzo to, że ZP nie postawiło sobie za główny, a conajmniej równoległy, cel drobiazgowego rozpoznania tego, co działo się w Polsce przed, w trakcie i po.
Biała Księga, według mnie, to zdecydowanie za mało, a jak do tej pory jest to jedyny dokument opublikowany przez ZP w sprawie "strony polskiej".
Być może taki proces prac trwa, ale my nic o nim nie wiemy.
Do końca też nie wiemy, jakie wnioski ze swojej dotyczasowej pracy ZP przedstawiło prokuraturze i jak ZP egzekwuje stanowisko prokuratury w sprawie swoich doniesień i czy prokuratura, dla ZP!, jest wiarygodna w swoim śledztwie .
Dzisiaj dowiadujemy się, że "końcowy raport ZP ws hipotezy dwóch wybuchów" też zostanie przekazany prokuraturze.
Masz rację - nad Wisłą się nie gotuje, a przecież myślelismy, a ja w swojej wierze w ZP, byłam pewna, że to właśnie Zespół swoim dochodzeniem i postępowaniem, doprowadzi do wrzenia.
Tak, jak byłam pewna, że ZP będzie czerpał garściami ze śledztwa blogerskiego.
" Poza tym warto też przypominać, że przede wszystkim chodzi o wyjaśnienie losów uczestników delegacji, nie zaś szczątków samolotu na Siewiernym"
No właśnie,to jest najważniejsze, i szczególnie w Polsce. To najbardziej, dla mnie, mroczna, nierozpoznana, strona Tragedii.
Zapewne nie zna jej tylko opinia publiczna i może nigdy nie pozna, bo, jak mówi Profesor o "Okęciu" - " Jeśli dałoby się to potwierdzić (a żadnych badań świadków w zasadzie nie przeprowadzono), oznaczałoby to w Polsce wstrząs moralny i polityczny o nie dających się przewidzieć konsekwencjach"
FYM-ie Twoje pytania do Profesora, to kwintesencja naszych wątpliwości i pytań, jakie mamy od 10 kwietnia 2010.
Trzeba też zaznczyć, że głównym celem ZP było obalenie raportów Anodiny i Millera. Ale co z tego ma wyniknąć?
Komisja międzynarodowa? W obecnym układzie politycznym na świecie?
I co dalej? A.Macierewicz w jednym z wywiadów powiedział, że ZP ma przed sobą jeszcze bardzo dużo pracy. Szkoda, że ZP tak skąpo nas o swojej całościowej pracy informuje.
Wystarczy tej pożywki dla przeciwników J.K. w postaci postów.
Balzak ma rację - w państwie totalitarnym raz powiedzieć, to za mało.
A Ty, jako członek partii, a więc i chyba polityk, powinnaś więcej rozumieć, a wszelkie rady dla swojego szefa przekazuj mu osobiście, a nie w internecie.
".... powiem jaka jest wiadomość w telefonie prezydenta. Jest tam głos który mówi, ponieśliśmy ogromną ofiarę, ale nie może ona pójść na marne, dajemy wam do ręki ogrony skarb, który będzie dla was bronią silniejszą niż wasze armie i gospodarki, która może wam dać wyczekiwaną Polskę, a jeśli jej nie wykorzystacie to następna okazja będzie za sto lat, nie prędzej."
Tak jest, to była i jest wiadomość dla Polaków od 10 kwietnia 2010.
Bardzo ładnie i trafnie to ująłeś.
" W przeciwieństwie do obserwatorów, publicystów i komentatorów, JK jako główny polityk przecież nie może sam wzywać do bojkotu ME w Polsce. To byłoby zabójcze, bo absolutnie nie akceptowane także przez bardzo świadomą część elektoratu."
" Planowane protesty, także te inicjowane przez PiS, bez samobójczego ogłaszania bojkotu, znakomicie pozbawią obecne władze złudzeń, że można ME wykorzystać dla siebie."
"Nie widzę powodu, by potępiać "głupotę polityczną" oświadczenia JK, bo jak dotychczas jego skutki nie odbiegają od tego, co można by antycypować w planowanej politycznej grze"
Pełna zgoda z powyższymi słowami.
Nawoływanie do bojkotu EURO w Polsce przez JK byłoby dopiero "głupotą polityczną".
Jedynym pożądanym postępowaniem są manifestacje w trakcie trwania tego wydarzenia.
Trudno coś dodać, jedynie to, że należy widzieć, że chodzi w tym wszystkim głównie o prawa opozycji.
Poparcie bojkotu na Ukrainie przez JK, tym bardziej pozwala na organizowanie manifestacji w czasie EURO i pokazanie, jak łamane są prawa opozycji w Polsce!!!, jak łamane są prawa katolików, na pokazanie kłamstwa smoleńskiego, na pokazanie , jak rząd Tuska nie liczy się zupełnie z wieloma różnymi środowiskami i milionami obywateli. Pokazanie totalitarnych zapędów Komorowskiego, Tuska i rządu PO.
Bo przecież w marszu 21 kwietnia były różne hasła i wystąpienia, nie tylko dotyczące wolności mediów.
Miejmy nadzieję, że marsz 8 czerwca organizowany przez PIS, w pierwszy dzień EURO, będzie bardzo dobrze zorganizowany, i jeszcze liczniejszy niż 21 kwietnia i, że manifestacje nie skończą się na tym jednym dniu.
"Jak Pan sądzi: czy telewizje zachodnie zignorują kilkudziesięciotysięczny marsz na ulicach miasta, w którym odbywa się mecz piłkarski?"
8 czerwca /w pierwszym dniu EURO2012/ PIS organizuje marsz w obronie wolności mediów. 5 czerwca zaś manifestacja odbedzie się w Brukseli.
A.Jaworski nie raz ogłaszał to w Radio Maryja. Była też informacja o tym w Rzepie.
Protestować w tym dniu ma też "Solidarność" i taksówkarze.
Jesteś niesamowicie "wybiórcza", skomentuj też pozostałe wypowiedzi Profesora.
Profesor Dakowski tez Ci się nie podoba? A Profesor Trznadel też nie?
Byłam wtedy jedną z wielu, która uważała, że nie należy oddawać żadnych "znalezisk" w Smoleńsku w ręce prokuratury, tylko tak, jak apelował Stary Wiarus schować!! i czekać!! na niezależne badanie.
Chyba to jest oczywiste!!!.
Jeśli chodzi o świadków, to nie ulega wątpliwości, że najbardziej wiarygodnymi dla ZP i nas wszystkich są, a przynajmniej powinni być, świadkowie z PIS-u i KP, którzy wówczas byli w Smoleńsku, a przede wszystkim, którzy organizowali wylot.
Bo jak nie swoi, to kto?
To chyba też jest oczywiste, prawda?
Dlatego powinni oni być WSZYSCY przesłuchani przez ZP i to bardzo dokładnie wraz z konfrontacjami, gdyż relacje, jak również ich wypowiedzi przed różnymi gremiami, są często inne.
I nie ma tu żadnych powodów, aby oskarżać kogokolwiek, który tak uważa, że stosuje zasadę "łapać złodzieja". ŻADNYCH! To jest nadużycie.
I jeszcze jedno - właśni świadkowie nie odmówią wysłuchań przed ZP, prawda? Bo taki argument stosujecie, gdy wyrażane jest zdziwienie, że tak mało świadków ZP przesłuchał. Wtedy mówicie, że ZP MOŻE wysłuchać tylko tych, którzy się na to zgodzą. Tak argumentujecie.
Stenogramy z przesłuchań świadków przez ZP wskazuja wyrażnie, że pytania do świadków nie są dociekliwe i są chaotyczne. Jak się je czyta, to samemu chce się zadać kolejne pytania i kolejne......
Czy Ty nie czytałaś tych stenogramów z wysłuchań ZP????
Nie wierzę...
Mam jednak nadzieję, że ZP wnioski z tych realcji WYCIĄGNĄŁ.
I jeszcze jedno - nie wrzucaj wszystkich, którzy mają wątpliwości, do jednego worka, czyli przeciwników ZP, czy A.Macierewicza, bo tak nie jest.
To jest manipulacja.
Można popierać ZP, A.Macierewicza w jego działaniu i jednocześnie mieć wątpliwości, dziwić się, zadawać pytania i mieć odmienne zdanie w niektórych kwestiach.
"- W każdym razie nie można go szukać na drodze polemiki. Sam fakt bowiem polemiki wciąga w orbitę i przenosi nas w płaszczyznę bolszewickiego absurdu."
Polonie, jak zwykle komentujesz swoje zdjęcia celnymi, mądrymi i wzruszajacymi cytatami. To swoista sztuka, a i zapewne wiedza.
Pozwoliłam sobie przekopiować cytat z J.Mackiewicza w komentarzu pod postem A.Sciosa.
"jutro mój nowy post (poza stenogramami) - znalazłem kilka bardzo ciekawych rzeczy w książce Misiaka i Wierzchołowskiego"
Dzisiaj kupiłam tę ksiażkę, otworzyłam na chybił trafił i trafiłam na Rozdział III i tekst: "Wbrew twierdzeniom autorów niektórych fantastycznych teorii jest wielu świadków wylotu Tu-154M 101 z Okęcia 10 kwietnia 2010." Dotarliśmy do osób..... " i od str.80.
"z jednej strony brak scenariusza takiego przesłuchania (np. najpierw ustalenie tego, co się działo na lotnisku "przed katastrofą", potem tego, co się działo "po katastrofie", potem ustalenie kwestii Okęcia etc.) oraz pewnego sztywnego zestawu pytań...."
Tak to właśnie powinno wyglądać. Wygląda niestety inaczej...
Co do wysłuchiwania innych osób - argumentem przeciwników
" obywatelskiego śledztwa" jest to, że ZP może wysłuchać jedynie tych, którzy wyrazili na to zgodę. No cóż...
Może jednak ZP przeanalizował dokładnie wszystkie wysłuchania, a wnioski m.in z wysłuchań umieści w swoim raporcie?
A do podejmowania decyzji potrzebna jest WOLA POLITYCZNA, a nie "fachowców".
Ufka, nie bój się tak. Ze strachu przychodzą różne głupie pomysły, jak ten z "premierem z Krakowa", czy Kowalem, czy innymi podobnymi.
Damy radę bez ludzi bez kręgosłupa, bez pogladów, nijakich.
Po co ich zapraszasz?
NALEŻY ODCIĄĆ PĘPOWINĘ OD OKRĄGŁEGO STOŁU I PATOLOGICZNEJ, MAFIJNEJ III RP!!! RAZ NA ZAWSZE!
Po 10 kwietnia nie ma przyzwoitych ludzi w PO.
PO PROSTU NIE MOŻE BYĆ!
Wszyscy przyzwoici powinni WTEDY tę partię opuścić natychmiast.
Takie samo zdanie mam o tych, którzy po 10 kwietnia w długim okresie, wystąpili przeciwko PIS-owi, lub "prawicowców", którzy rywalizowali z JK w wyborach prezydenckich.
A przecież byli też tacy, którzy po 10 kwietnia poparli lub przyłączyli się do PIS-u. Można było?
10 kwietnia 2010 jest cezurą w polityce i w naszym życiu narodowym. Koniec, kropka.
no dobrze, napisał Pan o decyzji Adamowicza inspirowanego przez Nieznalską i co dalej?
Jakie Wasze /posłów pomorskich i PIS-u pomorskiego/oraz gdańskiej "Solidarności" czyny za tym pójdą, oprócz wzburzenia i zgorszenia /uczuć zresztą jak najbardziej słusznych/?
Macie zamiar puscić to płazem?
@Free Your Mind
Na jednym ze spotkań z Jarosławem Kaczyńskim padło pytanie dlaczego ZP nie korzysta ze śledztwa blogerskiego.
Nie przytoczę tu dokładnie odpowiedzi JK, ktoś mi to relacjonował, ale brzmiała mniej więcej tak: doceniam pracę blogerów i o ile wiem ZP korzysta z pracy blogerów, ale proszę państwa jeśli niektórzy z nich twierdzą, że delegacja żyje......
Bardzo chciałbym, aby mój brat żył.
Pozdrawiam
@meszek 21.23
Mogę zrozumieć je, jeśli chodzi o USA / nie wtrącanie się niby/, ale dlaczego wypowiada się w imieniu NATO, które takie śledztwo obowiązkowo powinno przeprowadzić?
NATO państwem nie jest i nie musi czekać na zwrócenie się Polski o pomoc, powinno wszcząć własne śledztwo natychmiast po zdarzeniu, w którym ginie zwierzchnik sił zbrojnych państwa NATO i jego generałowie i Tusk nic nie miałby do powiedzenia.
Jeśli tego nie zrobili, to mówi wiele. USA i NATO wiedzą co się stało i za czyim sprawstwem i wiedzieli to przed "katastrofą".
Dali wolną rękę, jak sojusznicy Polski Stalinowi w Gibraltarze, a teraz rżną głupa.
Zobaczymy, co będzie, jak władza w Polsce się zmieni.
@Free Your Mind 13.51
@wronski111 - 11.19
To charakterystyczne, prawda? Chociaż nie wiem, czy oprócz PolsatuNews jakaś inna stacja w ogóle transmitowała to posiedzenie ZP.
A dr Szuladzinski stwierdził, że pytanie poseł Kruk było najlepsze.
Stwierdziła ona wyraźnie, że nie ma ani jednego dokumentu/zdjęcia, który pokazywałby chociaż jeden fotel.
Może gdzieś dotrzemy do jego odpowiedzi.
@Free Your Mind
Zdecydowanie tak.
Dlatego dziwi mnie bardzo to, że ZP nie postawiło sobie za główny, a conajmniej równoległy, cel drobiazgowego rozpoznania tego, co działo się w Polsce przed, w trakcie i po.
Biała Księga, według mnie, to zdecydowanie za mało, a jak do tej pory jest to jedyny dokument opublikowany przez ZP w sprawie "strony polskiej".
Być może taki proces prac trwa, ale my nic o nim nie wiemy.
Do końca też nie wiemy, jakie wnioski ze swojej dotyczasowej pracy ZP przedstawiło prokuraturze i jak ZP egzekwuje stanowisko prokuratury w sprawie swoich doniesień i czy prokuratura, dla ZP!, jest wiarygodna w swoim śledztwie .
Dzisiaj dowiadujemy się, że "końcowy raport ZP ws hipotezy dwóch wybuchów" też zostanie przekazany prokuraturze.
Masz rację - nad Wisłą się nie gotuje, a przecież myślelismy, a ja w swojej wierze w ZP, byłam pewna, że to właśnie Zespół swoim dochodzeniem i postępowaniem, doprowadzi do wrzenia.
Tak, jak byłam pewna, że ZP będzie czerpał garściami ze śledztwa blogerskiego.
Pozdrawiam
@Free Your Mind
No właśnie,to jest najważniejsze, i szczególnie w Polsce. To najbardziej, dla mnie, mroczna, nierozpoznana, strona Tragedii.
Zapewne nie zna jej tylko opinia publiczna i może nigdy nie pozna, bo, jak mówi Profesor o "Okęciu" - " Jeśli dałoby się to potwierdzić (a żadnych badań świadków w zasadzie nie przeprowadzono), oznaczałoby to w Polsce wstrząs moralny i polityczny o nie dających się przewidzieć konsekwencjach"
FYM-ie Twoje pytania do Profesora, to kwintesencja naszych wątpliwości i pytań, jakie mamy od 10 kwietnia 2010.
Trzeba też zaznczyć, że głównym celem ZP było obalenie raportów Anodiny i Millera. Ale co z tego ma wyniknąć?
Komisja międzynarodowa? W obecnym układzie politycznym na świecie?
I co dalej? A.Macierewicz w jednym z wywiadów powiedział, że ZP ma przed sobą jeszcze bardzo dużo pracy. Szkoda, że ZP tak skąpo nas o swojej całościowej pracy informuje.
Pozdrawiam
Wystarczy, Ufko
Balzak ma rację - w państwie totalitarnym raz powiedzieć, to za mało.
A Ty, jako członek partii, a więc i chyba polityk, powinnaś więcej rozumieć, a wszelkie rady dla swojego szefa przekazuj mu osobiście, a nie w internecie.
@dedukcja
Tak jest, to była i jest wiadomość dla Polaków od 10 kwietnia 2010.
Bardzo ładnie i trafnie to ująłeś.
FYM - wywiad z Antonim Macierewiczem
Niektórymi stwierdzeniami A.M. w tym wywiadzie, delikatnie mówiąc, jestem zdumiona!!!.
Pozdrawiam
@Rafał Broda
" Planowane protesty, także te inicjowane przez PiS, bez samobójczego ogłaszania bojkotu, znakomicie pozbawią obecne władze złudzeń, że można ME wykorzystać dla siebie."
"Nie widzę powodu, by potępiać "głupotę polityczną" oświadczenia JK, bo jak dotychczas jego skutki nie odbiegają od tego, co można by antycypować w planowanej politycznej grze"
Pełna zgoda z powyższymi słowami.
Nawoływanie do bojkotu EURO w Polsce przez JK byłoby dopiero "głupotą polityczną".
Jedynym pożądanym postępowaniem są manifestacje w trakcie trwania tego wydarzenia.
Trudno coś dodać, jedynie to, że należy widzieć, że chodzi w tym wszystkim głównie o prawa opozycji.
Poparcie bojkotu na Ukrainie przez JK, tym bardziej pozwala na organizowanie manifestacji w czasie EURO i pokazanie, jak łamane są prawa opozycji w Polsce!!!, jak łamane są prawa katolików, na pokazanie kłamstwa smoleńskiego, na pokazanie , jak rząd Tuska nie liczy się zupełnie z wieloma różnymi środowiskami i milionami obywateli. Pokazanie totalitarnych zapędów Komorowskiego, Tuska i rządu PO.
Bo przecież w marszu 21 kwietnia były różne hasła i wystąpienia, nie tylko dotyczące wolności mediów.
Miejmy nadzieję, że marsz 8 czerwca organizowany przez PIS, w pierwszy dzień EURO, będzie bardzo dobrze zorganizowany, i jeszcze liczniejszy niż 21 kwietnia i, że manifestacje nie skończą się na tym jednym dniu.
@Aleksander Ścios
8 czerwca /w pierwszym dniu EURO2012/ PIS organizuje marsz w obronie wolności mediów. 5 czerwca zaś manifestacja odbedzie się w Brukseli.
A.Jaworski nie raz ogłaszał to w Radio Maryja. Była też informacja o tym w Rzepie.
Protestować w tym dniu ma też "Solidarność" i taksówkarze.
@nurni
Pana zdanie mnie zupełnie nie interesuje.
@gini
Profesor Dakowski tez Ci się nie podoba? A Profesor Trznadel też nie?
Byłam wtedy jedną z wielu, która uważała, że nie należy oddawać żadnych "znalezisk" w Smoleńsku w ręce prokuratury, tylko tak, jak apelował Stary Wiarus schować!! i czekać!! na niezależne badanie.
Chyba to jest oczywiste!!!.
Jeśli chodzi o świadków, to nie ulega wątpliwości, że najbardziej wiarygodnymi dla ZP i nas wszystkich są, a przynajmniej powinni być, świadkowie z PIS-u i KP, którzy wówczas byli w Smoleńsku, a przede wszystkim, którzy organizowali wylot.
Bo jak nie swoi, to kto?
To chyba też jest oczywiste, prawda?
Dlatego powinni oni być WSZYSCY przesłuchani przez ZP i to bardzo dokładnie wraz z konfrontacjami, gdyż relacje, jak również ich wypowiedzi przed różnymi gremiami, są często inne.
I nie ma tu żadnych powodów, aby oskarżać kogokolwiek, który tak uważa, że stosuje zasadę "łapać złodzieja". ŻADNYCH! To jest nadużycie.
I jeszcze jedno - właśni świadkowie nie odmówią wysłuchań przed ZP, prawda? Bo taki argument stosujecie, gdy wyrażane jest zdziwienie, że tak mało świadków ZP przesłuchał. Wtedy mówicie, że ZP MOŻE wysłuchać tylko tych, którzy się na to zgodzą. Tak argumentujecie.
Stenogramy z przesłuchań świadków przez ZP wskazuja wyrażnie, że pytania do świadków nie są dociekliwe i są chaotyczne. Jak się je czyta, to samemu chce się zadać kolejne pytania i kolejne......
Czy Ty nie czytałaś tych stenogramów z wysłuchań ZP????
Nie wierzę...
Mam jednak nadzieję, że ZP wnioski z tych realcji WYCIĄGNĄŁ.
I jeszcze jedno - nie wrzucaj wszystkich, którzy mają wątpliwości, do jednego worka, czyli przeciwników ZP, czy A.Macierewicza, bo tak nie jest.
To jest manipulacja.
Można popierać ZP, A.Macierewicza w jego działaniu i jednocześnie mieć wątpliwości, dziwić się, zadawać pytania i mieć odmienne zdanie w niektórych kwestiach.
Gini
Polon
Polonie, jak zwykle komentujesz swoje zdjęcia celnymi, mądrymi i wzruszajacymi cytatami. To swoista sztuka, a i zapewne wiedza.
Pozwoliłam sobie przekopiować cytat z J.Mackiewicza w komentarzu pod postem A.Sciosa.
Pozdrawiam
Polemika
"- Więc jakiż jest, twoim zdaniem, sposób przełamania tego zbiorowego paraliżu, wywołanego hipnozą kłamstwa?
- W każdym razie nie można go szukać na drodze polemiki. Sam fakt bowiem polemiki wciąga w orbitę i przenosi nas w płaszczyznę bolszewickiego absurdu.
- Więc jaki? Powiedz.
- Należy go szukać na drodze równie prostych odruchów psychicznych: strzelać!
- Jak to, strzelać? Do kogo?
- Zwyczajnie. Po prostu. Do bolszewików."
/Józef Mackiewicz 'Droga donikąd'/
Pozdrawiam
@Free Your Mind
Dzisiaj kupiłam tę ksiażkę, otworzyłam na chybił trafił i trafiłam na Rozdział III i tekst: "Wbrew twierdzeniom autorów niektórych fantastycznych teorii jest wielu świadków wylotu Tu-154M 101 z Okęcia 10 kwietnia 2010." Dotarliśmy do osób..... " i od str.80.
Pozdrawiam
@Free Your Mind
Tak to właśnie powinno wyglądać. Wygląda niestety inaczej...
Co do wysłuchiwania innych osób - argumentem przeciwników
" obywatelskiego śledztwa" jest to, że ZP może wysłuchać jedynie tych, którzy wyrazili na to zgodę. No cóż...
Może jednak ZP przeanalizował dokładnie wszystkie wysłuchania, a wnioski m.in z wysłuchań umieści w swoim raporcie?
Pozdrawiam FYM-ie
@Ufka - fachowcy, a właściwie "rząd fachowców", to zdarte hasło. Nieuczciwi lub umoczeni fachowcy to najgorsza zaraza
Ufka, nie bój się tak. Ze strachu przychodzą różne głupie pomysły, jak ten z "premierem z Krakowa", czy Kowalem, czy innymi podobnymi.
Damy radę bez ludzi bez kręgosłupa, bez pogladów, nijakich.
Po co ich zapraszasz?
NALEŻY ODCIĄĆ PĘPOWINĘ OD OKRĄGŁEGO STOŁU I PATOLOGICZNEJ, MAFIJNEJ III RP!!! RAZ NA ZAWSZE!
Po 10 kwietnia nie ma przyzwoitych ludzi w PO.
PO PROSTU NIE MOŻE BYĆ!
Wszyscy przyzwoici powinni WTEDY tę partię opuścić natychmiast.
Takie samo zdanie mam o tych, którzy po 10 kwietnia w długim okresie, wystąpili przeciwko PIS-owi, lub "prawicowców", którzy rywalizowali z JK w wyborach prezydenckich.
A przecież byli też tacy, którzy po 10 kwietnia poparli lub przyłączyli się do PIS-u. Można było?
10 kwietnia 2010 jest cezurą w polityce i w naszym życiu narodowym. Koniec, kropka.
Janusz Śniadek
no dobrze, napisał Pan o decyzji Adamowicza inspirowanego przez Nieznalską i co dalej?
Jakie Wasze /posłów pomorskich i PIS-u pomorskiego/oraz gdańskiej "Solidarności" czyny za tym pójdą, oprócz wzburzenia i zgorszenia /uczuć zresztą jak najbardziej słusznych/?
Macie zamiar puscić to płazem?