Wflentyn z Ukrainy

komentarze użytkownika

  • 25.04.2010 23:14

    @Ramones

    І що ви від мене про це хотіли б почути? Що горіли села на Волині? Горіли. Першими, як відомо, почали горіти українські хутори і села та гинути люди від рук поляків. І не важливо, чи служили поляки спочатку німцям, потім кагебістам, а чи були вони в АК чи Армії людовій. Повірте, що на тому, хто коли і кому завдав першого удару, хто кого убив більше чи менше, ніякого майбутнього не побудуєш. Українці мають моральне право висунути полякам звинувачення у сторічних кривдах, в окупації. Поляки ж цього ніяк не можуть висунути українцям. Коли б не спротив українців, то поляки й досі панували б в Україні. Національно-визвольна війна - то священне право кожного народу, у тому числі й українського. Шкода невинних жертв, але вони були з обох сторін, про що й треба взаємно каятися та перепрошувати один одного.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 24.04.2010 23:24

    @Wflentyn z Ukrainy

    Перепрошую, пане Маційовський, бо подумав, що то Мохорт написав та й згадав його. Тож пост до вас.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 24.04.2010 23:19

    @Jerzy Maciejowski

    Пане Мохорте, то якось не солідно, коли ви без усякого обгрунтування намагаєтеся заперечити наведені мною відомості про схожість чи відмінність між мовами. Східні та західні словянські мови - усе то умовний поділ. Маєте якісь інші наукові висновки на цю тему, то прошу дуже подати їх. А не маєте - то це звичайне просторікування.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 22.04.2010 21:50

    @Mohort

    Ви про своє постараєтеся - нема сумнівів. Ну, а нам що залишаєтся, як не дбати про своє? Світ має знати усе, а не лише ваше, пане Мохорте. Хоча світові воно, мабуть, не дуже цікаве, бо у кожного є свої старі рани і нові болячки. Ну, знайшли ви комуно-шовіністів та сіоністів у Києві. Вітаю. Потіштеся. Але що це дасть майбутньому Польщі й України? Ніц, пане Мохорте, не дасть. Лише довше гоїтимуться старі рани і довше болітимуть. Маєте своїх героїв, то гратулюйте їх, а до наших вам зась.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 22.04.2010 18:30

    @Ramones

    Ваше бажання цілком зрозуміле, але не реальне. Скоріше ви опинитеся там, а українці Бандери не забудуть, як не забули Хмельницького, Залізняка, Гонти...
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 22.04.2010 18:27

    @Mohort

    Бандерівці воювали як з німецьким, так і польськими та московськими окупантами і їхніми польськими посібниками. Ви ж це добре знаєте, пане Мохорте. І ви не такий наївний, щоб плутати націоналістів з нацистами. Очевидно, що робите це спеціально.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 21.04.2010 22:58

    @Mohort

    Гадаю, ви пропонуєте не кращий спосіб вмрішення проблем, пане Мохорте, бо вони не зникнуть, якщо їх не обговорювати та не вирішувати з позицій пошуку шляхів до порозуміння. Реваншу, пане Мохорте, не буде. Принаймні, таке моє тверде переконання.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 21.04.2010 22:23

    @adarbores

    І ми не забудемо про ваших героїв та те що вони робили з нами. Але память про минуле не може статавати на заваді до пошуків добросусідського майбутнього. Ваші емоційні оцінки моїх коментарів свідчать лише про ваше небажання шукати спільного майбутнього. Але історія вас і нас має вчити, що без незалежної України не буде й вільної Польщі. Це вам не раз казали ваші герої. Раджу до них прислухатися, бо вони іноді виголошували речі, що варті уваги.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 21.04.2010 21:23

    @444

    Рано чи пізно, але українці належно вшанують своїх героїв, як поляки вшанували своїх. Тепер в Україні при владі московські маріонетки. Прикро, що поляки так нерозбірливо шукають собі союзнитків в Україні. Це схоже на те, що вони робили під час війни - "з ворогом проти ворога". А варто було б, на мою думку, шукати друзів, шукати шляхів до майбутнього, а не до хоч якогось, аби лиш реваншу. Реваншу не буде, а будуть втрати і для України, і для Польщі, як це вже не раз нам демонструвала історія.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 21.04.2010 03:03

    @Jerzy Maciejowski

    Може пану згодиться ця інформація про різницю і схожість між мовами:
    "Ірина Фаріон у своїй книжці "Мовна норма: знищення, пошук, віднова" подає такі відомості про лексичні розбіжності між мовами:
    між англійською і німецькою - 49%; між українською і російською - 38; між чеською і українською - 38; між російською і білоруською - 36%; між сербською і болгарською - 35%; між еспанською та італійською - 33%; між польською та українською, як і між французькою та італійською - 30%; між російською болгарською - 27%; між польською і чеською - 26%; між еспанською і португальською, німецькою і нідерландською - 25%; між українською і білоруською - 16%, як і між норвезькою і шведською та данською; між чеською і словацькою - 15%; між болгарською і македонською - в межах 10%; між сербською і хорватською, провансальською і каталонською, данською і норвезькою - 5%".
    Я досить добре розумію польську мову і не прошу для мене перекладати ні російською, ні англійською ні українською. Сподіваюся, що й ви мене зрозумієте. А мовна практика вам згодиться хоча б для читання українських документів, повязаних з ОУН-УПА. Що ж до того, що сайт польський, то я не маю нічого проти, хіба нагадаю, що у Польщі все ще мешкає чимало українців та що дискримінація за мовною ознакою не є характерною для польського законодавства.
    Документів про ОУН-УПА , як і про АК, ІБ, Кєдиву тощо я трохи начитався і вважаю, що готовий до дискусій на цю тему.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 14.04.2010 10:18

    Вітаю! Ви знайшли спільників-україноненависників.

    Вітаю! Ви знайшли спільників в Україні. Поцікавтеся їхніми біографіями. Може, тоді зрозумієте, з ким злигалися.
    MOHORT: Wyprawa kijowska AD 2010
  • 11.04.2010 14:56

    @fzp-sceptnick

    ...przeleciał ptak przepływa obłok
    upada liść kiełkuje ślaz
    i cisza jest na wysokościach
    i dymi mgłą katyński las...
    Zbigniew Herbert „Guziki”


    …прилинув птах здолавши хмари
    опалий лист – причина сліз
    і тихо так у високості
    і в млі димить Катинський ліс.
    Збігнев Герберт "Ґудзики"

    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden
  • 11.04.2010 14:53

    @Wflentyn z Ukrainy

    ...przeleciał ptak przepływa obłok
    upada liść kiełkuje ślaz
    i cisza jest na wysokościach
    i dymi mgłą katyński las...
    Zbigniew Herbert „Guziki”


    …прилинув птах здолавши хмари
    опалий лист – причина сліз
    і тихо так у високості
    і в млі димить Катинський ліс.
    Збігнев Герберт "Ґудзики"

    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden
  • 05.03.2010 19:24

    @fzp-sceptnick

    Не знаю. Може усе бути. Бо ж колись германці потіснили словян.
    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden
  • 05.03.2010 18:57

    @fzp-sceptnick

    http://h.ua/story/259075/
    Перегляньте це.
    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden
  • 05.03.2010 17:42

    @fzp-sceptnick

    Так, з південними словянами спілкуватися трохи важче, але все приходить з практикою. Мені цікаво, як ви з чехами і словаками розумієтеся. Чи стара казка про Руса, Чеха й Леха схожа на правду?
    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden
  • 05.03.2010 16:17

    @fzp-sceptnick

    Так, але інші польські сайти не приймають кириличного шрифту, спотворюють його. Цей сайт якийсь винятковий. А питомі польські літери випадають на сайтах українських.
    Так само ви можете спілкуватися з білорусами, які вас зрозуміють не гірше, ніж я. Між українською і польською мовами лексична різниця 30%. Між українською і білоруською 16%. Між українською і російською 38%. Пояснюється усе просто: ми є слов'яни! І як там не буде у майбутньму, а ми шукатимемо і знаходитимемо спільну мову між собою швидше, ніж з німцями чи французами.
    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden
  • 05.03.2010 15:02

    @fzp-sceptnick

    А я ніколи не був у Польщі, якщо не брати до уваги перебування кілька днів у Гдині. Я служив на Балтиці, був моряком на торпедному катері, то ми ходили раз у Гдиню.
    Польську мову вивчив по радіо (Єдинка, Лято з радіо) і телебаченню (у Балтійську (Пілау) ми дивилися польські телепередачі. А ще трохи жив у Білорусії біля кордону з Польщею, то там теж польське телебачення нормально проходило.
    Маю сусідів і знайомих мазурів, які поселилися на Поділлі ще у 18 сторіччі, були переселені своїми панами на українські землі, що відійшли до Польщі після Турків 1699 року. До речі, у нас розрізнялися ляхи і мазури. Ляхи - шляхта, хай і дрібна, але шляхта, а мазури - кріпаки, бідні. Ляхи з мазурами не женилися, трималися окремою кастою.
    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden
  • 05.03.2010 14:44

    @fzp-sceptnick

    http://h.ua/story/256650/

    http://h.ua/story/257587/

    http://h.ua/story/257724/

    http://h.ua/story/258260/
    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden
  • 05.03.2010 14:35

    @fzp-sceptnick

    Так. Я футболом не цікавлюся майже зовсім, але ця спільна справа мала б зблизити нас. Натомість Ісакевич-Залеський вже фрондує проти Львова.
    MOHORT: Stepan Bandera - ukraiński bin Laden

1234 następna



zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook


zamknij