Krzysztof_z_Prowiincji

komentarze użytkownika

  • 31.05.2009 20:33

    @

    Na temat zmiany w podejściu do funkcjonowania mediów próbowałem odnieść się wielokrotnie już kilkanaście miesięcy temu. Kilka razy czyniłem to m.in. w blogu Krzysztofa Leskiego. Bezskutecznie.

    Ostrzegałem wówczas, że czasy ignorancji dziennikarskiej, czasy patrzenia na blogerów ex cathedra, czy czasy bezkrytycznego wysługiwania się politykom różnej proweniencji, właśnie mijają i ten, kto tego nie zauważy, ten kiep.

    Czytam Salon24.pl regularnie i od pewnego czasu mam satysfakcję, że zmiany w mediach postępują w spodziewanym kierunku. Łatwo przewidzieć też zakulisowe i oficjalne próby zagospodarowania Internetu bądź blogerów przez polityków, specsłużby, dziennikarzy bądź pospolitych socjotechników. Przeto prawdziwe starcie jest jeszcze przed nami. Ale jestem urodzonym optymistą i wierzę jeszcze w elementarną uczciwość, prawdę i wolność.

    Pozdrawiam
    IGOR JANKE: Kataryna, Dziennik, Salon24 - media już nie będą takie same
  • 17.09.2008 12:19

    @leszek.sopot

    OK. Ja bardzo szanuję Pana zdanie i to, co Pan napisał, to w dużej mierze prawda. Lecz z drugiej strony straciliśmy już kilkanaście lat na poprawność historyczną i szczerze mówiąc widzę stanowczo zbyt mało historyków, którzy nie uginaliby się pod presją własnych środowisk, polityków, mediów etc. Stąd ważne są ogólne konkluzje, ale warto też podawać konkretne przykłady pozytywne i negatywne. Ukłony
    ZBIGNIEW GIRZYŃSKI: Sławek
  • 17.09.2008 12:03

    leszek.sopot

    "Oni piszą w myśl pewnego rodzaju standardom - tym, które wyznawane są przez pewien krąg polityków. Najtrudniejszą zaś pozycję mają ci, którzy widzą także w tym kręgu przypadki kłamstw, fałszu, hipokryzji, konformizmu". Nic nie znaczące ogólniki dotykające superważnego problemu. Czy mógłby Pan skonkretyzować swoją myśl i wskazać konkretne przykłady i nazwiska? Ukłony
    ZBIGNIEW GIRZYŃSKI: Sławek
  • 05.09.2008 10:22

    @Zbigniew Girzyński

    Minister Ćwiąkalski jest mi kompletnie obcy, ale stricte iure popełnił Pan nadużycie nazywając go kłamcą.
    ZBIGNIEW GIRZYŃSKI: Minister Ćwiąkalski jest zwykłym kłamcą!
  • 05.09.2008 09:45

    @peergynt

    No proszę. Ty byś sobie "życzył" coś w stosunku do ZZ, ale ja nie mogę sobie życzyć w stosunku do Ciebie. Wot logika chłoptasia Schetyny.
    ZBIGNIEW GIRZYŃSKI: Minister Ćwiąkalski jest zwykłym kłamcą!
  • 05.09.2008 09:36

    @peergynt

    Zachowaj swoje durne uwagi dla siebie. Mniej ludzi będzie wiedziało wtedy o Twojej głupocie.
    ZBIGNIEW GIRZYŃSKI: Minister Ćwiąkalski jest zwykłym kłamcą!
  • 15.08.2008 13:04

    @Piotr Gursztyn

    Cóż, po Pańskim wyjaśnieniu w kwestii "kaczora", skreślam Pana z grona poważnych dziennikarzy. Bez żadnego ale...
    PIOTR GURSZTYN: Najpotężniejsze polskie słowo
  • 09.08.2008 00:05

    @Autor

    Nie, nie zgodzę się. Analiza rynku medialnego w jednym zdaniu świadczyć może wyłącznie o jego totalnej nieznajomości, podobnie jak o nieznajomości odbiorców. W ogóle stosujesz trochę dziwne uogólnienia. Na tej samej zasadzie niektórzy mówią np. o TVPiS. Ale zapytaj ich o szczegóły, o konkrety, a dostaniesz komunały wymieszane z banałami. Nb. identyczne idiotyzmy opowiadają ci sami ludzie na temat rzekomych czystek Ziobry w organach prokuratury. Jak zapytasz o szczegóły, to uciekną, ale nie ustąpią. Pzdr
    RAFALB 2: Gbur w mediach
  • 08.08.2008 23:48

    @Autor

    Przykro mi, ale diametralnie różnimy się w ocenie dziennikarzy TVN. Jeśli kryterium miałoby polegać na określeniu tego, który z nich jest najmniej subiektywny (najmniej dowala PiS), to rzeczywiście, Rymanowski nieco wyprzedza pozostałych. Jeśli idzie jednak o przychylność Rymanowskiego dla PiS, to jest to taka sama prawda, jak ta, że PZPR była partią polskich katolików, bo kilku aparatczyków po kryjomu chodziło do kościoła. Pzdr
    RAFALB 2: Gbur w mediach
  • 08.08.2008 21:35

    @Autor

    "(...) są dziennikarze, którzy PiS szanują, popierają, rozumieją itd." OK. A czy mógłbyś, tak dla przykładu, pokazać mi takiego dziennikarza w TVN? Pzdr
    RAFALB 2: Gbur w mediach
  • 08.08.2008 20:15

    @Autor

    Szanuję bardzo Twoje zdanie. Ale media wyglądają zupełnie inaczej z bliska. Mój zarzut podstawowy jest taki, że media w ogóle nie dbają o proporcje i miary rzeczy, o ponadczasowe zasady etc. Zadaniowanemu bądź uległemu dziennikarzowi, a takich jest - niestety - większość, zupełnie bezboleśnie przechodzi tekst, w którym wykazuje np., że dziura w chodniku jest o niebo ważniejsza niż walący się wiadukt, po którym przejeżdżają samochody bądź pociągi ekspresowe. W polityce jest jeszcze gorzej. Społeczeństwo widzi polityków takich, jakich przedstawiają mu media, które z jednej strony uzurpują sobie prawo do kreowania różnych postaci i postaw, lecz z drugiej wyrzekają się jakiejkolwiek odpowiedzialności za jakość życia społeczno-politycznego, a na co mają niebotyczny wpływ. Mnie osobiście drażni sytuacja, gdy niekumatego polityka "przesłuchuje" autentycznie durny dziennikarz. Ba! To on ma prawo do ostatniego słowa - zwłaszcza po wyjściu polityka ze studia. Ukłony
    RAFALB 2: Gbur w mediach
  • 08.08.2008 19:29

    @Autor

    "Dziennikarze mogą rzeczywistość komentować, ale nie zmienią antypatycznego gbura w gwiazdę mediów, ani człowieka złożonego z samych cnót w potwora". Pani Gawryluk nie wie, co mówi, zaś Pan powtarza za nią to samo, w dodatku przyjmując słowa dziennikarki za fundament dalszych rozważań. Życzę Panu, by nigdy nie musiał Pan przekonać się na sobie, jak łatwo w mediach zrobić ze zdrajcy bohatera i na odwrót. Ukłony
    RAFALB 2: Gbur w mediach
  • 17.09.2008 23:00

    Panie Chruszcz - off topic

    A jak tam Pańskie postępy w sprawie wykazania, że to Gruzja a nie Rosja pierwsza wszczęła konflikt zbrojny? Weryfikuje Pan swoje wypociny, czy trwa Pan przy swoim? Pozdrawiam
    SYLWESTER CHRUSZCZ: W sprawie eurokonstytucji przegraliśmy wszystko
  • 22.08.2008 10:51

    @Sylwester Chruszcz

    Wojciech Wierzejski czy Sylwester Chruszcz? Który z nich pisze głupsze komentarze? Żal ściska, gdy przedstawia się Pan jako człowiek prawicy. Przy okazji, czy człowiek pochodzący z rodziny o wielkich tradycjach, mógłby wyjaśnić maluczkim (nie-posłom do Europarlamentu), co znaczy słowo "piarowy"? Czy język polski jest Pana drugim językiem, czy może jeszcze co innego?
    SYLWESTER CHRUSZCZ: Cień brata
  • 02.08.2008 15:27

    @Cato

    Przeczytałem kilka Pańskich wpisów, także u Pana w blogu. Pisze Pan knajackim językiem pełnym nienawiści i pogardy, w którym trudno doszukać się elementów skłaniających do twórczej wymiany zdań. Nie unika Pan również zwyczajnych bluzgów. Do kogo ma Pan zatem pretensje?
    MOSHER: Michnik i Urban w jednym stali domu
  • 01.09.2008 08:58

    @smilling

    Zapytałem z ciekawości evao, odpowiedzi nie otrzymałem, więc z ciekawości zapytam i Pana. Jak wysokie apanaże pobiera Janina Jankowska i jakie jest źródło Pańskiej wiedzy? Ukłony
    JANINA JANKOWSKA: To dobrze, że TVP przypomniała "Człowieka z żelaza"
  • 01.09.2008 01:47

    @marek.dumle

    Mój wpis, choć częściowo zawiera ocenę Pana postawy i poglądów, nie był jednak - jak łatwo zauważyć - skierowany personalnie do Pana. Ukłony
    JANINA JANKOWSKA: To dobrze, że TVP przypomniała "Człowieka z żelaza"
  • 01.09.2008 01:40

    @evao

    A ile wynosi ta niemała pensja Pani Janiny Jankowskiej? Pytam z ciekawości i proszę o podanie źródła. Ukłony
    JANINA JANKOWSKA: To dobrze, że TVP przypomniała "Człowieka z żelaza"
  • 01.09.2008 01:33

    @Janina Jankowska

    No i widzi Pani. Właśnie odezwał się marek.dumle - obiektywny (zapewne też młody i wykształcony z wielkiego miasta) niczym rzecznik Kremla w sprawie Gruzji. Dla takich, jak marek.dumle, nie ma miejsca na niepotrzebną dyskusję. Świat jest czarno-biały i zerojedynkowy. Źli ludzie, to PiS i jego sympatycy, zaś okopy dobra zajmują ich przeciwnicy. Ma Pani rację stawiając niektóre pytania. Kto odpowiada jednak za to, że wiele z tych pytań nie musiało się nigdy pojawić? Kto fałszował historię najnowszą? Kto zamykał usta głoszącym inne poglądy, niż życzył sobie establishment III RP? Kto ze zdrajców czynił bohaterów? ....? I ostatnie pytanie, czy odpowiedzialni za wmurowanie zgniłych jaj w fundamenty Polski po 1989 roku mają moralne prawo obrażać się na głosy dezaprobaty? Ukłony
    JANINA JANKOWSKA: To dobrze, że TVP przypomniała "Człowieka z żelaza"
  • 30.07.2008 16:19

    @Jan Osiecki

    Każdy sądzi wedle siebie. No i co z tego, że jest Pan dziennikarzem, skoro jednocześnie jest Pan prawnym ignorantem, zabierającym głos w materii, o której nie ma Pan bladego pojęcia. Z należną pogardą
    JANINA JANKOWSKA: Potrzebna solidarność - gdzie jest SDP?

123456789... następna



zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook


zamknij