Bezpartyjny Obywatel RP

komentarze użytkownika

  • 26.02.2011 19:35

    @RDZENNY POLAK

    ty PiSowski bezmózgu jesteś prawdziwym polskim idiotą, który dał się omamić szaleńcowi, sekciarzowi. Nadal nie rozumiesz imbecylu, że nie czytam GW a TVN oglądam tyle na ile jest to konieczne i media te nie mają żadnego wpływu na mój sposób myślenia. Twoja nienawiść osiągnęła apogeum, obraziłeś mnie śmiertelnie zarzucając mi zdradę i tylko dlatego żałosny śmieciu, że myślę inaczej niż ty. Jesteś zerem, pustostanem mózgowym, który potrafi jak każdy PiSuar obrażać normalnych ludzi i prawdziwych Polaków. Wy małe obleśne robaczki, nigdy nie byliście patriotami, waszym celem jest zrujnowanie kraju, po trupach do władzy, której już NIGDY WIĘCEJ nie będzie mieć, zrozum to w końcu śmieszny pajacu, cieciu Kaczyńskiego, który robi z ciebie idiotę na twoje życzenie.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 26.02.2011 16:04

    @RDZENNY POLAK

    twoja nienawiść pseudopolaczku mnie bawi do łez, wasza bezsilność, jad wypływający z ust, ślinicie się, plujecie z żalu za władzą, ale mieliście wszystko, prezydenta, premiera i żałosną koalicję, która dawała władzę i co ??? i nic, wszystko diabli wzięli bo nie dla psa kiełbasa i nie dla kmiotów władza. Zacytuję ci klasyka:" Miałeś chamie złoty róg...."
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 26.02.2011 15:58

    @RDZENNY POLAK

    nie rozumiesz języka polskiego PiSomatołku, nie jestem fanem PO i nie ubliżaj mi PiSowska gnido bo za cienki w uszach jesteś, wasza łajba to łódź podwodna, bo wielu lat pływa głęboko pod powierzchnią i nie łudź się, że kiedykolwiek wypłynie. to wasze marzenia, utopia, chore fobie prezesa, zły sen normalnych Polaków ale na szczęście nie stan realny. Nie podpisuj się osiołku jako polak bo to ułacza godności naszej ojczyzny, że takie coś mogłoby być obywatelem RP.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 26.02.2011 15:00

    @RDZENNY POLAK

    mnie nie musisz tego tłumaczyć PiSowski pustaku, ja byłem tylko ciekawy czy ten bezmózg z PiSu wie o czym mówi i nie obrażaj mnie żałosny palancie bo do pięt mi nie dorastasz.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 26.02.2011 14:57

    @Orchis

    Nie będę ukrywał, że nie jestem zwolennikiem PiSu, a nienawiść to wasza cecha, którą odzidziczyliście po prezesie. Nie sądzisz, że 30% a myślę, że znacznie zaniżyłeś tą liczbę, to bardzo dużo. jeżeli jedna osoba ci coś mówi może ją olać, ale jeżeli 30 osób, mówi ci to samo to warto się zastanowić czy nie mają racji. Nie będę bronił Tuska, bo też mam do niego wiele uwag i zastrzeżeń , ale jak dotychczas będę wybierał mniejsze zło dopóki nie pojawi się w polityce inna normalna siła, która zepche na margines tą żałosną wojnę polsko-polską. Masz rację co napisałeś o demokraci i dobru ojczyzny, ale to się ma nijak do szkodliwej działalności PiSu. Według waszego prezesa tylko on ma monopol na władzę, wiedzę , on wie co jest dla nas dobre a co złe, kto jest prawdziwym polakiem a kto zomowcem lub komuchem czy ubekiem, każdy kto ma inne zdanie niż prezes to wróg śmiertelny i ty mi mówisz, o demokracji i ojczyźnie ??? buhahaha dobry dowcip w ustach PiSiora. Wyobraź sobie, że mam głowę na karku i myślenie nie sprawia mi bólu tak jak wam Pisaki. Wielokrotnie o tym pisałem i nie chcę się powtarzać, też piszę to co myślę i czuję i nikt nie ma wpływu na moje zdanie, może to w końcu dotrze do waszych pustostanów mózgowych.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 26.02.2011 14:46

    @Paweł Michał

    Koleś to ty nie masz żadnych merytorycznych argumentów poza demagogią głoszoną przez szalonego prezesa. Właśnie dlatego, że jestem patriotą, to zrobię wszystko, żeby nigdy nie dopuścić do władzy PiSu. Sugerujesz, że mój mózg jest sprany, to widocznie, nie czytasz co piszę, wyraźnie podkreślałem, że mam swoje zdanie na podstawie faktów, potrafię samodzielnie myśleć i wyciągać wnioski, które są jak słynna oczywistwa oczywistość. Trzeba być ćwierć mózgiem, żeby dać się otumanić mediom z Torunia i prezesowi z Wawy. Zaden TVN i Gazeta Wyborcza, której zresztą nie czytam, nie wmówi mi że białe jest czarne a czarne jest białe. Zgadzam się, że w ostatnim okresie sytuacja w Polsce się zmieniła i niestety na gorsze, ale zwalanie całej winy na rząd to jest albo chora nienawiść, która odbiera umiejętność racjonalnego myślenia, albo totalna głupota. Nie widzisz co się dzieje na świecie ? myślisz, że to nie ma wpływu na sytuację w Polsce ? Ja mam od dawna umowę o pracę, nie dawałem, nie daje i nigdy nie mam zamiaru dawać łapówek, świetnie sobie radzę bez tego. Z protekcji też nie korzystam, no chyba, że w drugą stronę jak mogę to załatwiam komuś pracę kto tego akurat potrzebuje, a ja mam taką możliwość, czy to przestępstwo ??? Żyje mi się dobrze, nie narzekam, chić jak wspominałem ostatnio jest trudniej, ale nie jestem idiotą, żeby zwalić 100% winy na rząd premiera Tuska. To wasza PiSowska metoda, śnieg pada, winien Tusk, deszcz pada i robi się powódź, winien Tusk, samolot się rozbił winien Tusk, rewolucje w pólnocnej Afryce, winien Tusk, trzęsienie ziemi w Nowej Zelandii , winien Tusk, powodzie w Australi winien Tusk i tak można bez końca. Dla was premier Tusk już jest winen za to, że się urodził i stoi wam od lat kością w gardle, nie możecie tego przetrawić. Trauma po przegranych, wszystkich kolejnych wyborach jest tak wielka, że powoduje u was a szczególnie u prezesa, gigantyczną nienawiść, która was oślepia i odbiera rozum. Sam jesteś robaczkiem razem z całą resztą PiSiorów, wy jesteście jak gangrena, która niszczy zdrowy organizm, już tyle razy Polacy powiedzieli wam zdecydowanie NIE, ale wy ciągle swoje i bredzicie jak pokręceni o Polsce, patriotyźmie i innych tego typu rzeczach, a w gruncie rzeczy jesteście największym szkodnikiem Rzeczpospolitej Polskiej.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 26.02.2011 14:27

    @RDZENNY POLAK

    a ty żałosny PiSaku nie równasz się nawet 0, bo jesteś mniej niż 0. Sprawdzałeś w encyklopedii co to za twór bezkręgowiec ? czy używasz słów, których znaczenia kompletnie nie rozumiesz ? myślę, że to drugie.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 26.02.2011 14:25

    @Qwertys

    ty nie bij się w piersi tylko w głowę i to gumowym młotkiem, żeby rozum ci wrócił, on ci wszystko jest w stanie obiecać ale nic nie spełni, populizm to jego specjalność.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 22.02.2011 18:33

    @lem

    nie liczy się ilość tylko jakość, mam świadomość, że piszę to co czuję i myślę i nikt mi za to nie płaci, tak jak wam biedne PiSaki, ciekawy jestem ile kosztuje wierszówka u prezesa ???
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 22.02.2011 18:25

    @Colin

    to sobie jeszcze trochę poczekasz, chyba, że jesteś młody to może przed emeryturą spełnią się twoje marzenia.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 22.02.2011 18:21

    @Paweł Michał

    To tylko wasz pobożne życzenia, na szczęście na marzeniach się skończy. Jakim prawem żałsny PiSaku wyganiasz mnie z mojego kraju, mojej ojczyzny w której się urodziłem i żyję, mnie tu jest dobrze, nie narzekam. To wam ciągle coś nie pasuje, rząd zły, prezydent zły, tylko za waszych czasów wszystko było idealne. Powiedz mi dlaczego was ludzie wykopali od stołka skoro byliście tacy idealni i to już 6 razy z rzędu a zanosi się po raz 7 klęska wyborcza, rozumiem traumę ale był czas przywyknąć i trzeba się pogodzić ze swoim marnym kaczym losem. Żal mi was i to raczej wy się powinniście ewakułować w kosomos najlepiej na Marsa bo dużo wody w Wiśle by upłynęło zanim byście wrócili. Wzrok mam na tyle dobry, że nie muszę szeroko otwierać oczu, żeby zobaczyć waszą chorobliwą walkę o koryto władzy, którego już nigdy nie dostaniecie. Do was pasuje idealnie cytat: " Miałeś chamie złoty róg... i to by było na tyle.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 20:53

    @Bezpartyjny Obywatel RP

    przepraszam za bardzo istotny błąd, który wypaczył sens zdania, miało być ; " nie muszę słuchać TVN "
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 20:50

    @Marlena1988

    Nie mam, a masz dowody na to, że pani Blida miała ??? wykonaliście egzekucję bez sądu i dowodów i to jest demokracja według PiS, nigdy więcej kaczyzmu.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 20:48

    @juust

    dziękuję, na szczęscie takich jak my czyli myślących normalnie jest zdecydowanie więcej i możemy spać spkojnie PiS nigdy do władzy nie wróci.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 20:47

    @1313

    Znowu mnie obrażasz PiSowski matole, Polska jest tylko jedna, nie , nie było i nigdy nie będzie Kaczolandu. Więcej myślę od ciebie pustaku, już pisałem, że muszę słuchać TVN żeby mieć swoje zdanie, dla ciebie myślącego inaczej trudno jest zrozumieć, że ktoś potrafi myśleć i analizować co się do niego mówi. Ja mam takie umiejętności, ty niestety nie, ślepo słuchasz prezesa i Rydzyka, Gazetę Polska uważasz za polską. Nie potrafisz imbecylu prawidłowo odczytać mojego loginu, nic mnie nie wiąże z PO, też mam do nich dużo uwag, ale w październiku na nich zagłosuję, żeby twój prezesik przegrał kolejne już chyba 7 wybory, cóz za wspaniały wynik, buhahaha, nie sądzisz, że to bardzo wymowne, bo raz to nawet Barcelona może przegrać , ale 7 razy z rzędu to tylko A klasowy LZS. Nie popadam w zachwyt, wręcz odwrotnie, przeraża mnie fakt, że tacy idioci są w tym kraju. Jeżeli nie oglądasz TVN i nie czytasz Gazety Wyborczej oraz NIE to skąd wiesz o czym tam piszą i jaki jest merytoryczny poziom tych informacji ? Powtórzę ci jeszcze raz bo bardzo ciężko myślisz, ja potrafię oddzielić ziarno od plew i nie dam sobie wcisną kitu ani Tuskowi ani Kaczyńskiemu. Jednak czytanie Gazety Polskiej, Naszego Dziennika, oglądanie TV Trwam i słuchanie radia z Torunia uwłacza mojej godności i inteligencji. Tyle jadu i nienawiści ile tam jest nie ma chyba nigdzie, zero merytorycznych argumentów, tylko podpuszczanie starszych ludzi, żeby wyciągnąć od nich kasę na nowe Maybacha. Co do wsi, to obrażasz buraku pół Polski, tam też mieszkają ludzie i za swoją ciężką pracę należy im się szacunek i myśleć też potrafią. Jeżeli uważnie czytałeś moje wpisy to wiesz, że urodziłem się w mieście Łodzi a od 8 lat mieszkam również w mieście jakim jest Warszawa, więc z wsią mam kontakt latem gdy jadę na działkę, ale wcale się tego nie wstydzę. Was powinni pozamykać w psychiatrykach, ta wasza chora nienawiść w końcu doprowadzi do tragedii. Żegnam bez żalu, nie wysilaj się i nie odpisuj bo szkoda czasu na czytanie tych prostackich i chamskich tekstów.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 20:31

    @pocztax

    Mam na myśli demokrację, a jak masz problem z interpretacją tego słowa to poszukaj w internecie i wystarczy samo słowo DEMOKRACJA bez żadnych dodatków. Jak można podawać przykład PRL, czy wtedy była demokracja ??? w latach 2005-2007 też miałem wątpliwości w jakim ja kraju żyję, bo z demokracją miał niewiele wspólnego. Zapytaj pana Blidę.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 14:45

    @1313

    twoje chamstwo PiSowski pustostostanie mózgowy osiągneło apogeum. Nie wiem czy wiesz ale mam obywatelstwo polskie, tu się urodziłem i wychowałem, Polska to jest tak samo mój kraj jak i niestety twój, ale takie są prawa demokracji, tylko czy to słowo rozumiesz ? dla was PiSowców liczy się tylko jedna partia i jeden wódz, każdy kto myśli inaczej jest śmiertelnym wrogiem. Również mam głęboko w du.pie ciebie i twój PiSowski narybek, który będzie się rozprzestrzeniał jak zaraza. Zrozum w końcu człowieku, że mam prawo myśleć inaczej niż ty i twój wódz a ty nie masz prawa z tego powodu mnie obrażać, jak również obrażać demokratycznie wybrane władze. Według was tylko PiS to Polacy a reszta to gów,no, żydzi, masoni i komuniści, wasza nienawiść jest porażająca, obrażacie normalnych i spokojnych ludzi, wasza trauma po pnotorycznie przegrywanych wyborach wywiera na was straszny wpływ. Pocieszę cię w październiku też przegracie bo Polska , ta normalna i prawdziwa was nie chce, wiem, że nienawiść odbiera rozum i trudno wam to zrozumieć, ale taka jest dla was smutna i żałosna prawda. Co do bogactwa Polaków nie widzę w swoim otoczeniu nędzy i ubóstwa, sam też nieźle zarabiam, uczciwie bez przekrętów, ale wiem, że mogę spać spokojnie, mogę odebrać teleofon i głośno wyrazić sowją opinię bez obaw, że o 6 rano zapuka do mnie CBA i skończę tak jak pani Barbara Blida. Nie będę już odpisywał na twoje prymitywne i chamskie teksty bo to uwłacza mojej godności i inteligencji.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 14:31

    @Gruenefee

    Wierzy Pan w to, że za tym stoi Kaczyński ??? przecież ten cały jego blog to farsa, kolejna forma PiSowskiej propagandy. Czy Kaczyński siedzi osobiście przy komputerze ? a może jeszcze z piwem w ręku, w wolnych chwilach zaglądając na porno strony. Pamiętam jak w ten sposób ocenił internautów, co spowodowało taką przemianę ? tylko czy to nie jest ten rodzaj fałszywej przemiany jaki miał miejsce podczas kampanii prezydenckiej. Wówczas udało mu się oszukać kilka mln Polaków, ale jak to zwykle bywa kłamstwo ma krótkie nóżki, niczym u kaczuszki, i drugi raz ten numer nie przejdzie. Zgadzam się z europosłem Migalskim, który uważa, że Kaczyński co chwilę zmienia zainteresowania, w zależności od potrzeb. Nie tak dawno był ekspertem od F1 i wysłał list do Roberta Kubicy, myśli Pan, że ze współczucia ? nic bardziej mylnego, wyczuł koniunkturę na Kubicę i ogromne zainteresowanie jakie wzbudził ten poważny wypadek. Chciał przy okazji coś uszczknąć dla siebie z tej Kubicowskiej sławy i popularności. Taki właśnie jest wasz wódz, zmienia się jak kameleon, żeby tylko zyskać parę głosów poparcia, kogoś zbałamucić, oszukać lub wcisnąć przysłowiowy kit. Na szczęście świadomość społeczna jest duża i jego powrót do władzy jest tak prawdopodobny jak mój lot w kosmos. Muszę przyznać, że jesienią Polacy będą mieli trudny orzech do zgryzienia, bo PO też rozczarowuje więc jeżeli nie pojawi się nowa siła to trzeba będzie znowu wybierać mniejsze zło czyli PO. Mam nadzieję, że wówczas Platforma docenie ten kolejny kredyt zaufania społecznego i weźmie się ostro do roboty.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 13:54

    @Polak

    To jest właśnie PiSowska kultura, wyzywanie normalnych, inteligentnych i spokojnych obywateli od baranów i kuta,sów, tylko dlatego, że mają czelność myśleć inaczej niż wódz i reszta sekty. Jak nie masz merytorycznych argumentów to się nie odzywaj i pozwól ludziom na poziomie dyskutować i wymieniać poglądy, z takimi tekstami do radia w Toruniu, tam je przyjmują z radości. Nie podpisuj się Polak bo to uwłacza godności ponad 30 mln obywateli naszego kraju, takie coś jak ty to może być co najwyżej obywatelem Kaczolandu, jak taki kiedyś powstanie na Podkarpaciu.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy
  • 20.02.2011 13:48

    @1313

    Jeżeli mam wybór to wolę ogladać TVN niż TV Trwam, wnioski potrafię sam wyciągać i żadna TV mi nie narzuci swojego toku myślenia. Jeżeli Kaczyński nie ma złotej rybki to po co robił i nadal robi z obywateli idiotów, obiecując złote góry ??? to czysty populizm, z którego słynie ten pan. Nie wiem z jakiego powodu mi ubliżasz żałosny PiSomatołku, ja tego nie robiłem więc pokaż kulturę, ale to dla ciebie słowo zupełnie obce, bo PiS i kultura to jak ogień i woda. Posądzanie mnie o chorobliwą nienawiść to brzmi jak kpina, i kto to mówi PiSowiec ? Dla którego nienawiść to chleb powszedni, jaki prezes taka reszta sekty. Może nie zauważyłeś ale od 20 lat żyjemy w wolnym i demokratycznym kraju i była to moja decyzja i mój wybór ale nie mam poczucia winy, a wręcz odwrotnie mam poczucie dobrze spełnionego obowiązku, że nie dopuściliśmy PiSowskiej sekty do władzy. Właśnie na tym to polega, że każdy wybiera kogo chce, i ja wybrałem zdecydowanie mniejsze zło. Co do PiSowskich obietnic to nie zostały spełnione bo wódz miał ważniejsze zadania, deubekizacja, dekomunizacja, walka z urojonym układem, szukanie haków na ówczesną opozycję, podkładanie świni koalicjantowi itp. Jeżeli wierzysz w to, że gdyby PiS nie zakończył swojej rządowej kariery, to zrealizowane zostałyby te obietnice to albo masz sieczkę za miast mózgu, albo tak ślepo wierzysz w wodza. Jedno i drugie dyskwalifikuje cię jako normalnego i obiektywnego obywatela naszego kraju.
    JAROSŁAW KACZYŃSKI: Nowoczesny patriotyzm gospodarczy

12 następna



zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook


zamknij