"Gdy mówią Ci, jak masz kochać - Ty kochaj szczerze. Bo miłość to miłość" - taki tytuł miała kampania reklamowa marki piw Doctor Brew. Pod postem na Facebooku browaru pojawiło się dużo komentarzy internautów, którzy skrytykowali taki sposób reklamy (ZOBACZ).
Pieniądze na fundację za hejt
Właściciele browaru zapowiedzieli, że na każdy komentarz z hejtem pod postem z parą całujących się gejów wpłacą po 10 złotych na Kampanie Przeciw Homofobii. Organizacja pozarządowa od 2001 roku stara się walczyć z przejawami homofobii w Polsce.
- Spotkaliśmy się z ogromnym hejtem. To nieprawdopodobne, że jeden człowiek chce zabrać drugiemu prawo do miłości, wolności, życia na własnych zasadach. Nie zgadzamy się z tym i chcemy ten hejt przekuć na coś dobrego - zapowiedział w facebookowym nagraniu szef Doctor Brew.
- Znany aktor spłacił dług, zorganizował pogrzeb i pojechał na wakacje. Za fundusze od fanów
- Polacy nie mają kultury wypoczynku nad wodą. Szef WOPR dla Salon24.pl
- Obyczaje nad polskim morzem
Marek Jakubiak komentuje sposób reklamy Doctor Brew
O działanie firmy Doctor Brew zapytaliśmy Marka Jakubiaka, właściciela znanego browaru Ciechan. - Ciągle przekraczamy jakieś granice. Niestety, część specjalistów uważa, że im bardziej kontrowersyjne treści, tym bardziej są skuteczne w zauważeniu. Nikt już nie mówi o wartościach merytorycznych czy wartościach prawdziwych, tylko o wzbudzaniu eskalacji niepożądanych emocji. To na tym polega. Oni pozycjonują swój produkt tylko po jednej stronie. Uważam, że to bardzo poważny błąd. Szczególnie, że ludzie, którzy to robią są nierzetelnymi graczami na rynkach gospodarczych - komentuje dla Salon24.pl były poseł.
Jakubiak swego czasu sam wzbudzał kontrowersje i poszczególne grupy zapowiadały sabotaż marki jego piw. - Ja mam swoje zdanie, ale produkty nie powinny mieć swojego zdania. One powinny być dobre, smaczne, zaspokajać potrzeby koneserów. Niestety, ja mam swoje zdanie. Gdy nie zgodziłem się na adopcje dzieci przez pary LGBT, rzucił się na mnie cały przemysł LGBT - ocenia prezes Federacji dla Rzeczypospolitej.
Zdaniem kandydata na Prezydenta RP w wyborach 2020 roku Doctor Brew nie jest przede wszystkim prawdziwym browarem. - To nie jest browar. Ich na takie pajacowanie stać, dlatego że nie mają browaru, nie mają żadnej odpowiedzialności. Oni nie żyją z zarabiania pieniędzy, tylko z otrzymywania pieniędzy - mówi nam Jakubiak.
DS
Polecamy:
- Transpłciowa Hubbard nie dała rady. Fatalny występ na Igrzyskach w Tokio
- Podwyżki dla polityków i najważniejszych osób w państwie. "To nieetyczne"
- Są wyniki badań toksykologicznych kierowcy z Katowic. Mamy nowe informacje
- Białoruska sportsmenka już w polskiej ambasadzie. Będzie się ubiegać o azyl
- Niedzielski: Atak w Zamościu to terroryzm wymierzony w Polskę
- Zychowicz u Jastrzębowskiego: Zwolennicy Powstania Warszawskiego to brązownicy historii
Komentarze