Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
334
BLOG

Ekologizmy, idiotyzmy - elektrosmog, GMO, obora uwięziona to jest to !

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 2

Czy ŚWIAT ZREZYGNUJE Z POSTĘPU CYWILIZACYJNEGO?


http://naszsalon24.org/2019/12/27/ekologia-czy-ekologizm/

PRZEZ TADEUSZ_K · OPUBLIKOWANE 27 GRUDNIA 2019 · ZAKTUALIZOWANE 27 GRUDNIA 2019

Rysunek przedstawia rzeczywistą dbałość o ekologię-tyle samolotów wisi nam nad głowami w każdej minucie przez całą dobę!.

Powyższe nie posiada jednak końcówki „izm”- a szkoda..

-Ochrona?

W nowożytnej historii przerabialiśmy różniaste’ „izmy”.

Każdy nowy wiek rodzi jakoweś nowe izmy.

Dzisiaj przerabiamy (oprócz wielu, wielu innych) izmy Grety Thunberg.

Izmy to jest coś w rodzaju sraczki, która powtarza się po zjedzeniu czegoś zepsutego jak to miało miejsce podzczas ostatnich wybiorów’ do jewropalamenta i parlamentu polskiego.

Szkoda nie zjeść zepsutego-prawdaż? A może sie uda?-prawdaż?

grecia-Dziecko bez jakiegokolwiek wykształcenia, dziecka recytujacego slogany, dziecka nie rozumiejącego głoszonych, recytowanych sloganów-„how dare you” z charakterystycznym wykszywieniem ust chorego..

Inaczej:

jak śmiecie,….. śmiecie.

Klękają przed tym dzieckiem wszelakie wątpliwe autorytety’ i liżą jej stopy jak śmiecie..

Klekają astronomowie, profesorzy fizyki i ogłaszają nowy dekalog w tym harmidrze oszołomów:

fauna i flora jest homo, a homo animalsem jest.

W tych wszystkich ekologicznych izmach zastanawiającym jest wybiórczy sposób izmów.

Wstępniak_ rysunek (realny z konkretnej godziny i terytorium) nie przeszkadza izmom greci i podległym jej profesorom.

Nie przeszkadza izmom także telefonia komórkowa, siewca śmierci dla ptaków, a szczególnie pszczół.

A co będzie z 5G?

To profesorów, ani greci nie rusza?

Byle dalej od nasycenia 5G

I to nawet korzyść będzie dla wielu, bo idąc do pracy rańcem -z garnkiem na głowie- ugotujemy sobie jajco na twardo, alibo usmażymy omlet.

:).

Każdy izm poprzedzony jest stosowną procedurą, którą lansuje nam obecnie chore dziecko Grecia.

Tyz’ pomysł.

Wszelakie HONORY dla abp. Jędraszaszewskiego!

Nasi włodarze myślą o budowie CENTRALNEGO PORTU KOMUNIKACYJNEGO który ak Londyn-Heathrow będzie przyjmował na terenach wybitnie rolniczych koło zakładów wyrobów mleczarskich Bakomy S.A.  Szymanów tysiące samolotów średniego i dalekiego zasięgu w lotach transkontynentalnych.

Michał Kurtyka

Ekonomista

Znalezione obrazy dla zapytania minister klimatu michał kurtyka

OpisMichał Tadeusz Kurtyka – polski menedżer, ekonomista i urzędnik państwowy, doktor nauk ekonomicznych, w latach 2016–2018 podsekretarz stanu w Ministerstwie Energii, w 2018 sekretarz stanu w tym resorcie, w latach 2018–2019 sekretarz stanu w Ministerstwie Środowiska, od 2019 minister klimatu. Wikipedia

Data i miejsce urodzenia: 20 lipca 1973 46 lat, Kraków

Książki: Profissao Dirigir: DA CONCEPÇAO A MUDANÇA DE AÇAO, WIĘCEJ

Wykształcenie: École Polytechnique, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

https://www.money.pl/gospodarka/michal-kurtyka-kim-jest-minister-nowo-powstalego-resortu-klimatu-6443984999811201a.html

MINISTERSTWO KLIMATU

JAKUB STASIAK

08.11.2019 21:13

Michał Kurtyka. Kim jest minister nowo powstałego resortu klimatu?

Zmiany w rządzie skutkują powstaniem Ministerstwa Klimatu. Na jego czele stanie Michał Kurtyka, dotychczasowy wiceminister środowiska. Kim jest szef nowo powstałego resortu i czym będzie się zajmować samo ministerstwo?

image

Michał Kurtyka. Kim jest minister nowo powstałego resortu klimatu?

Michał Kurtyka, szef nowo powstałego resortu klimatu to absolwent paryskiej École polytechnique i Szkoły Głównej Handlowej. W 2012 obronił pracę doktorską z zakresu restrukturyzacji polskich spółek energetycznych na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Kurtyka karierę zawodową rozpoczął w 1998, w zespole ministra Jana Kułakowskiego w trakcie negocjacji akcesyjnych rządu RP z instytucjami Unii Europejskiej, zajmując się energetyką i transportem.

image

image

image

image


image


image

Minister od klimatu, zwolennik poglądów dziecięcych 14 latki ze Szwecji Grety THUNBERG nie ma nic przeciwko temu!.

Ile samochodów jest w Polsce i jeździ po naszych drogach?.

https://www.prawodrogowe.pl/informacje/statystyka/liczba-pojazdow-zarejestrowanych-w-polsce-wg-danych-cepik-stan-n


(fot. Jolanta Michasiewicz)

Poseł Krzysztof Sitarski złożył w Sejmie interpelację zarejestrowaną pod numerem 12856. Dotyczy ona aktualnej liczby pojazdów samochodowych zarejestrowanych w Systemie Informatycznym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (SI CEPiK).

Adresatem był minister cyfryzacji. W związku z faktem, iż od 1 stycznia 2016 r. właśnie ten resort nadzoruje i prowadzi SI CEPiK, który zawiera informacje o pojazdach zarejestrowanych w Polsce i kierowcach posiadających polskie prawo jazdy, poseł pytał, czy system jest już zintegrowany z bazą Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG), a jeżeli nie, to kiedy planowane jest takie połączenie? Podstawa prawna co do zakresu danych i informacji gromadzonych w CEP znajduje się w ustawie - Prawo o ruchu drogowym. Chcę ustalić m.in. czy liczba pojazdów nieubezpieczonych z roku na rok rośnie – uzasadniał poseł zadając szczegółowe pytania.

Odpowiedzi udzieliła minister cyfryzacji Anna Streżyńska wyjaśniając, że Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) jest podłączony do Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (SI CEPiK). Jako podmiot uprawniony na podstawie przepisów ustawy - Prawo o ruchu drogowym może korzystać z nieodpłatnego pozyskiwania danych lub informacji zgromadzonych w SI CEPiK. Ponadto UFG przekazuje do CEPiK, jako podmiot do tego ustawowo zobowiązany, dane o zawartych polisach OC.

Z Centralnej Ewidencji Pojazdów zostały też udostępnione szczegółowe dane wg stanu na dzień 8 czerwca 2017 r. Oto ilości pojazdów zarejestrowanych w Polsce:

1. posiadających status zarejestrowanych - ogółem 28 678 674

                - osobowych 22 005 578

                - ciężarowych 3 203 256

                - autobusów 113 823

                - motocykli 1 388 809

                - motorowerów 1 304 014

2. podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych - 28 678 674,

3. posiadających aktualną polisę OC - 18 606 312,

4. bez aktualnej polisy OC - 10 072 362,

4. posiadających ważne badanie techniczne - 16 621 078,

5. bez badań technicznych - 12 057 596.

Resort przygotował także dane szczegółowe jak np. średni wiek pojazdów z podziałem na ubezpieczone i bez polisy OC, z ważnymi badaniami technicznymi i bez, oraz ile wynosi średni przebieg pojazdów odnotowywany przy każdej wizycie w stacji kontroli pojazdów. W swoich statystykach uwzględnił kategorie pojazdów samochodowych np. pojazdy specjalne, używane do celów specjalnych, samochody osobowe, autobusy, samochody ciężarowe, ciągniki samochodowe, czterokołowce czy taksówki lub motocykle. Dane dostępne w tabelach 1-7 zamieszczonych poniżej. Nie ma natomiast możliwości przekazania danych o średnim przebiegu pojazdów, gdyż nie są one gromadzone w CEP2 – informował na zakończenie. (jm)

https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-klamstwa-i-statystyka-ile-aut-jezdzi-po-polsce,nId,2905818

Ile samochodów jeździ po Polsce? /Jacek Skóra /RMF

image

Historię trzeba napisać na nowo. Kiedy powstał pierwszy samochód?SAMOCHODY UŻYWANE

HISTORIĘ TRZEBA NAPISAĆ NA NOWO. KIEDY POWSTAŁ PIERWSZY SAMOCHÓD?

Wg GUS (dane na dzień 30 czerwca 2018 roku) w naszym kraju zarejestrowanych jest obecnie 29 656 238 pojazdów wszelkich typów. Dla porównania, jeszcze dekadę temu było ich 22 024 697. Największą grupą są oczywiście samochody osobowe. W połowie ubiegłego roku ich liczbę szacowano na ponad 22,5 mln (22 514 047).

W rzeczywistości wynik na koniec ubiegłego roku powinien być jeszcze wyższy. Trzeba bowiem pamiętać, że rok 2018 zamknął się importem ponad 1 mln (!) używanych aut z zachodu. W tym czasie na naszych drogach - jeśli nie liczyć szacowanego na około 10 proc. zjawiska reeksportu - przybyło również blisko 532 tys. fabrycznie nowych aut.

Zdaniem GUS w naszym kraju zarejestrowanych jest też obecnie blisko 3,3 mln samochodów ciężarowych i aż 1 428 299 motocykli. Również w tym przypadku mówić można o absolutnym rekordzie. Polacy zapałali miłością do jednośladów wraz z wprowadzoną 24 sierpnia 2014 roku nowelizacją przepisów. Ustawodawca zezwolił wówczas na prowadzenie motocykli o pojemności do 125 ccm (i mocy nieprzekraczającej 11 kW oraz stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,1 kW/kg) przez osoby, które posiadają prawo jazdy kategorii B dłużej niż trzy lata. Wcześniej, od 2011 roku, liczba zarejestrowanych w Polsce motocykli utrzymywała się na stałym poziomie około 1,1 mln egzemplarzy. Dla porównania w roku 2015 było to już... 1 272 mln sztuk.

W tym miejscu warto dodać, że na koniec pierwszej połowy 2018 roku liczba ludności w Polsce szacowana była przez GUS na 38 413 tys. osób. Dane opracowano według tzw. "krajowej definicji zamieszkania". Oznacza to, że bilans nie obejmuje osób przybyłych z zagranicy na pobyt czasowy (bez względu na okres ich czasowego przebywania), ujmuje natomiast stałych mieszkańców Polski przebywających czasowo za granicą (bez względu na okres ich nieobecności).

Tajemnicze zniknięcie 6,7 mln samochodówSAMOCHODY UŻYWANE

TAJEMNICZE ZNIKNIĘCIE 6,7 MLN SAMOCHODÓW

Dysponując takimi danymi łatwo policzyć, że jeden samochód osobowy przypada dziś na 1,7 obywatela naszego kraju. Uwzględniając ogół wymagających rejestracji pojazdów mechanicznych wskaźnik wynosi niespełna 1,3 osoby na pojazd. Biorąc pod uwagę, że dane obejmują młodzież do 18 roku życia i osoby starsze, można wręcz zaryzykować twierdzenie, że własny samochód ma dziś w zasadzie każdy obywatel naszego kraju w wieku produkcyjnym.

Ale... to tylko statystyka, a jak wiadomo, są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, bezczelne kłamstwa i statystyki. Nie inaczej jest w tym przypadku. GUS opiera się bowiem głównie na danych zawartych w Centralnej Ewidencji Pojazdów (CEP). A w niej możemy znaleźć wiele "kwiatków". Np. 38 tysięcy wciąż zarejestrowanych w naszym kraju samochodów marki Syrena albo 65 tysięcy samochodów marki Żuk... Razem to już jest 100 tys. pojazdów, które tak naprawdę, dawno przestały istnieć.

Większe wrażenie robi jednak liczba niespełna 7 milionów samochodów, które od 8 lat nie pojawiły się na stacji kontroli pojazdów, a więc zapewne dawno wyszły już z eksploatacji.

Ile więc tak naprawdę pojazdów porusza się po polskich drogach? Wg danych CEP, w zeszłym roku badaniom technicznym poddano około 18,3 mln aut. Trzeba też pamiętać, że nowe samochody po raz pierwszy pojawią się w stacji kontroli pojazdów po trzech latach, a takich aut w Polsce jest około 1,5 mln. Sumarycznie daje nam to szacunkową liczbę 20 mln samochodów, które faktycznie wyjeżdżają na drogi. To wyraźnie mniej niż liczba 29,5 mln pojazdów (osobowych, ciężarowych i motocykli) widniejących w ewidencji CEP.

Paweł Rygas

Czytaj więcej na https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-klamstwa-i-statystyka-ile-aut-jezdzi-po-polsce,nId,2905818#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

A tu bydłu zabrania się "pierdzenia" na pastwiskach i stoją często w oborze jedząc kiszonką. Bo Słońca daru życia na Ziemi nie oglądają.

image


image


http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=26783&Itemid=100

PODZIĘKUJ RZĄDOWI ZA "TROSKĘ" ! DZIĘKUJEMY ZA ELEKTROSMOG, 5G, GMO I GLIFOSAT.

Wpisał: Jadwiga Łopata i sir Julian Rose

24.12.2019.

Podziękuj Rządowi za "troskę" ! 

DZIĘKUJEMY ZA elektrosmog, 5G, GMO i glifosat.

Przesyłam poniżej notę prasową pomysłu Jadwigi Łopaty i sir Juliana Rose'a o "prezentach" świątecznych od rządu...

Tym bardziej życzę Ci radosnych Świąt Bożego Narodzenia, bo to zawsze były i są nasze Święta, pogody ducha na wszystko i mimo wszystko oraz zdrowia i błogosławieństwa Bożego dla wszystkiego, co dobrego zamierzasz,

Jacek

===========================================

UWAGA! Od 1 stycznia 2020 normy na mikrofale stosowane w telekomunikacji zostaną w całej Polsce podniesione 100-krotnie!.

W dniu 17 grudnia br. Minister Zdrowia podpisał rozporządzenie podwyższające limit narażenia na pola elektromagnetyczne, uznane przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) za mogące wywoływać raka u ludzi, BEZ UJAWNIENIA wyników konsultacji publicznych.

Do tego nowy-stary Rząd RP "dba", aby chlebem powszednim Wyborców była żywność pełna GMO, glifosatu i innej chorobotwórczej chemii wspierając z jednej strony koncerny telekomunikacyjne, a z drugiej agro-korporacje ... jakby nie było Narodu, który go wybrał.

Podziękuj Rządowi za „troskę”!

DZIĘKUJEMY ZA elektrosmog, 5G, GMO i glifosat.

Życzymy Pani/Panu i rodzinie zdrowia pośród ogromnych zagrożeń (rak, białaczka, choroby układu trawiennego i sercowe, problemy neurologiczne, bezpłodność i inne) wywoływanych przez elektrosmog, GMO i glifosat.

Z poważaniem,

dr Barbara Gałdzińska-Calik, ekspert ds. PEM, matka dziecka z oficjalnie zdiagnozowaną nadwrażliwością elektromagnetyczną (EHS)

mgr Anna Mika, autorka broszury „Elektrosmog – niewidzialny wróg”, osoba elektrowrażliwa (EHS), Koalicja Polska Wolna od 5G

dr Jacek Nowak, emerytowany profesor Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego w Warszawie, autor m. in. prac prezentujących zagrożenia ze strony glifosatu, GMO i schemizowanego rolnictwa (dla zmylenia społeczeństwa zwanego „konwencjonalnym”)

mgr Jadwiga Łopata, dyrektorka EKOCENTRUM ICPPC, laureatka nagrody Goldmana (ekologiczny Nobel), Koalicja Polska Wolna od GMO

Sir Julian Rose, pisarz, rolnik, dyrektor Międzynarodowej Koalicji dla Ochrony Polskiej Wsi, były doradca instytucji rządowych UK,

Dorota Staszewska, lekarz psychiatra, Stowarzyszenie Polska Wolna od GMO

Beata Boczkowska, rolniczka, magister zdrowia publicznego

Dr Diana Wojtkowiak, niezależny naukowiec,

mgr inż. ochrony środowiska Katarzyna Stawińska, Koalicja Polska Wolna od 5G

Kontakt: biuro@icppc.pl, stop5gpl@gmail.com

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka