Alex.Delarge Alex.Delarge
453
BLOG

ukryta opcja pisowska

Alex.Delarge Alex.Delarge Polityka Obserwuj notkę 2

 Miałem spory problem z wyborem tematu tej notki.

Duże szanse miała posłanka Pisu Pawłowicz (ta od spierdalaj), która jak sama powiedziała jest jałowa i bezużyteczna, bo nie wykonuje funkcji prokreacyjnej. O stanie umysłu Pawłowicz świadczy jej dzisiejsza wypowiedź, w której uznała się za Ojca Świętego, a świadczyć ma o tym to, że tak samo jak Papież nie ma męża i dzieci. Ale uznałem, że wyśmiewać głupotę zawsze można i jeszcze nie raz posłanka da mi powody do radości, a tym razem skupię się na okrytej opcji pisowskiej w Platformie.

Po raz kolejny tzw. „grupa Gowina” dała znać o sobie. Tym razem przy okazji utrącenia projektów ustaw o związkach partnerskich. Posłowie utrącili wszystkie projekty, nawet ten stworzony przez PO. Grupa 46 tajnych Pisowców poprzebieranych w skóry posłów Platformy, głosowała tak samo jak posłanka Pawłowicz. Co gorsza, w tej grupie był też poseł na którego osobiście oddałem głos. Poczułem się osobiście dotknięty takim głosowaniem „mojego” reprezentanta i napisałem do niego maila z prośbą o wyjaśnienie, maila napisałem sam, bez żadnego wzoru, podpisując się swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Niestety, do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi.
I pewno już nie dostanę – dzisiaj poseł Żalek (też PO), tak skomentował akcje wysyłania maili: To śmieci, spam. Gdybyśmy mieli zajmować się tego rodzaju wiadomościami, to przestalibyśmy rządzić, a musielibyśmy zająć się ich usuwaniem - tłumaczy.Poseł przekonuje też, że gdyby dostał mail od zwykłego Kowalskiego, to chętnie by na niego zareagował, taką masową akcję ignoruje.
Poseł do którego pisałem to nie był Żalek, ale najwyraźniej też nie ma czasu. Zwłaszcza, że nie nazywam się Kowalski, więc mnie zignorował i poszedł sobie rządzić.

Cóż panowie posłowie, rządźcie sobie, ja już nie chce być z wami w „związku partnerskim” i też zagłosuje „zgodnie ze swoim sumieniem” na inną formację.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka