Las Birnam Las Birnam
31
BLOG

AntyLegion

Las Birnam Las Birnam Polityka Obserwuj notkę 2

Dawno temu w teatrze telewizji zaprezentowano ,,licytację,, - ,,kontra ! Rekontra ! Rerekontra ! Rerererekontra wszystkich kontr ! .... Czytamy , o mediach polskich , repolonizacji , a mogłyby być zwyczajnie , media ? Wszędzie regulaminy , opcje, przynależności . Kto się boi rozmów i komentarzy w sieci ? Pod artykułem - http://fakty.interia.pl/swiat/news-svenska-dagbladet-zamachowiec-ze-sztokholmu-mial-polska-wize,nId,2520639 

Skoro szwedzkie media informują, mam stulić pysk i czuć się poinformowanym ? Tekst niezgodny z Regulaminem - Próbowałem pod artykułem , o polskiej wizie u Uzbeka , zapytać Szwedów , czy oni też chcą 65 mld $ ? No taki kryminał - Uzbek zamachowiec , POLSKA wiza symbol przestępców , kryminału , antynordyckości i ....z 2014 r( ukłony dla Donalda ) i ..... komentarz niezgodny . Mówiąc Katonem - moim zdaniem socjalizm należy zniszczyć .

Las Birnam
O mnie Las Birnam

Może sól Ziemi ?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka