azefJ azefJ
545
BLOG

Tusk? Nie Tusk?

azefJ azefJ Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

Pamięć płata figle  Polityka nie wiele mnie obchodzi , no i mam zgwozdkę  Zaintrygowany wysłuchałem zapewnień pana premiera Tuska, że:

"My na pewno w Senacie przywrócimy rozwiązania, które radykalnie ograniczą finansowanie partii politycznych z budżetu państwa. Mam nadzieję, że znajdę wystarczającą ilość zwolenników w Sejmie, żeby ostatecznie tę batalię wygrać"

Coś podobnego już słyszałem. Przed wyborami do Sejmu, ze dwie kadencje wstecz, Pewien młody oszust zapewniał, w imieniu swojej partii, że po wyborach nie wezmą pieniędzy budżetowych na pokrycie kosztów kampanii wyborczej. Oczywiście po wyborach, kasę wzięli. Nie pamiętam dokładnie kto to był. Pamiętam tylko, że był ryży i przemawiał z równą żarliwością i szczerością, jak dziś pan Premier w Sejmie. nawet ,mimikę miał podobną. Ale to przecież nie mógł być on -  po takim numerze nikt zdrowy na umysle, na  t ych hochsztaplerów , przeciez by nie zagłosował...

 Może ktoś ma lepszą pamięć i przypomni kto to był...

azefJ
O mnie azefJ

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka