Józef Banknot Józef Banknot
1572
BLOG

Bożenka

Józef Banknot Józef Banknot Rozmaitości Obserwuj notkę 74

Cieszy mnie to, że Państwo mnie nie zlekceważyli, że wpadają czasem na mój blog. Nie zdajecie sobie sprawy  jak bardzo podreperowało to moje relacje z Bożenką, to dziecko potrzebuje w tej chwili wzorców jak nigdy wcześniej.

Pana kierownika nie było dziś w pracy mogłem więc zastanawiać się nad przyczynami blogerskich sukcesów i porażek. W moim przypadku, bez wątpienia, bardzo celnym posunięciem  był wybór patrona bloga, znanego i uznanego blogera oraz pisarza,  Pantryjoty. Nie można jednak lekceważyć mojej uczciwości i szczerości, ta okazuje się być jeszcze w cenie.  Nie wszedłem tu z hukiem salonowych drzwi, nie obwieściłem narodzin Proroka, nie wydałem manifestu głoszącego, że moje pisanie będzie równe pisarstwu kolegi Pantryjoty. Nie obwieściłem, że zajmę się publicystyką, która zrówna  się lub przewyższy publicystykę uprawianą przez panią Renatę z cesarsko-królewskiego Krakowa. Ja nic takiego nie powiedziałem - przeciwnie - powiedziałem, że przyszedłem tu uczyć się od najlepszych, nie wstydziłem się napisać, że będę naśladował najlepszych blogerów, będę korzystał z doświadczeń najlepszych synów i cór salonu24h.

Mnie nie interesuje wdrapywanie się na Parnas czy tam strącanie z piedestałów kogokolwiek lub nie daj Boże otwieranie puszki z Pandorą, czy jak jej tam było. Niczego takiego uprawiał na moim blogu nie będę. Obiecałem Państwu w przedostatniej notce, że wrzucę zdjęcie Bożenki. Mógłbym wzorem kolegi Pantryjoty wrzucić zdjęcie syna, bo jednak żyjemy w kulturze" macho " [vide próba ustanowienia marszałkiem pani Ani ] Zdjęcia Piotrusia, syna ze związku z Teresą nie wrzucę, nie jestem w tej chwili jego ojcem, nie mam prawa. On jest w tej chwili synem swojego ojczyma, ja zostałem wyojcowany. Wrzucam za to zdjęcie Celiny jak odchodzi z Bożenką, potem odeszła drugi raz już bez Bożenki. Na drugiej fotografii jest Bożenka z synkiem Władka Frasyniaka, dzieci bawią się w stan wojenny.

Zobacz galerię zdjęć:

bankowiec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości