Begla Begla
272
BLOG

Czubek własnego nosa - co widzę od 2007 roku

Begla Begla Polityka Obserwuj notkę 1

Jak oceniacie rządy P.Tuska i jego partii - ale tylko pod kątem własnych spraw które dotyczą Was samych i Waszych najbliższych (małżonek, dzieci, rodzice)? Przypuśćmy, że nie patrzymy na sprawy które nas całkowicie nie dotyczą. Np. mnie nie dotyczą stadiony - nie interesuje mnie sport w żadnej postaci, więc o stadionie pisac nie będę. Piszę tylko o tym co dotyczy mnie samej i ja sama na własnej skórze odczułam skutki rzadów Tuska.

na minus:

1) podwyżka Vat - prowadzimy firmę z mężem i niestety płaciliśmy horrendalne podatki, od czasów podwyzki Vat - płacimy jeszcze więcej. To jest chyba najbardziej dotkliwa rzecz.

2) podwyżka cen gazu - CO na gaz w budynkach (firmowy i mieszkalny) - masakra.

3) podwyżki cen żywności spowodowane podwyżką Vat - przykre, ale do zniesienia (wydatki na żywność nie rujnują naszego budżetu bo stanowią nikły procent całości kosztów utrzymania).

4) remonty dróg - koszmar, wprawdzie kilka razy w roku jeździmy przez całą Polskę (max 8-10 razy) ale jak już mamy jechać do Warszawy albo do Gdańska to jest to droga przez mękę (proszę nie tłumaczyć, że tak musi być i po remoncie będzie lepiej niż przed - bo wiem to, ale ja się wypowiadam o teraźniejszych skutkach odczuwanych przeze mnie). Jedzie się czasami dwa razy dłużej niż kiedyś przed remontami.

neutralne:

podwyżka wieku emerytalnego - może odczuję, może nie. Nie wiadomo póki co. Nie wiadomo czy dożyjemy :)

pozytywne:

brak, przynajmniej mi się nic nie przypomina. Może ktoś cos napisze?

 

 

 

Begla
O mnie Begla

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka