belfer 1 belfer 1
132
BLOG

Wzruszenie

belfer 1 belfer 1 Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

 Dopadło teraz. Ściska w gardle. To z radości i ...dumy. Jeden z moich uczniów, wychowanków z gimnazjum 2005 r.  dostał nagrodę za pracę magisterską 

  

 Konkursie im. Władysława Pobóg-Malinowskiego na Najlepszy Debiut Historyczny Roku – Warszawa, 16 kwietnia 2014 r.

ipn.gov.pl/aktualnosci/2014/centrala/najlepsi-debiutanci2

  Podobno zaraziłem -jak mówiłi rodzice - miłością do historii. W ostatnich latach coraz częściej uczuciun dumy - towarzyszy strach i poczucie winy. Bo z czego młody historyk/archeolog/politolog wyżyje?

 

 Nagrodę wręczał mój Mistrz, mój promotor z 1987 roku profesor Andrzej Paczkowski!

 Spłaciłem to co otrzymałem!

Warto było !!!

 

 

 

 
belfer 1
O mnie belfer 1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura