Rys.1a Ślady szrapneli z głowicy Buka na osłonie silnika Boeinga.
Rys.1a Ślady szrapneli z głowicy Buka na osłonie silnika Boeinga.
doradcaR305 doradcaR305
2165
BLOG

MH-17 świadek za 30mln funtów

doradcaR305 doradcaR305 Polityka Obserwuj notkę 86

Niemiecki prywatny detektyw Josef Resch prowadzący -  śledztwo ws. katastrofy lotu MH17 linii Malaysia Airlines nad Ukrainą, poinformował, że znalazł informatora, którego zeznania mają definitywnie wskazać winnego zestrzelenia.

Juz  po ogłoszeniu wstępnego raportu we wrześniu 2014 przez holenderskich ekspertów w sprawie lotu MH-17 niemiecki detektyw J.Resh ogłosił ,ze poszukuje informatorów mogących dostarczyć dowodów i informacji o zleceniodawcach zestrzelenia malezyjskiego boeinga. Jego klient, który wynajął detektywa gotów był zapłacić 30mln$ za dowody obciążające  zleceniodawców.

Podkreślam  w śledztwie Resha nie chodziło o nazwiska ewentualnych bojców przyciskających guzik wyrzutni rakietowej ,czy nazwisko pilota wykonującego ostrzał ,a chodziło o ustalenie ludzi wystawiających zlecenie zestrzelenia. Teraz Resh poinformował ,że znalazł się wiarygodny świadek dysponujący niezbitymi dowodami obciążającymi ,ale za swoje informacje zażądał 30ml ale funtów nie dolarów.  Ponoć klient ( klienci?) Resha zgodził się na taką  kwotę.

Fundator nagrody wyraźnie nie miał zaufania do oficjalnego śledztwa skoro za pokaźne pieniądze wynajął prywatną agencję detektywistyczną. Trudno mu się dziwić albowiem eksperci holenderscy mimo nieskrępowanego dostępu do wraku i czarnych skrzynek wydali niewiele mówiący raport wstępny, ignorując odnalezione wyraźne ślady zniszczeń na wraku. W raporcie wstępnym podano ,że „zniszczenia przedniej części kadłuba dowodzą penetracji samolotu ,przez duża liczbę wysokoenergetycznych obiektów z zewnątrz, To doprowadziło do rozpadu całej maszyny.i upadku". Nie powiedziano nawet ,czy „obiekty to były szrapnele rakiety ,czy naboje z działka  lotniczego ,czy jedno i drugie.  Takie zdawkowe opinie międzynarodowej komisji sugerowały ,że podlega ona olbrzymim naciskom politycznym  co groziło utajnieniem prawdziwych przyczyn katastrofy na lata jak choćby miało to miejsce po Smoleńsku. To mogło sprowokować decyzje o prywatnym śledztwie.

Resh  twierdzi ,ze  klient otrzymał wszystko co chciał więc  rola prywatnych detektywów  jest zakończona. (http://www.dailymail.co.uk/news/article-3131397/Mystery-whistleblower-comes-forward-claim-biggest-30-million-reward-telling-German-investigator-shot-flight-MH17-killing-298-board.html)

Dodał ,ze ma nadzieje ,że pozyskane informacje będą upublicznione choć trochę się obawia ,ze mogą tez pozostać jedynie do użytku wewnętrznego zleceniodawców.

Prawdopodobnie informatorem Resha jest agent służb specjalnych Ukrainy albo Rosji.

1.Przypadkowe zestrzelenie nie wchodzi w grę:

Najczęściej podawaną przyczyną zdarzeń z 17 lipca 2014 roku nad Donbasem jest, ze boeing został zestrzelony przez separatystów dysponujących systemem rakietowym Buk, którzy pomylili go z ukraińskim samolotem wojskowym.  Jak widać tajemniczy klient od 30mln funtów był innego zdania i zlecił poszukiwanie informacji o zleceniodawcach zestrzelenia.

Tu wspomnieć należy ,że po katastrofie Rosjanie przedstawili dowody ,że w okolicy boeinga w czasie zestrzelenia leciał ukraiński SU-25. W jednej z wersji przypadkowego zestrzelenia mówi się ,że SU-25 krył się celowo za boeingiem co doprowadziło do pomyłki. Taka wersja wydarzeń rozkłada odpowiedzialność na obydwie strony konfliktu w Donbasie. Nie znajduje to jednak potwierdzenia w obrazie szczątków i w zeznaniach wielu świadków ,którzy mówili o dwu ,a nawet trzech wybuchach poprzedzających rozpad samolotu.

2.Jeżeli nie przypadkowe zestrzelenie to akcja fałszywej flagi ale czyja??

Według ukraińskiej SBU była to akcja fałszywej flagi zaplanowana przez Rosjan. Prorosyjscy separatyści mieli zestrzelić  maszynę należąca do Aerofłotu, która leciała z Moskwy na Cypr w taki sposób aby wine przypisac Ukraińcom.. Według SBU do pomyłki doszło, bo system BUK ustawiono nie w tej miejscowości, w której planowano.

Z kolei Rosjanie uważają ,że akcje fałszywej flagi przygotowali Ukraińcy bo to oni odnieśli korzyści z całego zdarzenia.

3. Co mówią szczątki boeinga.

Mówią wiele prawie wszystko nie ujawniają tylko nazwisk zleceniodawców.

3a) Ślady ostrzału rakietą BUK.
Jest pewne ,ze boeing został trafiony rakieta BUK. W wielu miejscach szczątków boeinga wyraźnie widać , ślady szrapneli ( typu butterfly i prostokątne) takich jakimi uzbraja się głowice rakiety BUK  rys.1a.

MH-17 świadek za 30mln funtów

Rys.1 Osłona wlotu lewego silnika boeinga ze śladami szrapneli z BUKA.

3b Ślady ostrzału z działka lotniczego.

O śladach ostrzału z działka lotniczego pierwszy mówił obserwator OSCE z Kanady ukraińskiego pochodzenia M.Bociurkiw ,który oglądał szczątki zaraz po wypadku patrz np.:: https://www.youtube.com/watch?v=fNMj-M-GDl0  ( patrz 6:03 i dalej ‘very very strong machingun fire:)

Następnie prasę światowa obiegło zdjęcie:

MH-17 świadek za 30mln funtów

rys.2 Ślady ostrzału kokpitu pociskami przeciwpancernymi.

Zdjęcie nagłośnił Petr Heisenko niemiecki były pilot Lufthansy.  Heisenko mylnie sądził,że na zdjęciu znajdują się zarówno otwory wlotowe jak i wylotowe od ostrzału. W rzeczywistości są tu same otwory wlotowe ,a dziwne odkształcenia blach w kierunku przeciwnym do kierunku ostrzału świadczą o użyciu pocisków przeciwpancernych ,które wybuchały po kontakcie z powłoką dając właśnie efekt odgięcia blachy zewnętrznej do tyłu. Wyjaśnia to rysunek 2a na którym zestawiono otwory z boeinga z otworami wlotowymi pocisków przeciwpancernych różnego rodzaju widocznych na pancerzu czołgu.

Podobne ślady widoczne są w górnej części kokpitu. Co więcej jeden z pilotów ma ślady przestrzelin na brzuchu widoczne na zdjęciu tutaj:

http://www.whathappenedtoflightmh17.com/evidence-that-mh17-was-shot-down-by-a-surface-to-air-missle/

Są to przestrzeliny odłamków ale ze względu na gęstość nie mogą pochodzić od rakiety BUK która musiała wybuchnąć kilkadziesiąt metrów od kokpitu,a dobrze korespondują z odłamkami powstającymi po ostrzale powłoki samolotu z działka.

 

3c. Ślady ostrzału rakietą powietrze-powietrze.

Na rys. 3  widać otwór wlotowy od rakiety powietrze-powietrze która trafiła w kadłub od dołu.

MH-17 świadek za 30mln funtów

Rys. 3 Otwór wlotowy od rakiety powietrze-powietrze w podlodze kadłuba boeinga.

Opis znajduje się na rys.3a.

Proszę porównać z otworem od rakiety powietrze-powietrze po zestrzeleniu  lotu Aerolinee Itavia 870 DC-9-15, do której doszło wieczorem 27 czerwca 1980 roku nad morzem Tyrreńskim., Pilot francuskiego myśliwca myślał że strzela do samolotu Kaddafiego.

MH-17 świadek za 30mln funtów

Rys.4 Otwór wlotowy rakiety powietrze-powietrze  Aerolinee Itavia 870

 O ile po trafieniu odłamkami rakiety BUK samolot leciał jeszcze dłuższy czas z płonącym silnikiem o czym świadczą stopione łopaty tego silnika , o tyle po trafieniu rakietą powietrze-powietrze rozpadł się natychmiast. Dezintegracja  kadłuba nastąpiła  w powietrzu od wybuchu tej rakiety wewnątrz samolotu. Ślady tego wybuchu sa widoczne na licznych szczątkach np.:rys. 5 gdzie pokazano osmolenia we wnętrzu części ogonowej boeinga.

Rakieta powietrze-powietrze została wystrzelona z dość bliskiej odległości ,tak ,że nie zdołał się uaktywnić zapalnik zbliżeniowy natomiast zadziałał zapalnik uderzeniowy co widać w kształcie otworów wlotowych na rys.3a. Otwór w drugiej wewnętrznej powloce pokazuje już poczatki eksplozji głowicy.

O dezintegracji i wewnętrznych wybuchach w powietrzu na dużej wysokości wskazuje też stan niektórych zwłok. Otóż niektóre  z ciał spadły już nadpalone i porozrywane.

Co ciekawe wielu świadków odnotowało ,że zwłoki które spadły porozrywane były jakby bez krwi. To dało podstawy do spekulacji ,że ktoś robił mistyfikację z samolotem napakowanym ciałami wcześniej uśmierconymi. To jest oczywiście bzdura. Obserwowane zjawisko jest typowe dla wybuchów na dużych wysokościach, gdzie panuje niewielkie ciśnienie wobec czego krew jest natychmiast odsysana  z powodu dużej różnicy ciśnień wewnątrz ciała i na zewnątrz ..

Podsumowanie.

1. Wszczęcie śledztwa na prywatne zlecenie wskazuje ,że ktoś miał podstawy by sądzić ,że katastrofa MH-17 nie była  przypadkowym zestrzeleniem samolotu w obszarze działań wojennych a zaplanowaną akcją.

2. W szczątkach zapisana jest historia zestrzelenia . Boeing najpierw dostał  odłamkami rakiety BUK z lewej strony, następnie został ostrzelany kokpit z lewej strony i z góry z działka lotniczego, a całą akcję wykończyła rakieta powietrze-powietrze ,która wybuchła wewnątrz boeinga powodując jego dezintegrację i rozrywając część pasażerów.

3.Sposób zestrzelenia świadczy ,że było to celowe działanie sugerujące operację fałszywej flagi.

Uwagi dodatkowe.

Jest całkiem prawdopodobne ,że rakietę BUK wystrzelili jednak separatyści bo Rosjanie złapani zostali na próbach dezinformacji w sprawie rozmieszczenia ukraińskich wyrzutni rakietowych. Jednakże dowody na końcowe zestrzelenie rakietą powietrze-powietrze pokazują ,że separatyści albo byli do tego strzału Bukiem celowo sprowokowani, albo wręcz ktoś po prostu zamówił sobie u lokalnych watażków taką usługę za odpowiednią kwotę.

Z kolei udowodniony ostrzał z myśliwca wydaje się ,że nie był wcześniej planowany jako trudny do ukrycia. Być może pilotowi powiedziano ,ze zestrzelony ma być samolot Putina ,a ten widzac ,że BUK uszkodził tylko nieznacznie boeinga przywalił w emocjach z działka i rakietą. Na wieść, że nie wszystko poszło według planu i z obawy, że zaraz się wszystko wyda premier Jaceniuk podał się do dymisji (którą potem odwołał uspokojony przez mocodawców). Mówi o tym Mariusz Max Kolonko tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=9KrO8nf74ek

Dopisek (28-06-2015) z dyskusji;

Kto zlecił agencji detektywistycznej śledztwo??

Zaniepokoiło mnie trochę wyznanie Resha : że trochę się obawia ,ze pozyskane informacje mogą pozostać jedynie do użytku wewnętrznego zleceniodawców.
Co by to oznaczało ? ,że ktoś wykłada ponad 30mln funtów (ponad bo jeszcze agencja dostała swoje) i chowa kupione dowody do sejfu? Żeby kogos szantażować , czy jak?
Może wystąpić parę wariantów.
Wariant 1 optymistyczny dla świata
Zleceniodawca śledztwa jest bojownikiem o prawdę ma swoje powody i pieniądze ,żeby zlecić agencji wyjaśnienie morderstwa 298 ludzi ponieważ po wstępnym raporcie czuje ,że światowe siły zła zamierzają zamieść rzecz pod dywan.
W takim wypadku kupione dowody przez Resha zostaną upublicznione a niegodziwi sprawcy morderstwa z premedytacją ,zostaną przykładnie ukarani w imię sprawiedliwości i wolności.

Wariant 2 nieoptymistyczny dla świata.
Zleceniodawcą śledztwa sa służby specjalne które w ten sposób chca podrzucić sprefabrykowane dowody. Wartość dowodów ma być uwiarygodniona 30mln funtów, które tak naprawdę służby wypłacą jako nagrodę same sobie.
W tym wariancie również zebrane dowody zostaną upublicznione ale oczywiście w niecnym celu i spotęgują jedynie chaos w sprawie lub posłużą do niecnego ukrycia prawdziwych sprawców tragedii.

Wariant 3 nieoptymistyczny dla świata i ujawnionych świadków.
W tym wariancie śledztwo również jest grą służb tyle ,ze nie o fabrykowanie dowodów teraz chodzi ,a o ich likwidacje i przy okazje likwidację niewygodnych świadków.
Ogłoszone we wrześniu 30mln dolarów to miał być wabik na nieujawnionych świadków ,którzy mogli być groźni dla zamachowców. Świadkowie dobrowolnie oddadzą dowody i ślad po dowodach i tych świadkach zaginie co nikogo nie zdziwi bo przecież dostana za 30mln L nową tożsamość.
W tym wariancie nie dowiemy się jakie te dowody były.

Wariant 4 również nieoptymistyczny dla świata ale łagodny dla świadków.
W tym wariancie zlecenie Reshowi daje biznesmen ,który chce na tym zarobić . Kupuje dowody by je z zyskiem sprzedać sprawcą zamachu. On wie kto za tym stoi i ile może zapłacić ( oligarcha kolega oligarchy.)
W tym wariancie również nie poznamy dowodów.
Czas pokaże który wariant był najbliższy prawdy.

----------------

30wrzesnia 2015 roku

Dodałem rys. 6 pokazujacy ewidentny widok ślaów  pocisku kumulacyjnego ,który wybuchł juz po wtargnięciu do kokpitu.

Zobacz galerię zdjęć:

Rys.2a Porównanie otworów wlotowych na kokpicie z otworami wlotowymi pocisków przeciwpancernych różnych typów na pancerzu czołgu
Rys.2a Porównanie otworów wlotowych na kokpicie z otworami wlotowymi pocisków przeciwpancernych różnych typów na pancerzu czołgu Rys.3 Ślady rakiety powietrze-powietrze w podłodze kadłuba boeinga. Rys.5 Ślady wybuchu rakiety we wnętrzu boeinga. Widać liczne osmolenia powybuchowe. Rys.6 ślady wybuchu pocisku kumulacyjnego po wejściu w kokpit.
cumulative bullet explosion inside cockpit
doradcaR305
O mnie doradcaR305

Jestem logiczny ale bywam warjacyjnie romantyczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka