The Blue Light of Rigel
Prawda i Służba Innym
4 obserwujących
115 notek
20k odsłon
  108   0

Jak podnieść odporność organizmu

Dziś tak poza tematami związanymi z tzw. ezoteryką.

Bardzo dobrym sposobem na przygotowanie się na różne choróbska, które przyjdą na Jesieni jest systematyczne uodparnianie organizmu na nagłe zmiany temperatur. Aktualnie mamy taki czas, że jeśli się ktoś rozchoruje to dużo łatwiej jest przetrwać. Tak sądzę bynajmniej na podstawie obserwacji siebie samego i innych, w moim otoczeniu, że jeśli są chorzy latem, to łatwiej to się znosi. Słońce też zabija część bakterii i wirusów. Postawiłbym hipotezę, że tak ogólnie rzecz biorąc Światło słoneczne jest skuteczniejsze niż nie jedna szczepionka. BTW, pisząc o chorobie, mam na myśli, grypę, przeziębienie; są choroby na wyjście z których pogoda może nie mieć żadnego znaczenia.

W jaki sposób ja wykorzystuje bieżącą aurę do ćwiczenia odporności. Ano w sumie jest prosty sposób na to, jak robi się chłodno (poniżej 20 stopni) to się rozbieram, tak żeby się schładzać. Jak się robi powyżej 20 stopni to się ubieram, żeby się zagrzewać. Kończy się na tym, że mój organizm znajduje się, w różnych porach dnia, w lekko skrajnych warunkach, które aktywują korzystną pracę organizmu, a dokładnie mięśni układu krwionośnego, które rytmicznie kurcząc i rozkurczając się tłoczą krew, dostają dodatkowy bodziec do pracy, w postaci zmian temperatury przez co muszą podnieść wydajność swojej pracy, aby tę temperaturę utrzymać na odpowiednim poziomie.

To taka siłownia dla układu krwionośnego. A krew, to taki magazyn naszej "świadomości" w ciele. Świadomość wziąłem w cudzysłowie, bo może nie stricte o świadomość chodzi jako taką, a o naszą Witalność, która jest czymś z pogranicza pracy naszego ciała i umysły; jest ważnym elementem naszej psychiki, a jak wiemy życie psychiczne ma wpływ na nasze życie duchowe.

Chyba po raz pierwszy wyszło mi napisanie czegoś, co można by nazwać notką ;-) - coś nie za długiego i nie za krótkiego...

P.S. Z obserwacji samego siebie, zauważyłem, że w szczególności efektywne są te nagłe ochłodzenia organizmu, które można uzyskać przez pierwsze mocne rozgrzanie się i potem powrót do neutralnej temperatury, niż z neutralnej przejść do niskiej na przykład pod prysznicem zimną wodą. Chyba, że ktoś jest zdecydowanie bardziej doświadczony, wtedy zimny prysznic to pikuś.

Lubię to! Skomentuj4 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale