bobtej bobtej
82
BLOG

Walesa wskakuje do czerwonego tramwaju, za kierownica...Jaruzels

bobtej bobtej Polityka Obserwuj notkę 8

...reke wyciaga...Kwasniewski.

Dawny prezydent naszej ojczyzny stracil swoja wielka szanse na Wielkiego Polaka. Mogl on stac sie prawdziwym bohaterem, ale wybral zalosna droge wspolpracy z pacholkami moskiewskimi. Jego prezydentura byla po prostu nagroda za te wspolprace i kazdy myslacy Polak to dobrze rozumie. 

 Lech Walesa juz dawno przestal byc bohaterem Solidarnosci w oczach porzadnych Polakow.  Prawdziwi bohaterzy Solidarnosci to Andrzej Gwiazda i Anna Walentynowicz, odsunieci na dlugie lata po "okraglym stole" na margines zycia politycznego i publicznego przez postkomusze media.

Mnie osobiscie bardzo przykro jest o tym myslec bo pamietam dobrze wlasne uniesienie i nadzieje gdy wrocilem z rocznego kontraktu zagranicznego (Brazylia) do miejsca mojej pracy w Stoczni Gdanskiej, 2 miesiace po podpisaniu porozumien sierpniowych w1980 roku. Niemal w ostatniej chwili zebralem wtedy odpowiednia ilosc podpisow i zostalem czlonkiem KZ Solidarnosc Stoczni Gdanskiej. W tym podnioslym czasie Lech Walesa byl moim bohaterem i czulem sie dumny ze zdarzylo mnie sie byc w samym sercu tych donioslych wydarzen. Tak jak dzis czuje sie zawstydzony postawa Lecha, ktory dla osobistej kariery politycznej poszedl na daleko idaca wspolprace z tworcami rezimu komunistycznego w Polsce.

Obecna wspolpraca Lecha Walesy z Kwasniewskim celem podtrzymania mocno chwiejacych sie ukladow PRL-owskich jest juz kompletna kompromitacja Walesy w moich oczach.

Boguslaw Bob Tejszerski, Sydney

 

   

 

 

 

bobtej
O mnie bobtej

polski i australijski patriota (ale nie nacjonalista!). Nie mnie oceniac jaki jestem. Mysle ze to wynika z moich opinii na temat polityki, ekonomii, ekologii (zeglarstwo jest moja pasja).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka