bravo02 bravo02
120
BLOG

Niemcy - Japonia

bravo02 bravo02 Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Hahaha.

Średnio mnie to interesuje, już się w życiu naoglądałem. Były wzloty i upadki, ale krytyka mistrzów pióra były zawsze. To co się obecnie w piłce dzieje to czysta komercja, duża forsa i wolna amerykanka. Takie są właśnie te mistrzostwa, nie zawodzą.

Muszę się przyznać że do tej pory nie przeczytałem ani jednego tekstu o MŚ, ani jednego komentarza, również tu na S24, nie wysłuchałem ani jednego studia przedmeczowego, ani pomeczowego, nie wymieniłem poglądów z żadnym znawcą. Parę meczów częściowo widziałem, mecz Polaków, Iranu, jeszcze parę innych meczów bo to stale w tv buczy.

Nie muszę, wiem, że Michniewicz został zjechany, Lewandowski okazał się drewniakiem, Niemiec Lothar nie omieszkał dawać dobre rady Michniewiczowi, a teraz powinien dawać te rady swoim rodakom w związku z ładną przegraną wielkich Niemiec z małymi Japończykami. Ciekawe co im poradzi? To mnie skłoniło do napisania tego tekstu. Każdy daje dobre rady ale po fakcie. Czy pam Lothar dawał dobre rady Niemcom przed faktem dokonanym? Nie sądzą, gdyby dawał to pewno zaleciłby im grać tak jak kazał grać Polakom Michniewicz. Hahaha/

Cóż można powiedzieć o grze Polaków? Nic nie można powiedzieć, grali tak jak zawsze czyli brzydko, co jest zarzutem bo jak grają ładnie to brzydko przegrywają. Wszystko było tak jak zawsze, Krycha faulował, ale nie na czerwień, Glik dostał piłką i padł, nie te lata już, Lewandowski miał jedną akcje, został sfaulowany, tak jak ze 3 razy w tym sezonie w Barcelonie. Sędzia puścił grę tak jak puszczali sędziowie w innych meczach, ale Polacy się uparli, był VAR i kazało się że był faul na karniaka. Czemu w Barcelonie nie protestowano żądając VARu? Nie wiem, ale chyba dlatego że jakby Lewandowski strzelił ze 3 karne jeszcze to cała Hiszpania byłaby w żałobie. Katalonia również

Lewandowski nie strzelił, szkoda, podszedł do tej piłki jak na podwórku z bramką na trzepaku. Co się z nim dzieje? trudno powiedzieć, niby taki sam ale maszyna się zacięła. Jest tylko człowiekiem. Sam Robert powinien wiedzieć, że coś jest nie tak i dać miejsce dla chłopaków których będzie przyszłe dziesięciolecie.

bravo02
O mnie bravo02

Hmm...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport