Sowiniec Sowiniec
5593
BLOG

Kretyn wśród gejów

Sowiniec Sowiniec Polityka Obserwuj notkę 277

         Podczas sobotniej Parady Równości w Warszawie jeden z jej uczestników niósł planszę z napisem: "jestem pedałem i mam obowiązki pedalskie".
     Jest to oczywiste nawiązanie do "Myśli nowoczesnego Polaka" Romana Dmowskiego. Można się z zaproponowanym przez twórcę narodowej demokracji zbiorem zasad nie zgadzać, ale nie wolno z niego drwić, jeżeli jest się świadomym obywatelem Rzeczypospolitej. Zbyt wielu rodaków złożyło w XX wieku ofiarę krwi i życia za słowa: "jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie", aby można było je wyśmiewać.
     Dla tego, kto śmiał w tak wulgarny sposób sparafrazować słynne zdanie Dmowskiego, mam idealnie przystającą do jego poziomu umysłowego propozycję. Niech powiesi sobie na piersi planszę ze słowami: "nie czuję się Polakiem, bo jestem kretynem, więc mam obowiązki kretyńskie".
 
Sowiniec
O mnie Sowiniec

filozof-fenomenolog, autor "Zarysu filozofii spotkania" i "Filozofów o godnym życiu", harcerz, publicysta prasy krajowej i polonijnej, przewodniczący Komitetu Opieki nad Kopcem Józefa Piłsudskiego, rzecznik Porozumienia Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie, były reprezentant prasowy pułkownika/generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka