13 obserwujących
146 notek
62k odsłony
153 odsłony

BOJKOTOWAĆ ŻYDOWSKIE "WYBORY". ZANIŻAĆ FREKWENCJĘ!

Wykop Skomentuj

Pedofilia i Holomit (akt 447) - tak wyglądają obecne wybory, które jednocześnie dzielą Polaków i promują żydów. Należy Bojkotować takie "wybory" i świadomie zaniżać frekwencję.


Cyt: „Świadome i inteligentne manipulowanie zorganizowanymi nawykami i opiniami mas jest ważnym elementem demokratycznego społeczeństwa. Ci, którzy manipulują tym niewidzialnym społecznym mechanizmem, stanowią niewidzialny rząd, który jest prawdziwą władzą rządzącą naszym krajem. ... Jesteśmy rządzeni, nasze umysły są formowane, nasze gusta są kształtowane, a idee sugerowane głównie przez ludzi o których nigdy nie słyszeliśmy. Jest to logiczny rezultat sposobu organizacji naszego demokratycznego społeczeństwa. Ogromna liczba istot ludzkich musi współpracować w ten sposób, jeśli mają żyć razem jako sprawnie funkcjonujące społeczeństwo. ... W prawie każdym codziennym działaniu, czy to w sferze polityki czy biznesu, w naszym postępowaniu społecznym czy w naszym myśleniu etycznym, podlegamy wpływowi stosunkowo małej liczby osób ... którzy rozumieją prawa i procesy umysłowe  szerokich mas społecznych. To oni pociągają za sznurki i sterują opinią publiczną”.


― Edward Bernays (żyd), Propaganda


To frekwencja w Polsce, jedna z najniższych w świecie (śr.48%),  jest problemem tych "inżynierów społecznych". Zrobią wszystko żeby ją utrzymać powyżej 40%, ponieważ przyszłe zmiany w Konstytucji (np. wprowadzenie Euro)  muszą mieć legitymację społeczną.

Wybory Parlamentarne w Polsce

1991 43,2%
1993 52,1%
1997 47,9%
2001 46,3%
2005 40,6%
2007 53,9%

W roku 2005 nastąpiło załamanie frekwencji [40.6%]. To spowodowało panikę w kręgach "inżynierów społecznych". W roku 2007 żydzi, Soros i spółka przeprowadzili wielką kampanię medialną, za nasze pieniądze. Udało im niestety się obronić  próg 40%.


Cyt:

//Kampania społeczna „Zmień kraj. Idź na wybory” została przeprowadzona przez koalicję 21października.pl. Organizatorami byli: Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR, Fundacja im. Stefana Batorego, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Związek Firm Public Relations, Instytut Spraw Publicznych, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Fundacja dla Wolności, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Forum Inicjatyw Pozarządowych, Fundacja Projekt: Polska oraz Parlament Studentów RP. W skład koalicji weszło również około 150 innych organizacji pozarządowych z całej Polski. W ramach kampanii przygotowano reklamy telewizyjne, radiowe i prasowe, które bezpłatnie emitowały największe stacje telewizyjne (telewizja Polska, tVN,tVN 24, Polsat) i telewizje adresowane do młodzieży (MtV, Viva), rozgłośnie radiowe (Polskie Radio, Radio Zet, Radiostacja, RMF, tOK FM), dzienniki (m.in. Dziennik, Fakt, Gazeta Wyborcza, Przegląd Sportowy), tygodniki (Newsweek, Gala, Angora), dzienniki regionalne (Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Gazeta Współczesna, Gazeta Lubuska, Gazeta Pomorska, Głos Szczeciński, Głos Koszaliński, Kurier Poranny, Nowa trybuna Opolska, Nowiny) oraz portale internetowe (Wirtualna Pol-ska, gazeta.pl, Onet.pl, O2, ngo.pl). Kampanię wspierały również media lokalne. Całkowity koszt cennikowy reklam, które ukazały się w mediach wyniósł ponad trzy miliony zł. W pozyskiwaniu bezpłatych emisji i publikacji bardzo pomogły firmy zrzeszone w PKPP Lewiatan: domy mediowe – Universal McCann i CR Media oraz członkowie Związku Pracodawców Prywatnych Mediów. W przygotowaniu strategii uczestniczyły firmy DDB, Satchi&Satchi oraz MillwardBrown SMG/KRC. Hasła kampanii oraz wszystkie kreacje bezpłatnie zaprojektowała agencja reklamowa PZL Raport przygotowano przy częściowym wsparciu Foundation Open Society Institute (Zug)//

http://www.batory.org.pl/upload/publikacje/zmien_kraj_idz_na_wybory.pdf

Wykop Skomentuj
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale