drapek drapek
44
BLOG

Szef Państwowej Komisji Wypadków lotniczych oskarża rząd o brak

drapek drapek Polityka Obserwuj notkę 3

 Wiadomość z http://wolnemedia.net/?p=21353

Przebieg śledztwa w sprawie wypadku w Smoleńsku, w którym zginęło dwóch prezydentów i znaczna część polskiej elity, nie interesuje ekipy rządzącej. Szef Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych oskarżył polski rząd o totalną bezczynność w tej sprawie!

Jak twierdzi jednak szef komisji Edmund Klich w Rosji o współdziałaniu i pomocy ze strony polskiej administracji nie było mowy.

“Nie mieliśmy żadnego wsparcia. Na moją prośbę do ministra Bogdana Klicha, że nie mam jeszcze tłumacza, dostałem odpowiedź: “to co pan robi tam od trzech dni. To pan powinien go sobie załatwić”. Dalej pan minister Klich powołując się na swoje rozporządzenie zmuszał mnie wprost do współpracy z polską prokuraturą. Kiedy mówiłem: panie ministrze, ja nie mogę współpracować z prokuraturą bo strona rosyjska ma do mnie pretensje, odpowiadał: “ja tego nie przyjmuję do wiadomości” – skarży się Edmund Klich.

“Projekt raportu o przyczynach katastrofy przygotowuje strona rosyjska, a my mamy 60 dni na odpowiedź i to wszystko. Oni mogą te nasze uwagi uznać, albo nie” – stwierdził szef PKBWL.

Na podstawie: r.k, TVN24

I co tu mówić o honorze, podawaniu się ministra do dymisji itd.

Nie rozumiem tego fragmentu o zmuszaniu do współpracy z polską prokuraturą i pretensjach strony rosyjskiej. O co chodzi? 

 

drapek
O mnie drapek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka