drapek drapek
210
BLOG

Symbolika dat

drapek drapek Polityka Obserwuj notkę 2

 Kiedy 15 kwietnia trafiłam na informację (Siwecki - coś dla zwolenników numerologii), że liczba dni 

 
11.11.1918  -  17.09.1939
04.06.1989  -  10.04.2010
 
jest identyczna i wynosi 7615 potraktowałam to jako ciekawostkę. Na wszelki wypadek sprawdziłam w kalkulatorze dni, zgadza się.
Nie dawało mi to spokoju. 
 
A teraz historia:
Stanisław August Poniatowski został wybrany królem, pod dyktando Katarzyny i pod opieką jej wojsk, 7 września 1764 r. Ale dzień koronacji został wybrany starannie: 25 listopada 1764, dzień imienin Katarzyny. Abdykację musiał podpisać tego samego dnia 31 lat później, żeby nie było żadnej wątpliwości komu podlegał. 
 
Myślę, że dla Rosjan nasza niepodległość nie skończyła się w 1795 r. a co najmniej w 1764. I w tej podległości wobec Rosjan mieliśmy przerwę w postaci dwudziestolecia międzywojennego a dokładnie 7615 dni. W tym kontekście data 10 kwietnia wygląda na wybraną bardzo perfidnie i niesie w sobie straszne przesłanie. To był atak. I ten, kto go przygotowywał, specjalnie wybrał ten dzień, aby jasno dać to Polakom do zrozumienia. 
 
 

 

drapek
O mnie drapek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka