Dzerro Dzerro
210
BLOG

Bałagan w ofertach księgarni Tezeusz na Allegro

Dzerro Dzerro Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Przeglądałem dzisiaj książki na Allegro i zajrzałem do kategorii „Informatyka i internet – Hardware”. Okazało się, że księgarnia Tezeusz, która reklamuje się jako „największy antykwariat w Polsce”, zamieściła w tej kategorii aż 1634 oferty. Pobieżnie przejrzałem je wszystkie i nie napotkałem ani jednej, która by chociaż z grubsza do tej kategorii pasowała.

Przykładowe tytuły, jakie się tam znalazły, to: „Nie wymachuj mi tym gnatem”, „Dobra świnka dobra”, „Ryba na drzewie”, „Pijane banany”, „Kapitan Majtas T11 I okrutny odwet Turboklozetu”, „Zwierzenia jeżozwierza”, „Fortynbras się upił”, „Wyznania łgarza”, „Biurwa”, „Trylogia Mrówki T.2 Dzień mrówek”.

Przy okazji dodam, że zasady funkcjonowania Allegro nie za bardzo pozwalają zgłosić takie nadużycie. Można wprawdzie kliknąć link „Zgłoś naruszenie zasad”, ale tylko w odniesieniu do pojedynczej oferty, a nie całej ich grupy. Poza tym, gdy już się go kliknie, to nie można nic napisać od siebie, tylko trzeba wybrać z listy jeden z powodów, wśród których brakuje pozycji „przedmiot w niewłaściwej kategorii”.

Dzerro
O mnie Dzerro

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości