Dzerro Dzerro
294
BLOG

Brawo posłanka Pawliczak!

Dzerro Dzerro Polityka Obserwuj notkę 5

Oglądałem dzisiaj w TVP Info program „O co chodzi”, w którym posłanka Lewicy Karolina Pawliczak, wbrew wcześniejszym wypowiedziom przedstawicieli swojej formacji politycznej, opowiedziała się za tym, aby Polaka zagrożonego śmiercią w szpitalu w Plymouth sprowadzić do Polski i tutaj leczyć. Przyznam się, że gdy to usłyszałem, to aż spontanicznie zacząłem jej bić brawo.

Niestety, wypowiadający się zaraz potem poseł Krzysztof Lipiec z PiS najwyraźniej nie słuchał, co pani Pawliczak przed chwilą powiedziała, lecz z góry zarzucił jej pogląd zupełnie przeciwny i ostro ją zrugał jako rzekomą przedstawicielkę cywilizacji śmierci. Tej niesprawiedliwej wypowiedzi posła Lipca wysłuchałem z przykrością i zażenowaniem.

Dzerro
O mnie Dzerro

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka