Z Internetu
Z Internetu
Dziobaty Dziobaty
2175
BLOG

Kardiolog który zna drogę do Nieba - dla tych którzy nie wierzą w Święta i cuda

Dziobaty Dziobaty Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

Wyznania chrześcijańskiego kardiologa – on wiele wie. 

Zosia ma arytmię serca, założone stenty i lekarza-kardiologa... Nazywa się doktor Joshua Levine, albo trochę inaczej...

Jeszcze przed ostantim koronawirusowym wybuchem, Zosia miała u niego follow-up visit... Tutaj, pacjent może przyjść do lekarza ze swoim spouse, ja zawsze z Zosią do jej lekarzy chodzę, Zosia do moich też...

Doktor Levine jest Żydem, ma około 60-tki, jest duży, zwalisty i gadatliwy... W swojej klinice ma wielu pacjentów, ale lubi z nami gadać. Zosię lubi na pewno.

Doktor Levine ma znajomego lekarza o którym nam kiedyś opowiadał... Ma z nim zawodowe kontakty i towarzyskie chyba też... Ten lekarz jest chrześcijaninem – ewangelistą... Czyż to nie zadziwiające – dwaj lekarze kardiolodzy innej wiary znają się, rozmawiają i się szanują...Nazwisko tego drugiego podaje w „pełni wymiaru”, bo jest w okolicy znaną postacią...

Dr Chauncey Warren Crandall jest kardiologiem w Jupiter, FL i jest związany z wieloma szpitalami w okolicy, w tym Jupiter Medical Center, Palm Beach Gardens Medical Center, Good Samaritan Medical Center i innymi... Ukończył studia medyczne z summa cum laude na Uniwersytecie Yale i jest w praktyce lekarskiej od 34 lat.

Specjalizuje się we wrodzonych chorobach serca dorosłych, kardiologii interwencyjnej i krytycznej opiece kardiologicznej. Ma doświadczenie w chorobach zastawkowych serca, cewnikowania serca, kardiologii profilaktycznej i critical care medicine... To są informacje wyguglowane, które można znaleźdż w sieci.

Co jeszcz emożna o nim znaleźć. Proszę bardzo

Virginia Commonwealth University Health SystemFellowship, Cardiovascular Disease;  Mount Sinai School of Medicine Fellowship, Cardiovascular Disease; Yale-New Haven Hospital Residency, Internal Medicine;  Yale University School of Medicine Internship, Internal Medicine;  Yale University MD;  Harvard University School of Medicine MD; Harvard University School of Medicine, Post Doctoral Fellowship; American Board of Internal Medicine Cardiovascular Disease Member; Top Doctor Ranking - in Cardiovascular Disease Castle Connolly Repor; Top Cardiologist - in U.S. News and Report; Palm Beach Doctors Elite - Top 100 in Palm Beach Daily News List;  Director Interventional Cardiology, Good Samaritan Medical Center *

Wylewam na Doktora Crandall cały kubeł wonności, nie ulega jednak wątpliwości, że jest to „nieprzeciętny łeb”

Chauncey Crandall IV, M.D. jest Amerykaninem jedenastej generacji, urodzonym i wychowanym w Wirginii na obrzeżach Waszyngtonu D.C. W jego rodzinie było siedem pokoleń ewangelickich ministers, z których niektórzy pomogli w narodzinach wolności religijnej w amerykańskim Nowym Świecie. 

Dr. Crandall interesuje się wszystkim co Bóg ma do zaoferowania ludziom i swoim pacjentom i nie boi się głosić mocno swoją wiarę. Robi to publicznie i medialnie... Robi to z odważną pokorą, głosząc że jego wiara w Boga doprowadziła do niezliczonych cudów. Naucza i wykłada na szczeblu krajowym i międzynarodowym. Jest oddany swemu Zbawicielowi, mocy Ducha Świętego i jego rodzinie.

Cytuję z Jewish Voice - „Dr. Chauncey Crandall has shared Yeshua with many dying Jewish patients, some who were miraculously revived in the presence of operating room witnesses”.. .Coś podobnego – Dr. Crandall lituje się nas Żydami, pomaga im przeżyć i stanąć na nogi... Żydowski publikator chwali go za to i dziękuje... Jakiś geszeft to jest chyba!?

Doktor Crandall napisał kilka książek, w tym właśnie „Touching Heaven”... Zamówiłem wersję Kindle.

Doktor Crandall pisze wiele.

„Jako lekarz kardiolog myślałem, że moim celem jest leczenie chorych. Wierzyłem, że mogę wybrać tylko jedną drogę - naukę lub wiarę. Długo nie mogłem zlokalizować jednego i drugiego” i ustalić ich lokalizację.”

„Po tym wszystkim, co wydarzyło się w moim życiu, nauczyłem się, że obie ścieżki są prawdziwe. Moim celem jest leczenie nie tylko chorych, ale także zagubionych. Rozeznanie dzięki mocy Ducha Świętgo – czy jest to kwestia fizyczna, duchowa niewola, choroba grzechu, czy inne problemy. Wszystko jest ważne”

„Chociaż jestem śmiertelnym lekarzem z długim doświadczeniem medycznym, zawsze kieruję tych z którymi mam kontakt do Wielkiego Lekarza, Jezusa Chrystusa”

Doktor Crandall pisze z wielkim patosem -

„Idź ze mną przez własną drogę do wiary — i zobacz te same przebłyski wieczności, które ja widziałem.”

Nawet krótkie streszczenie tej książki i wydziobanie z niej najsmakowitszych cząstek zajęłoby na Salonie zbyt wiele miejsca i czasu...

Może niektóre cytaty?

"Bądź świadkiem skrzyżowania krainy fizycznej ze sferą duchową . Mogę wam powiedzieć tak - obie dziedziny są prawdziwe, tak samo pewnie, jak prawdziy jest Bóg.”... 

„W książce Wzruszające Niebo" utkałem ponadczasowe prawdy biblijne z opowieściami o moich spotkaniach z Boskością — piszę jako lekarz, mąż, ojciec, a co najważniejsze wierzący w mojego Pana i mojego Boga.”

Piszę o moim pierwszym spotkaniu z rzeczywistością nieba, które przydarzyło mi się jako 19-latkowi, który był świadkiem sekcji zwłok w szpitalu w Wirginii. 

Piszę o obozach cholery na Haiti, gdzie poszedłem służyć medycznie. Ludzie umierali tak szybko, że trzymali kartonowe trumny ułożone tuż przed namiotami. Jednak kiedy wezwaliśmy moc Boga i wypędzaliśmy moc ciemności, ludzie cudem przestali umierać. Przestali umierać; tak było, mówię prawdę.

Piszę o pacjencie który leżał w kartonowej trumnie, a następnie został reanimowany; żyje i jest zdrowy.

Widziałem, jak umarli ożywają — dosłownie. Byłem świadkiem zadziwiających uzdrowień i odzyskiwaniem tego, co współczesna medycyna nazwałaby niemożliwe.”

„Często byłem obecny w tym świętym momencie, kiedy życie przechodzi z tego świata na następny. Podzielam się z wami historią mojego syna Chada, który walczył z białaczką. Podczas choroby Chad, moja rodzina i ja widzieliśmy, jak Bóg objawia się w sposób, którego nawet nie można sobie wyobrazić. Moja żona, Deborah mówiła - Bóg jest dobry i wierny. Jego pokój i miłosierdzie trwają ponad wszelki smutek w tym życiu.”

God Gives All of Us Glimpses Into the World Beyond This One.

Bóg daje nam wszystkim przebłyski do innego świata

„Czy widzisz te znaki i te dary duchowymi oczami — czy brakuje ich w waszym życiu fizycznymi? Być może macie wątpliwości, a może nie zwracacie na to uwagi.”

„Możesz odkryć moc duchowego dotyku — fizycznie, kładąc ręce na czyimś czole lub ramionach. Ja to robiłem, wiele razy.”

"Co to znaczy być "zabitym w duchu" ?— ludzie często upadają lub przechodzą inne reakcje fizyczne, chociaż dotknął ich Duch Świętego Boga.

"Demoniczne siły szatana mogą zrobić z ludźmi wszystko — trzeba używać Słowa przeciwko tym ciemnym mocom zła. Na szczęście, ciemność nie może pozostać tam, gdzie spada światło nieba.”

„Ludzie wierzący noszą moc nieba w każdej sytuacji, uwierzcie w to. Każdy może mieć własną drogę do nieba. Każdy zwrócony przeciw Bogu też może się zmienić”.

Bóg stawia nas w kierunku określonego celu

„Pragnąc posługiwać ludziom, kiedyś postanowiłem rzucić medycynę i przejść do posługi kapłańskiej. Ale Bóg tego nie chciał.

Słuchałem głosu Boga, że moje plemię składa się z moich pacjentów medycznych, a celem mojego życia jest pomaganie im w leczeniu i uzdrawianie ich... Słyszałem - uratuj ich, ja ci pomogę.”

„Tylko jeden pacjent mnie odrzucił. I właśnie w tym jednym przypadku mojego życia duchowego, widziałem że cuda się zdarzają.

Jeden mój pacjent, Earl, miał ostrą niewydolność serca i długo czekał na serce dawcy. Był na intensywnym podtrzymywania życia przez wiele miesięcy i nie mógł nawet podnieść głowy z poduszki. Po modlitwach za niego, pewnego dnia Earl usiadł. Nigdy więcej nie potrzebował przeszczepu serca. Gdy wychodził – szydził... To nie Bóg uratował mnie, doktorze”...

A ja twierdzę, że to był cud; to nie ja, to była to moc Boga, uaktywniona modlitwą. Bóg uratował kogoś, kto w niego nie wierzył. Dlaczego?

W Jeremiaszu powiedziano nam: "Będziesz Mnie szukać i znajdziesz Mnie, kiedy będziesz Mnie szukać z całego serca".

„Choć walczę o życie moich pacjentów, nie jestem już zadowolony i nie mogę skupić się tylko na ich mechanicznych sercach i ich fizycznym samopoczuciu. Myślę o moich pacjentach, bo chciałbym uciec od ich cielesnych słabości i chorób, chcę by uciekli od wiecznych agonii piekła. Dlatego daję im to, co najlepsze w medycynie i to, co najlepsze z Jezusa.”

Życie wieczne jest gwarantowane

To tylko kwestia tego, gdzie i kiedy ta prawda zostanie zaszczepiona „na zawsze”. Musicie dokonać wyboru, ponieważ śmierć może być straszna lub piękna; może być największą stratą lub chwalebnym zyskiem.

Jako chrześcijanin mówię wam, wasze pierworodne jest życiem wiecznym. Ale musicie pamiętać o wieczności dzisiaj. Dzisiaj!

1. Dokonaj zmian w swoim życiu, aby podkreślić Boże priorytety i Jego pragnienia dla Ciebie . . .

2. Szukaj pomocy dla swojej duszy aby odnowić swojego ducha z Bożą pomocą . . .

3. Pracuj całym sercem i umysłem i czekaj z oczekiwaną błogością, czekaj na to, co jest Domem Bożym. . .

4. Dostosuj swoje myślenie, aby uświadomić sobie że nie będziesz żył wiecznie, że jesteś w drodze do swojego wiecznego domu. . .


Doktor Dr. Chauncey Crandall – Mistyk? Uduchowiony szarlatan? Dewot i szaleniec?... Reklamiarz albo marketer własnych przekonań?... Głos Boży na pustyni? Dobry Samarytanin zesłany przez Boga?... Na pewno znakomity lekarz który pomógł wielu ludziom.

Co z tego możemy przyjąć lub odrzucić? 

Salonowi blogerzy i czytacze salonowych blogów mogą się odnieść do tego tematu w bardzo odmienny sposób... Co jest ważne?

Czy coś jest ważne, kiedy nie ma wiary i przekonania, że każdy z nas jest pyłem w czasoprzestrzeni Wszechświata?

A tak wogóle – być czy nie być; żyć czy nie żyć...

Niech na to pytanie dadzą odpowiedź „te” Święta.


Dziobaty
O mnie Dziobaty

Żwawy w średnim wieku, sędziwy też. Katolicki ateista, Cutting-edge manipulator należyty. Przyjmuję w środy i czwartki, bez kolejki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo