potrzebna sprawa do jakże ważnego rozwoju
potrzebna sprawa do jakże ważnego rozwoju
Generał Rokurota Generał Rokurota
312
BLOG

Sława bohaterom!

Generał Rokurota Generał Rokurota Technologie Obserwuj notkę 12

 

            Kochani, długo mnie nie było, ale mam usprawiedliwienie, bo zima była. Najstarsi Indianie pamiętają tylko jedną taką zimę z lat poprzednich. Wiadomo, że jak jest zima, to jest zimno i Internet też słabo chodzi. A ile śniegu się naprzerzucałem! No więc jestem, patrzę i widzę – zmiany, zmiany, zmiany. Tak, jak u Barei.
            Zupełnie to przyjemnie jest tak poczuć na karku śliczny kobiecy bucik. Mówię szczerze, jak każdy rasowy szowinista. Lecz te nowe rozkosze nie przesłonią mi, niestety, uczucia współczucia dla Nieodżałowanych Poległych oraz tych Szanownych Panów Kolegów, którzy ze swoich grobowców wyciągają ręce próbując złapać Bogu ducha winnego spacerowicza takiego, jak ja. Nie tylko więc Bareja, ale i Ed Wood.
            Z tym spacerowaniem to mi się udało. Sytuacja przypomina nieco spacerniak ogrodzony drutem kolczastym. Można oczywiście przekupić klawisza gilgając go paluszkiem. No, ale przecież klawisz od tego jest, nieprawdaż. Gdyby nie był potrzebny, to nikt by go nie instalował, czy też zatrudniał, czy jak to się tam mówi. To przecież elementarna oczywistość. Oburzać się? Bez sensu! Piękny to widok i raduje on serce – te śliczne klateczki spacerniaków oświetlone wesołymi neonami bardzo ważnych dobrodziejów.
            No proszę, ale się rozpisałem. Muszę kończyć, bo boję się, że mnie potną na jajcarni.

  Jestem jak Administracja – wycinam i banuję. Ale tylko dzisiaj.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie