Grzegorz Gozdawa Grzegorz Gozdawa
525
BLOG

Szanowny Panie Sine

Grzegorz Gozdawa Grzegorz Gozdawa Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

        Szanowny Panie Sine,

        ok, dobra, może kiedyś mnie poniosło, może trochę i Pana, a jeśli nie, jeśli był to jedynie wybryk mojej urażonej wyobraźni, to przepraszam.

        Zablokował mnie Pan – słusznie czy nie, nie będę się o to spierał, choć szczerze mówiąc rozumiem, że trudno było Panu znieść poziom mojej ,,polemicznej werwy i przyczepności”.

        W każdym razie faktem jest, że zawsze czytam Pańskie świetne teksty. I dziś jestem po lekturze kolejnego. Wspaniałego, bo boleśnie prawdziwego. O niespełniających się snach o honorze, o dumie, o usypiającej pamięci i o jesieni żyjącej w niektórych z nas wielkości dawnych, dumnych pokoleń - rozmienianej na drobne w dużej mierze na własne życzenie.

        Raz jeszcze przepraszam i pozdrawiam, GG


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości