gulgator gulgator
67
BLOG

Wolne zawody z SLD dla Bronka łączą się?

gulgator gulgator Polityka Obserwuj notkę 0

Krótko tylko chciałem zaznaczyć fakt (?) odkryty przede mną i pewnie kilkoma milionami widzów w dzisiejszej "rozmowie rymanowskiego". Jeżeli do tej pory to było tajemnicą, to od dzisiaj juz wiadomo: jest silny nowy tręd który masowo podchwycili przedstawiciele wszystkich wolnych zawodow. Ten trend to zwracanie się ku lewicy, sympatyzowanie z nią i generalne dążenie w kierunku poszukiwania jakiejś nowej drogi w politycznych wyborach. Drogi "ętelygencji", jak wiadomo, są niezbadane ale żeby aż tak? żeby aż tak skrycie dało się tyle czasu utrzymywać sympatię do byłego prezydenta prawie magistra, jak się okazuje, natchienia polskiej inteligencji? Pan Kalisz wywiódł wniosek, że Pan z naj prezydenckim wykształceniem określając, na kogo bedzie głosował, wskazał tym samym bezkrytycznie popierającym go środowiskom, w tym w dużej części przedstawicielom wolnych zawodów, jedynie słuszny wybór. Byłem w szoku i nie wiem czy padło szersze uzasadnienie czy nie. w kazdym razie Bronek już prezydenturę ma w kieszeni.

Teraz proszę o informację jak to jest z tym poparciem bo jestem w rozterce :) . Czy tylko ja nie wiem o takim trendzie? Może spin doktorzy juz sie przegrzali i uknuli, że to będzie oko puszczone do ludu pracującego miast, wsi i osad. Skoro cała inteligencja głosuje, a ętelygencja się nigdy nie myli, to oni, tj ten lud, też tak zagłosują. 

I znowu bedą zarzuty, że ktos gra w kampanii Katyniem.....

gulgator
O mnie gulgator

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka