hamskafrytka hamskafrytka
254
BLOG

"100 dni" rzadow PiS

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 11

http://www.tvn24.pl/sto-dni-rzadu-pis-co-z-obietnicami-wyborczymi,621115,s.html

 

Jak tam samopoczucie pisowszczykow przed studniowka, to juz za cztery dni realizacja obiecanych na ten czas kielbasek wyborczych. Elektorat jak rozumiem, szczesliwy, celebruje radosnie realizacje

obnizenie wieku emerytalnego dla kobiet do 60 i mezczyzn do 65 lat

podwyzszenie wolnej kwoty od podatkow do 8000 zl

bezplatne leki dla seniorow powyzej 70 tki

minimalna stawka godzinowa 12 zl.

Np jest po prostu suuuuuper, wszystko sie udalo, szkoda tylko ze to raczej w jakims innym swiecie rownoleglym, gdzie pisowscy politycy nie lza jak bure suki i obiecuja w wyborach tylko realne rzeczy. Szczegolnie ubawil mnie prezydent Duda, ten z kampanii wyborczej gdy to mowil ze BZDURA jest ze nie da sie tego wszystkiego zrobic, bo przeciez oni, PiS to zrobi. Na az takiego naiwniaka to on nie wyglada, wiec raczej cyniczny lgaz, obrzydliwosc.

 

 

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka