hamskafrytka hamskafrytka
270
BLOG

"Sukces" 500+.

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 14

Rzad nie ma wlasnych pieniedzy, wszystko czym dysponuje pochodzi z podatkow zatem radosc pisowcow jest obludna, bo by komus dac te 500+, komus rzad musi zabrac. Co wiecej owe 500 to bedzie najprawdopodobniej 700 odebrane ciezko pracujacym Polakom bo trzeba przeciez oplacic urzednikow wiec owe 200 pojdzie na pensyjki dla nowozatrudnionych wujkow i ciotki z pisu. 

Wiecej, system rozdawnictwa jest niemoralnym bowiem da ludziom ktorzy nie zapracowali tych pieniedzy, a odbierze tym ktorzy charowali na nie. Ot i caly socjalistyczny pis.

Zupelnie czym innym byloby np zwolnienie rodzin wielodzietnych z czesci placonych podatkow, np poprzez pozwolenie na rozliczanie pitu z wlaczeniem dzieci, wowczas kwota wolna bylaby odpowiednio wieksza i bylby to MORALNIE UCZCIWY system. Prawdopodobnie rodziny wielodzietne nie placily by podatkow w ogole. Do tego taki system nie wiazal by sie ze wzrostem armii urzedniczej, no ale wowczas nie mozna byloby zatrudnic kolejnych czlonkow pisowej rodziny.

 

 

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka