hamskafrytka hamskafrytka
323
BLOG

No i doczekalismy sie panstwa policyjnego.

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 13

Pisowcy tak wytykali PO jak to ich przeciwnikow platforma do wiezienia w sadza i policje nasyla, ja jakos sobie nie przypominam poza jednym przypadkiem gdy to lajza ktora stworzyla gierke gdzie mordowali prezydenta Komorowskiego fekaliami. W szczegolnosci w okresie kampanii prezydenckiej wybryki pisowcow zaklucajacych spotkania wyborcze przeszly miare, a tutaj niejaka Anders sie sadzi z przeciwnikami politycznymi bo zaklucili jej impreze wyborcza udajaca otwarcie czegos tam. To dopiero jest paranoja. Gratuluje pisie, oby tak dalej.

 

http://www.tvn24.pl/awantura-na-otwarciu-wystawy-o-gen-andersie-skonczy-sie-w-sadzie,640910,s.html

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka