hamskafrytka hamskafrytka
416
BLOG

No i znowu pokazalisci skad plynie hejt, PiSiaczki.

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 9

Sekretarz Stanu, niejaki Szefernaker popisal sie w waszym imieniu PiSiaczki, chcial sie zasluzyc prezesowi, a wyszlo slabo. Tak slabo ze az prezydent Duda musial zabrac glos.

http://www.tvn24.pl/zamachy-w-brukseli-tusk-w-holdzie-ofiarom-szefernaker-krytykuje,647921,s.html

Wiem ze nie lubicie tvn, ja zreszta tez, ale tym razem zrknijcie i moze ochloniecie nieco z tego rewolucyjnego hejtu "dobrej zmiany", bo inaczej w historji zapiszecie sie jako zmiana brunatna.

 

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka