autor nieznany
autor nieznany
HempAmbassador HempAmbassador
145
BLOG

Prezydent wszystkich Polaków?

HempAmbassador HempAmbassador Polityka Obserwuj notkę 1

Nie trzeba być politologiem by postawić diagnozę prezydentury Komorowskiego.
Była słaba.
Nawet nie dostateczna.
Był to prezydent jednej kadencji. Mniejsze zło przy owładniętym chęcią zemsty za Smoleńsk i manii oczyszczenia Polski z postkomunistycznych układów Kaczyńskim.
Dziś w momencie wzmożonej obecności Komorowskiego w mediach widzimy jego nieadekwatność na tym stanowisku.
Przez ostatnie miesiące narobił więcej gaf niż Lech Kaczyński przez kilka lat (borubary i irasiady).
Jestem daleki od wychwalania Kaczyńskiego, ale też daleko mi do infantylizmu większości społeczeństwa, by nie docenić stylu w jakim sprawował prezydenturę. Zawsze prezentował się jako mąż stanu. Jego nieudolne próby "bratania" się z ludem były komiczne (słynny szalik na meczu). Właśnie ten element "monarchii" podobał mi się w Kaczyńskim najbardziej. Królowa Elżbieta II wygląda na Wembley równie abstrakcyjnie.
Wróćmy jednak do naszego obecnego prezydenta.
Nie sprawdził się.
Zabrakło wigoru, dynamizmu i inicjatywy. Wszystkich tych cech jakie występują u liderów, urodzonych przywódców. Zabrakło asertywności w wetowaniu ustaw szkodliwych dla obywateli. Tak jak zarzucano Kaczyńskiemu bycie prezydentem PiS'u, tak Komorowskiemu będąc uczciwym należy przypisać bycie prezydentem PO.

W obecnej chwili zarówno prezydent PiS'u jak i prezydent PO nie są Polsce potrzebni.
Bystrzaki pewnie domyślą się na kogo oddam swój głos, bo nie ukrywam, że kandydatura tej osoby była dla mnie całkowitym zaskoczeniem. Wykonałem jednak research i przekonałem się, że na obecną chwilę i kilka najbliższych lat jest to kandydatKA w sam raz. Młoda, wykształcona, ambitna, atrakcyjna wizualnie-co stanowi ogromne pole do nadużyć, zważywszy na fakt, że większość polityków to...mężczyźni. Można traktować moje podejście jako zimne i wyrachowane, ale dobrze mi ono służy zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym.
Niech PO z PiSem starają się pisać dobre ustawy - tak żeby Pani prezydent z SLD mogła z czystym sumieniem je podpisywać.
Lewica będzie zadowolona, prawica kościelna też nie powinna mieć powodów do narzekania. Jeśli mamy mieć prezydenta wszystkich Polaków, to tylko takiego.

Liberalnym konserwatystą. Obserwuję otaczający mnie świat, analizuję, wyciągam wnioski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka