HenrykKwinto90 HenrykKwinto90
11709
BLOG

Jan Zbigniew "hrabia"Potocki i jego związki z FSB.Czy RN będzie rosyjską ekspozyturą na Po

HenrykKwinto90 HenrykKwinto90 Polityka Obserwuj notkę 12

Witam 

    Na wstępie pragnę napisać że za nim mnie pod spodem op*********e za używany język i za to że "atakuje"Ruch Narodowy.Napiszę tak że niektórzy komentujący moje notki zamieszane min. na Salonie24.pl powinni nauczyć się czytać ze zrozumieniem to co jest napisane a nie wyrywać z kontekstu moje wypowiedzi.To po pierwsze.Po drugie nigdy nie bawiłem się będąc patriotą,Polakiem z krwi i kości w teatr lub operę pisząc swoje przemyślenia,tylko zawsze waliłem z "grubej rury to co myślę o danej sytuacji często bez cenzury".

    Dzisiejszy temat to związki tzw.Prezydenta II RP Jana Zbigniewa "hrabiego" Potockiego z FSB czyli służbami rosyjskimi,ale nie tylko pokażę także filmy mojego współpracownika Pana Rafała Orłowskiego,który w tych filmikach opowiada jak się dyma Polaków i jakie są plany wobec Polski i jak je zablokować.

    Moi Drodzy przechodząc do rzeczy o II RP i bajdurach opowiadanych przez Pana hrabiego już pisałem.Pisałem także o tym iż II RP nie jest rozwiązaniem oraz wbrew słowom Pana hrabiego nie różniła się wiele od niemiłościwe nam panującej III RP!!!!

    Do rzeczy jakie są powiązania hrabiego Potockiego z FSB?To jest akurat proste przez jego współpracownika Aarona Izraela Paza!!!Aaron Izrael Paz a tak na prawdę o ile się nie mylę (Jeśli się mylę proszę mnie poprawić w komentarzach pod spodem) nazywa się Krzysztof Pazik.Człowiek ów odpowiedzialny jest wraz bodajże z ruskimi za grube przewały w PKP!!!!!A więc co najlepiej w takich sytuacji zrobić?Ano proste ogłosić się Cadykiem,Żydem i w ten sposób być nietykalnym,świętą krową jak kto woli.

    Z kim jest powiązany Pan Pazik?Ano z rosyjskim generałem Siergiejem Smirnowem pierwszym zastępcą dyrektora rosyjskiego FSB.

    Żeby było śmieszniej to gen.Smirnow ma 5 spółek zarejstrowanych w Polsce,do których oczywiście link podam pod spodem tego wpisu.

    Mój współpracownik wykonał telefon do ABW w tej sprawie i wiecie co usłyszał że "nie ma problemu".Dla "polskich" służb posiadanie 5 spółek przez państwo ościenne nam nie przychylne posiadanie spółek w Polsce nie stanowi problemu!!!!No rzesz ku**a wasza za*****a mać.To jest ku**a skandal!!!!

    Przepraszam za dosadny język w tym wpisie ale wybaczcie sprawa Polska jest dla mnie priorytetowa.Żeby tego było mało to jeszcze ostatnio Ruch Narodowy rozpoczął współpracę z hrabią Potockim!!!Mam pytanie do narodowców i wszystkich zwolenników hrabiego Potockiego.Czy wam na prawdę zależy na Polsce czy wraz ze swym guru zamierzacie być nową ekspozyturą rosyjską na nasz kraj?

    Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego Ruch Narodowy w ten sposób wypina własną dupę w stronę rosyjskich służb wywieszając moim zdaniem kartkę wyruchajcie nas w dupę!!!!

    Nie przeproszę was Panowie Bosak i Winnicki bo jak i wasi ludzie nie potraficie sprawdzić tego kim jest faktycznie hrabia Potocki i jakie ma powiązania to jesteście tak na prawdę cienkimi politycznymi bolkami,których bardzo łatwo będzie można wykorzystać do rzecz jasna własnych celów!!!!Na to niestety wychodzi i te słowa mówię z bólem.Ogromnym bólem.

    Zapewne ktoś się pod spodem zaraz za przeproszeniem przy******li że nie powiedziałem nic o Mossadzie i o Żydach,bo przecież plemię żmijowe Izrael też ma tu swoją agenturę.Tak ma!!!Prawdę mówiąc teraz ekspozytura tejże nami rządzi.

    Niektórzy zwolennicy hrabiego będą mieli ogromny ból dupy po przeczytaniu tego tekstu.Tak jak pod ostatnim moim wpisem o porażce rządu w konflikcie z Izraelem,niektórzy ludzie tutaj na Salonie24.pl dostali takiej spazmy że ja pi*****ę nawet tego komentować mi się nie chce,bo szkoda strzępić ryja.Niektórzy to nawet nie potrafią przeczytać ze zrozumieniem tego co napiszę,wyczuć ironii nie wspomnę już o jakimkolwiek dysonansie poznawczym!!!!

    Jeszcze słowo na temat hrabiego i Polaków bo to trzeba poruszyć i zaznaczam te słowa nie będą przyjemnie dla nas,więc jeśli znowu ktoś tu dostanie bólu tyłka,tylko i napisze mi że czemu ja nienawidzę Polaków to ma pewną propozycję niech się zastanowi trzy razy zastanowi co pod spodem walnie,albo niech się profilaktycznie walnie kijem bejsbolowym w łeb i ponownie pomyśli,bo niestety pod ostatnim moim wpisem na Salonie poziom niektórych komentarzy wołał o pomstę do nieba!!!!!

       Zwolennicy hrabiego Potockiego pewnie liczą na jakieś ogromne reparacje ze strony Niemiec na rzecz Polski i że to jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki rozwiąże nasze polskie problemy.Otóż moim zdaniem nie gdyż nawet gdy rosyjski hrabia Potocki coś uzyska wszystko pójdzie na konto THE RESERVE BANK OF POLAND,a ewentualne pieniądze otrzymane z reparacji pójdą na amerykańskie technologie nie wiadomo jakie,ustrój jaki jest w USA zostanie przeniesiony wraz rzecz jasna z prawami noahickimi (żydowskimi) Do Polski.

    Ludzie wiecie co mnie w nas Polakach najbardziej wk****a?!To że jesteśmy jednocześnie narodem tępym i genialnym (paradoks).Dlaczego tak uważam bo dajemy się łatwo manipulować takim ludziom jak hrabia Potocki jak Kowalski i samozwańczy Pastor Kościoła Nowego Przymierza Paweł Chojecki i inni tego typu polityczni hochsztaplerzy o "elitach" tzw.III RP już nie wspomnę.Mało tego zwolennicy tych ludzi nie dadzą sobie nic powiedzieć,wyzywając cię od agentów jeśli masz inne zdanie na temat ich guru. Nie obchodzi ich że pokazujesz im prawdę.Jesteś dla nich trollem lub agentem i c**j.

    Ludzie zacznijcie myśleć,analizować sami dochodzić do prawdy!!!Jak tego nie zrobimy to nie tylko gówno z Polski będzie,ale i naród Polski będzie unicestwiony!!!!Polska w tej chwili niczym trzy czarne orły ma nad sobą trzy agentury:rosyjską,żydowską i niemiecką!!!!Ludzie ku**a obudźcie bo przyjdzie taki piękny dzień że skończymy na ulicy grzebiąc w śmietnikach jak tak dalej będzie!!!

    Moim zdaniem obecne agentury zmierzają do ponownego rozbioru Polski.Tak jak ponad 200 lat temu z tą mała modyfikacją że zamiast Austrii ponad 200 lat temu wejdą Żydzi reszta bez zmian.

    Jeżeli ktoś uważa że Stany Zjednoczone Ameryki północnej to nasz sojusznik,który nas obroni to ja zadam dwa pytania zwolennikom USA ok?

1.Co Polska otrzymała w zamian za wysłanie wojsk do Iraku jako wierny sojusznik USA?

2.Dlaczego Prezydent Donald Trump podpisał ustawę 447 (JUST)?

Proszę o odpowiedzi na moje pytania pod spodem.

Moim zdaniem zdaniem USA to polityczna dz***a plemienia żmijowego Izraela wykonująca posłusznie rozkazy plemienia.

Pytanie do zwolenników opcji rosyjskiej (prosłowiańskiej).

Dlaczego Rosja wzięła udział w rozbiorze Polski?

Dlaczego kiedy byliśmy jej satelitą byliśmy również dymani?

Odpowiedzi także proszę zamieszczać pod spodem.

    Polacy kiedyś sku****l żydo komunista znany nam doskonale Aaron Szechter (Adam Michnik) powiedział o nas w australijskiej telewizji "Polacy to stado baranów".O zgrozo jestem skłonny przyznać mu rację!!!Dlaczego?Już wyjaśniam zobaczcie Polacy jak nie ufamy sobie.Jak z dystansem lub wrogo odnosimy się do siebie.Polak-Polakowi wilkiem.Dysonans poznawczy Polaków jest bardzo,ale to bardzo słaby.Tak naprawdę tak jak już napisałem mamy nad sobą trzy czarne orły,trzy agentury żydowską,niemiecką i rosyjską i żadna z nich nie chce nawet dopuścić by Polska im w jakiejkolwiek kwestii podskakiwała.Przykładów mogę wam podawać na kopy.

   Kolejnym przykładem niech będzie portal społecznościowy Polfejs.pl,który współtworzyłem i jestem w tyn projekcie od początku,a ostatnio znów usłyszałem że Polfejs.pl jest w obcych rękach.Ci co tak twierdzą niech lepiej sprawdzą,gdyż tak nie jest.Polfejs.pl jest Polskim portalem społecznościowym,a że właściciela wywiało do Irlandii to już inna kwestia.Natomist także spotkałem się z tym wśród niektórych anty-systemowych baranów że jak krytycznie patrzę na kogoś to ten ktoś usuwa konto z Polfejs.pl bo obrażam nie wiem np.Mariana Kowalskiego itd...

    Polacy nie myślicie wy nawet na anty-systemowej scenie wybieracie opcje.Część baranów idzie za Kowalskim&Chojeckim nie weryfikując tego co mówią i tym samym nie pogłębiając swojej wiedzy.Część uważa że Jan Zbigniew "hrabia"Potocki niczym za komuny się mówiło Sikorski bądź Anders na białym koniu (jeśli się mylę proszę mnie poprawcie) i rozwiąże nasze polskie problemy.Przestaniemy być biedakami Europy.Zwolennicy hrabiego również nie weryfikują co za głupoty nt.II RP za przeproszeniem pierdoli,bo już samo to wystarczyłoby do weryfikacji.

    Tak Polacy nie będzie jeśli my nie pozbędziemy się tej durnej mentalności czekania na księcia na białym koniu to będzie coraz to gorzej!!!Aż pewnego pięknego dnia obudzimy się grzebiąc w śmieciach,albo lepsza opcja będziemy niewolnikami totalnymi za*********mi 48/24h byle do kolejnej wypłaty.

    Jeśli ktoś mi nie wierzy że tak jest w rzeczywistości niech mi wymieni choć jedną polską rozpoznawalną w świecie markę prócz gry Wiedźmin.Proszę mi wymienić taką markę.Będzie bardzo ciężko wam to zrobić dlaczego?Powód jest prosty ponieważ prof.Leszek Balcerowicz prawdziwy specjalista od Matki Boskiej Marksistowskiej realizując plan nakreślony przez innego człowieka Moskwy.Pana Georga Sorosa roz*******ł tym samym 80% ówczesnej gospodarki!!!Gdyż jełopy z Wiejskiej w Warszawie tak prywatyzowali to co było majątkiem narodowym po PRL-u że kurwa z tego prawie nic nie zostało.Polska stała się nie fabryką nie Europy,a taniej siły roboczej dla Europy!!!Taki to mamy efekt działania elit od 1989 roku do dziś.

    Należałoby to co napisałem sensownie podsumować.Polacy nie dawajcie się już więcej nabrać takim politycznym hochsztaplerom jak Potocki czy Kowalski&Chojecki.Tacy ludzie jak oni pokazują tylko jedną stronę medalu by odwróci naszą uwagę,zwrócić naszą uwagę na stronę przez nich pokazywaną!!!Zakrywają oni w ten sposób swoje powiązania z drugą stroną medalu lub trzecią (wiem kolejny paradoks,ale w naszym przypadku tak to niestety wygląda).

    Jesteśmy dymani przez obce nie przychylne nam strony już od wielu,wielu lat.Moje pytanie zatem brzmi jak długo będziemy się dawali dymać przez  Niemców,,którzy maja tu swoje fabryki i jesteśmy dla nich tylko siłą roboczą.Rosjan,którzy mają swe wtyki w państwowych spółkach w naszym kraju.Żydów,narodu "pseudowybranego",który innymi gardzi,bo inni (goje) mają mu służyć.Jak długo jeszcze niektórzy Polacy będziecie wybierać opcję a,b,c nie myśląc i nie sprawdzając za kim tak na prawdę się opowiadacie.

    Kim ten ktoś tak naprawdę jest bo mi nie chodzi żeby komukolwiek dowalić,tylko ja chcę pokazać wam prawdę i zachęcić was do myślenia.Samodzielnego myślenia i szukania.

    Na koniec apel do Ruchu Narodowego i wszystkich narodowców.Sprawdźcie z kim tak na prawdę podjęliście współpracę.Jeśli tego nie zrobicie we własnym gronie to Ruch Narodowy stanie się rosyjską ekspozyturą,gdyż "Wujek Putin"będzie o was wszystko wiedział.

Nie chcę żadnej obcej agentury w Polsce!!!!

Pozdrawiam Serdecznie

Artur "HenrykKwinto90" Kozieł

https://pl.wikipedia.org/wiki/Siergiej_Smirnow_(generał)

https://mojepanstwo.pl/dane/krs_osoby/309507,smirnow-siergiej

http://www.rp.pl/Polityka/301249928-Rosja-Luksusowa-willa-szefa-FSB.html

http://dzienniknarodowy.pl/ruch-narodowy-uznaje-hrabiego-potockiego-prezydenta-ii-rp-uchodzstwie/

https://web.facebook.com/rafalorlowski34/videos/828434824014040/

https://web.facebook.com/rafalorlowski34/videos/830295347161321/

https://web.facebook.com

https://web.facebook.com


   

 

Zobacz galerię zdjęć:

Artur Kozieł. Niepełnosprawny, amatorski publicysta politycznie niepoprawny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka