Janosik Janosik
3386
BLOG

Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG

Janosik Janosik Rozmaitości Obserwuj notkę 1
Ił 76 ma szerokie zastosowanie i potrafi robić Cuda :

| Mój Komentarz z 23.01.2013 21:00
| Na Blogu :
| W Kapeluszu Panama: Uczciwość i rzetelność National Geographic |

### You - Know - Who ###

" ...Zespół Parlamentarny z Macierewiczem na czele nadaje się raczej do programów o tematyce Science Fiction oraz do telewizji Trwam. ... "
YOU-KNOW-WHO 35 1939 | 23.01.2013 19:51

" ... Przykro mi, tylko do tej drugiej. nie obrażajmy Science Fiction, nie obrażajmy mitologii.. są znacznie bardziej celne słowa na określenie działalnosci zespołu. ... "
YOU-KNOW-WHO 35 1939 | 23.01.2013 19:51

Do Pana Kolekcji Beczek Smoleńskich - dołączam zdjęcia Beczki.

Beczka - akurat w tym przypadku - "Nie - Smoleńska"

image


Tą Beczkę "Nie - Smoleńską" - łączy z Science Fiction - powód jej wykonania - czyli odpowiednia broń - używana w Trylogii - Filmów Lucasa - "Star Wars".

###############################################################################

image

| "Poharatany" Ster Wysokości - w Smoleńsku i Gibraltarze |
| Link - Janosik | 20120730 | 08:00 |

" ... # 1. Oderwana końcowka skrzydła nie powstała w żadnym wybuchu. Zachowała się w wyśmienitym stanie. Aby ją urwać, potrzeba dużego ładunku trotylu, który zmasakrowałby jej blachy, a nie poszarpał je tylko wzdłuż jednej waskiej linii rwania. Końcowka nadaje się właściwie jeszcze teraz do zamontowania w innym samolocie, po niezbędnych naprawach; nawet nie jest opalona wybuchem. ... "
YOU-KNOW-WHO 35 1900 | 30.10.2012 08:41

| I Zguba Się Znalazła - czyli Lewy Statecznik Poziomy TU 154M 101 |
| Link - Janosik | 20121022 | 08:00 |

| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości i lewa lotka zostały poharatane |

| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Janosik | 20101113 | 12:38 |

###############################################################################

| Mój Komentarz z 21.01.2013 22:39
| Na Blogu :
| AMELKA 222: Odnaleziony Oleg Frołow z Ił-76 znad Smoleńska 10.04.2010. |

### Frycek 18 ###

" ... Tyle zachodu, tyle pracy, tylko po co ? - Co Szanowna Autorka chce osiągnąć ? ... "
FRYCEK 18 0 383 | 21.01.2013 16:27

Smorawiński po spowiedzi Armstronga - który przyznał się do brania dopingu - stwierdził - że nie zadowala go zakończenie sprawy - przyznanie się do winy brania dopingu Armstronga - uzna sprawę za zakończoną - kiedy zostaną udzielone odpowiedzi na wszystkie pytania - podobnie powinno być z 10 / 04.

Oczywiście dla Ciebie to już wszystko jasne - ale dla Ciebie - przecież dalej uważasz - że Ił'76 przewoził samochody dla Prezydenta - a to jest coraz bardziej wątpliwe.

Nasza dyskusja z 13.01.2013
na Blogu:
TOMASZ SAKIEWICZ: Pierwsza spójna koncepcja „smoleńska”

Komentarz z lubczasopisma: Smoleńsk Raport S 24

### Konserwatystka ###

" ... - " ... W pewnym momencie zobaczyłem ochronę rosyjską przydzieloną do ochrony pana prezydenta, która ruszyła pędem przez płytę lotniska ... " - Marcin Wierzchowski pracownik Kancelarii Prezydenta ... "
KONSERWATYSTKA 0 448 | 12.01.2013 19:11

Jakim cudem ochrona rosyjska - która miała przylecieć z Moskwy - godzinę wcześniej Ił'em 76 - razem z samochodami - znalazła się na Sieviernym w Smoleńsku razem z samochodami - jak podobno odlecieli do Tveru po nieudanym lądowaniu - Oczywiście - Pytanie w trybie żartobliwym.

Serdecznie Pozdrawiam.
JANOSIK 264 3011 | 12.01.2013 22:14

### Janosik ###

"... Nieprawda, w samolocie IŁ 76, oprócz załogi nie było żadnego człowieka, tylko samochody. Ochrona była na lotnisku. ... "
FRYCEK 18 0 383 | 13.01.2013 16:34

To poczytajmy :

Poseł Marzena Wróbel

" ... Czy Wie Pan co przewożono na pokładzie samolotu transportowego Ił'a 76 ? - który miał lądować tuż przed samolotem Prezydenckim - interesuje mnie kwestia samochodów dla Pana Prezydenta.
Czy te samochody były - znajdowały się fizycznie już na lotnisku w Smoleńsku - przed przylotem Pana Prezydenta - czy też miały być dowiezione - czy ta flota została zabezpieczona ? - ... "

Marcin Wierzchowski

" ... Znaczy ja - widziałem kolumnę strony Rosyjskiej ... - ... "

Poseł Marzena Wróbel

" ... A Polską ? ... "

Marcin Wierzchowski

" ... Polską też - autokary i samochody ? - tak one wszystkie były na lotnisku.- ... "

Poseł Marzena Wróbel

" ... W tym samochód dla Pana Prezydenta - rozumiem ?... "

Marcin Wierzchowski

" ... Tak ... "

Poseł Marzena Wróbel

" ... A co przewoził samolot - który miał wylądować i ostatecznie nie wylądował - nie wie Pan ?... "

Marcin Wierzchowski

" ... Nie wiem.... "
 
############################################################# 

IV WERSJA IŁ-76 A60Beriev „LASER-gun”.

W roku 2009 wznowiono intensywne prace nad ponowną realizacją projektu aplikacji broni laserowej do niszczenia (dekapitacji) obiektów latających przeciwnika w przestrzenia powietrznej własnej dla obrony defensywnej ale również i dla celów ataku.
Po latach w odpowiedzi na projekt amerykański  Laser-1a na bazie samolotu Boeing 747 YAL-1 zrealizowano własny projekt z laserem dużej mocy 1MW do niszczenia z powietrza obiektów w odległości do 400 km (600 km), nawet i więcej obiekty satelitarne i pociski rakietowe. Laser ten został zamontowany na samolocie IŁ-76 WERSJA A60 Beriev.
 

#############################################################

| Smoleńsk - Sposoby na destrukcję Tu-154M PLF101 |
| Link - Jeremiasz Paliwoda | 20120201 | 09:03 |

Ja też o tym pisałem...

Podobnie uzbrojony jak - [Ił-76 A60Beriev „LASER-gun”]


 image


#############################################################
 
| Mój Komentarz z 27.01.2013 09:02
| Na Blogu :
| SMOK EUSTACHY: No i znowu Kublik |
 
image


Pewnie była na Premierze Filmu dla wybranych - jak w czasie Okupacji - Nur für Deutsche - i stąd te 90 stopni nad Pancerną Brzozą.

Ogladając Screen - obrazujący Pancerne Brzozy - już rozumiem dlaczego Miecugow jest przekonany - że 16 metrowa - Pancerna Brzoza miała 40 metrów oraz rozumiem też nowe rewelację dziennikarki GW – która oczywiście - podobnie jak Miecugow i inni dziennikarze - którzy wszystko wiedzą – nie zapoznała się z Raportem Millera – tylko wysłuchała Konferencji Jerzego Millera - 29 lipca 2011 roku.

Miecugow w oparciu o tą Konferencję jest dalej przekonany – że Pancerna Brzoza miała 40 metrów wysokości.

Pani redaktor GW Agnieszka Kublik po ostatniej rozmowie z Maciejem Laskiem dostała potwierdzenie i odkryła nam nowe rewelację – której słowa - przytoczył nam na - Salonie 24 – Bloger Rosemann

Słowa Redaktor GW Agnieszka Kublik - " …Tymczasem w Raporcie Komisji Millera eksperci napisali, że TU 154 M 101 nad brzozą leciał przechylony o 90 stopni … "

A - że teraz podobno zrobiła sprostowanie - za niedługo okaże się - że sprostowań będzie więcej - jak na razie GW nie sprostowała kłamliwego tekstu stenogramów z 26 maja 2010 roku - że " ... Nawigator domagał się zwiększenia prędkości opadania ... "
 
Stenogramy i Instytut - tego nie potwiedziły.

 

#############################################################


W myśl słów Baraka Obamy - " ... Mamy Go ... " - " ... Mamy Ich ... " - Polecam :

| Strzelano do TU-154 M 101 ? Wskazuje na to analiza MARS-BM |

| Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG |

13.12 16:41 Odsłon: 1660 (w tym z lubczasopism 148) 10 Komentuj

Strzelano do TU-154M? Wskazuje na to analiza MARS-BM
 

 

Obraz graficzny badanej próbki
Obraz graficzny badanej próbki
 
 
 
Zapis MARS-BM czas 8:39:42,0
1. (MAK)
Przemilczał - brak tłumaczenia
2. (KBWL)
chwilowe obniżenie amplitudy sygnału we wszystkich kanałach
3. (IES)
zaburzenie sygnału we wszystkich czterech kanałach, trwające około 0 ,4 s, wynikające ze zniekształcenia powierzchni taśmy na odcinku około 3 cm (karbowanie taśmy )
 
 
              Ponieważ wytłumaczenie w postaci przyczyny tkwiącej w pokarbowaniu taśmy jest niedorzeczne, dlatego temat ten niepokoił mnie od początku. Wiem, że hałas, który ja nazywam hukiem z efektem Dopplera to hałas rozchodzący się po uderzeniu w dużą konstrukcję metalową.
Po zastosowaniu różnych metod, głównie zwolnieniu tempa próbki, doszedłem, że ten hałas (huk) składa się z serii sześciu uderzeń w równych odstępach czasowych, które wprawiają w sposób narastający konstrukcję metalową w drgania.
Moim zdaniem, huk, określony przez ośrodki badań jako pokarbowanie taśmy, może być, z bardzo dużym prawdopodobieństwem hałasem powstałym od przyjęcia, przez konstrukcję samolotu, sześciu uderzeń w rówbych odstepach. Druga hipoteza to odrywające się kolejno nity z części, która się oderwała. Rzecz się dzieje około 82 sekundy przed uderzeniem w ziemię.
Dołączam spowolniony plik oraz postać graficzną tego fragmentu z zaznaczonymi miejscami, odpowiadającymi serii uderzeń.
 
Spowolniony plik dźwiękowy
 
 
Otrzymują:
Szef Biura Zespołu Parlamentarnego Bartłomiej Misiewicz
oraz inne osoby zainteresowane sprawą wyjasnienia
katastrofy samolotu TU154M z 10.04.2010

 A tutaj ten sam odgłos huku poprzedzony trzema klapnieciami przełaczników. Fragment w nieco mniej spowolnionej formie.
Posłuchajmy 
 
Uszkodzenie, zmarszczenie, karbowanie taśmy.
Należy zadać pytanie skąd sie wzięło? Uprzedzając możliwą odpowiedź, że powstało od upadku samolotu i wstrząsu, to zapytam dalej. Taśma nawija się na krążek. Jeżeli taśma była uszkodzona na odcinku 4 cm i została nawinieta na szpulę, to było nie możliwe jej uszkodzenie pod zwojami taśmy nawiniętej na uszkodzony odcinek. Gdyby przypisać uszkodzenie taśmy wypadkowi, to zwój uszkodzony nie powinien znajdować się pod innymi zwojami i powinien pozostać w chwili zatrzymania na wierzchu. Jeśli padnie odpowiedź, że taśma była uszkodzona podczas eksploatacji, to pytam, kto dopuścił do lotu samolotu prezydenckiego z pokarbowaną taśmą?
A może zobaczmy tą pokarbowaną taśme i najlepiej odsłuchajmy ponownie pokarbowany fragment, bo uważam, że jeśli jest teraz faktycznie pokarbowany, to zabrzmi inaczej niż w nagraniach jakie zaprezentowano na konferencjach MAK i Millera.
Zniszczenie mechaniczne taśmy nie przyczynia się do powstawania takich kształtnych dźwięków. To nie jest szelest, zniekształcenia dźwięku lecz piękny i kształtny przebieg. Jeżeli ktoś sięga pamiecią do czasów w których słuchano muzyki na nosnikach magnetycznych (taśmach) to wie, co słychać przy uszkodzonej pozaginanej taśmie.
 

 

Komentarze do notki komentuj komentuj

  • @Autor
    Może jakaś wersja opisana tutaj
    http://www.witu.mil.pl/www/biuletyn/zeszyty/20080107p/33.pdf
    ZASADA HEISENBERGA13.12 16:52
    143796
  • @ZASADA HEISENBERGA
    "Może jakaś wersja opisana tutaj"

    Być może ale nie jestem uprawniony, gdyż moja wiedz w tym temacie jest zbyt mała.

    Wiem jedno, że jeżeli doszło do celowego zniszczenia tego fragmentu taśmy, to nie da się już Wisły zawrócić kijem. No chyba ze, teraz taśma w wyniku przedziwnego przypadku zmarszczy się tak bardzo, że jej nie będzie. Może jakiś pożar i skurczenie gotowe.
    Ciekawe, co za odważny podpisał się pod tym "karbowaniem"?
    ANDRZEJEK201013.12 17:42
    15200
  • @ Andrzejek 2010
    | Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG |

    Strzelano ? - Ależ nie - zrobiono tylko nacięcia - na Lewym Skrzydle w okolicach Lotki i przycięto Ster Wysokości tak - że jedną częścią można było sterować - drugą już nie - przy okazji przecięto Linię Energetyczną bez uszkodzenia izolatorów 8:35:39 / 8:35:42.
    Jeżeli Dowódca podejmuje decyzję o odejściu - a podjęcie działań - odejścia - inicjuje - nurkowanie - w początkowej fazie około 20 m / s - to od razu widać - że elementy TU 154 M 101 bez - których żaden samolot nie odejdzie - musiały być "poharatane".

    Na przykład tak przycięte - jak od linijki :

    image


    | Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości i lewa lotka zostały poharatane |

    | Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
    | Janosik | 20101113 | 12:38 |

    Wielokrotne padało pytanie dlaczego TU 154 M 101 znalazł się tak nisko i nie odleciał na drugi krąg - wszystkie dostępne dane oraz brak zdjęć Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie - wskazuje - że "Poharatany" Ster Wysokości był przyczyną - że TU 154 M 101 znalazł się tak nisko i nie odleciał na drugi krąg.

    Gdyby to nie była - "dość specyficzna awaria" - to nie robiono by szopek – typu - Konferencja MAK 12 stycznia 2011 roku i Konferencje Komisji Millera 18 stycznia 2011 roku i 29 lipca 2011 roku.

    | "Poharatany" Ster Wysokości - w Smoleńsku i Gibraltarze |
    | Link - Janosik | 20120730 | 08:00 |
    JANOSIK13.12 18:00
    2763790
  • @ANDRZEJEK2010
    "zaburzenie sygnału we wszystkich czterech kanałach, trwające około 0 ,4 s, wynikające ze zniekształcenia powierzchni taśmy na odcinku około 3 cm (karbowanie taśmy )"

    Taśma była badana przez IES przy użyciu mikroskopu.
    FRYCEK1813.12 18:20
    72670
  • @ You - Know - Who
    Widzę - że nasze myśli idą w jednym kierunku - z jednym zastrzeżeniem Świat idzie do przodu i czasami można się obyć bez brzeszczotu.
    Kiedy wreszcie zobaczymy zdjęcie satelitarne z 10 kwietnia 2010 roku to te niewielkie różnice - natychmiast znikną.
    JANOSIK13.12 18:25
    2763790
  • @YOU-KNOW-WHO
    Panie, podobno, profesorze Artymowicz.
    Pan jest jak probierz ważności odkryć, ponieważ pojawia się szybko wszędzie tam, gdzie badania i rozważania techniczne prowadzą do ciekawych miejsc wskazujących na szacher macher. Ostatni pański komentarz w postaci wierszyka w miejscu, gdzie my Polacy dążymy do wyjaśnienia prawdy został przeze mnie usunięty i przeniesiony do mojej notki nazwanej "śmietnik"
    Obecnie w rozważaniach dotyczących niewyjaśnionego dźwięku pisze pan o brzeszczotach?
    Czy kiedykolwiek analizował pan to co robi? Jak dawno stał przed lustrem?

    Są to pytania retoryczne, gdyż nie dam panu możliwości udzielenia odpowiedzi i za chwile zablokuje pana a te bezsensowne notki powędrują do mojego śmieciowiska, aby opowiedzieć moim wnukom o takim jednym "profesorze"

    Trzynasty i do tego piątek, to pechowy dzień
    до свидания
    ANDRZEJEK201013.12 18:30
    15200
  • @FRYCEK18
    "Taśma była badana przez IES przy użyciu mikroskopu."

    Być może, że tak było i ja pisząc o oszustwach nie wskazuję kto ich dokonał. Nie miej jednak, jako osoba rozgarnięta, nigdy bym się nie podpisał pod transkrypcją, gdybym po stwierdzeniu pofałdowania taśmy nie przeprowadził odsłuchania porównawczego.

    Raz jeszcze powtarzam. Konia z rzędem temu, kto odtworzy tą pofałdowaną taśmę i usłyszy to samo co zaprezentowano na konferencjach MAK oraz Millera.
    Jeżeli pofałdowanie istnieje, to doszło do niego po zgraniu taśm na nośniki.
    Po co?
    Aby dać wytłumaczenie pochodzenia tego dźwięku, bo przecież, kto tam będzie szukał w tak krótkim fragmencie jakichś rewelacji. Tym bardziej, gdy się dowie, ze taśma się pomarszczyła?

    Trzeba jeszcze zapytać w ilu miejscach taśma była pokarbowana? Kiedy była wymieniana, sprawdzana i kto tego dokonał.

    Jak ktoś pracował na kamerze pogłosowej marki SOCHOR, to będzie wiedział o czym jest mowa. Ja taką kamerę udoskonalałem dokładając duże koło zamachowe i silnik na zewnątrz, oraz łożyskowałem rolki, aby zminimalizować drgania i nierównomierności przesuwu taśmy.

    http://tablica.pl/oferta/sochor-kamera-poglosowa-echo-tasmowe-2-sztuki-ID3GYdd.html
    ANDRZEJEK201013.12 18:48
    15200
  • @AK43
    To chyba nie jest twoje zmartwienie, to co się tak spinasz.
    ASMODEUS13.12 21:36
    171892
  • Rozwiń.
  • @JANOSIK
    Jeżeli Dowódca podejmuje decyzję o odejściu - a podjęcie działań - odejścia - inicjuje - nurkowanie - w początkowej fazie około 20 m / s - to od razu widać - że elementy TU 154 M 101 bez - których żaden samolot nie odejdzie - musiały być "poharatane".
    ----------------------------
    Ale przed działką Bodina wszystko się nagle naprawiło i samolot zaczął reagować poprawnie na podjęte działania służące odejściu?
    A może ziemia rosyjska była tak niechętna naszej delegacji, że gdy ta była tuż nad nią, zaczęła gwałtownie odpychać nasz samolot?
    JOWA14.12 13:43
    0119
  • @JOWA
    Piloci skorzystali z pomocy mechanizacji skrzydła.






    No i teraz zobaczymy jaki fachowiec lotniczy z ciebie...
    JEREMIASZ PALIWODA16.12 13:25
    1395021
Janosik
O mnie Janosik

" Dzisiejsze Czasy " - Oceniam : - Krytycznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości