Joanna- Joanna-
435
BLOG

AKCJA NOCLEG - Zielona Góra szturmuje Warszawę

Joanna- Joanna- Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Uprasza się społeczność warszawską o oferowanie noclegów. Sama Zielona Góra zgłasza zapotrzebowanie na  ponad pięćdziesiąt miejsc!

 

Zmobilizuj się, Warszawo!

 

Dziękuję tym, którzy zgłosili już chęć goszczenia u siebie osób spoza Warszawy, ale to zdecydowanie za mało...

 

Przypominam, na czym polega AKCJA NOCLEG, Warszawa, 10 kwietnia 2011, OB-CIACHowa pomoc:

 

AKCJA NOCLEG to odpowiedź na apel Intuicji o skoordynowanie akcji zapewnienia noclegów tym, którzy wybierają się do Warszawy 10 kwietnia.

 

Mechanizm

 

Proponuję, żeby zarówno osoby, które chcą zaoferować nocleg (GOSPODARZE), jak i te, które przyjadą (GOŚCIE), przesyłały na mój e-mail swoje zgłoszenia.

 

GOSPODARZ:

w tytule maila: GOSPODARZ, w treści: imię/nick, adres mailowy, liczba oferowanych miejsc (jeżeli dla kogoś ma to znaczenie, proszę zaznaczyć, czy są to miejsca dla pań czy panów).

 

GOŚĆ:

w tytule maila: GOŚĆ, w treści: imię/nick, adres mailowy, liczba przyjeżdżających osób (panie/panowie).

 

Ja będę przesyłać każdemu GOŚCIOWI adres e-mail „przyporządkowanego” mu na podstawie ilości zgłoszonych osób GOSPODARZA. GOŚĆ sam skontaktuje się z GOSPODARZEM, umówi się z nim i od niego otrzyma adres.

 

Proszę, żeby GOSPODARZE, którzy umówili się już ze swoimi GOŚĆMI, potwierdzali to w mailu do mnie.

 

Mój adres: joanna.koz@gmail.com

 

Zapraszam!

Joanna-
O mnie Joanna-

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości