konkluzja encore konkluzja encore
343
BLOG

Jestem...

konkluzja encore konkluzja encore Rozmaitości Obserwuj notkę 15

Zgodnie z zapowiedzią skasowałam swoje konto "szydełkowe robótki", pod którym to nickiem napisałam nieco ponad trzy tys. komentarzy, oraz cztery notki - dotyczące bezpośrednio mojej obecności w salonie - i doczekałam się ponad pięciu i pół tys. odsłon bloga.

https://naforum.zapodaj.net/bf37d16be9b4.jpg.html

Teraz - by spełnić pragnienia najbardziej zagorzałych "fanów" - powraca konkluzja raz jeszcze, ale ze strefą wolną od PiS... Reinkarnacji w neo Kubusia Puchatka, Olę Alex bis, czy neolit szydełkowych robótek - nie przewiduję.

Krytykuję PiS za:  - łamanie Konstytucji i praworządności, - bogojczyźniano-patriotyczną hipokryzję, - Przekręty i Synekury, - bezduszne i bezmyślne rozdawnictwo publicznej kasy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości