konkluzja encore konkluzja encore
458
BLOG

Przeżyjmy to jeszcze raz...

konkluzja encore konkluzja encore Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Do zamieszczenia tej notki sprowokował mnie wczoraj mój osobisty psychofan - poniżej link do komentarza z jego urojonymi insynuacjami i pomówieniami pod moim adresem. 

https://www.salon24.pl/newsroom/1153390,ustawa-anty-tvn-joe-biden-osobiscie-sledzi-sprawe#comment-21121630

Ponieważ mnie bawi ta jego psychoza na moim tle, której ten maniak uległ już 6 lat temu - co obwieścił wszem i wobec w 2017 roku..image

to postanowiłam zagrać maniakowi na nerwach jeszcze bardziej i zamieścić kilka fotek z części moich tegorocznych wakacji. Kto tam był - wie, że to Wyspy Kanaryjskie, a konkretnie Teneryfa i miejscowość San Eugenio Alto, gdzie ma swój dom moja siostra...


image

Witamy na Teneryfie...


image

Montaña Roja, widoczna również z lotniska...


imageTaras w domu mojej siostry...


image Zachód słońca nad Atlantykiem widoczny z tarasu...


image

MMŻ na wakacjach, czyli mój medyk, którego psychofan mi życzył :)... Dla niewtajemniczonych - MMŻ to Mężczyzna Mojego Życia, czyli od lat mój mąż...


image

Rezydencja Elizabeth Taylor - w której aktorka nigdy nie była - podarowana jej przez jednego z fanów... Pomyśleć, że mój osobisty, salonowy "fan", ofiarowuje mi wyłącznie hejt... Może dlatego, że jest psycho...


image

Nocny widok na Atlantyk...


image

Wewnątrz wiatraka znajduje się restauracja, w której mieliśmy uroczystość rodzinną...


image

W tle sąsiednia wyspa, La Gomera, bardzo rzadko widoczna w takiej okazałości,  widok z tarasu mojej siostry...


image

Taki sobie widoczek...


image

Pa, pa, Teneryfo, do następnego... W tle najwyższy szczyt Teneryfy, Teide...

Krytykuję PiS za:  - łamanie Konstytucji i praworządności, - bogojczyźniano-patriotyczną hipokryzję, - Przekręty i Synekury, - bezduszne i bezmyślne rozdawnictwo publicznej kasy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości