konkluzja encore konkluzja encore
378
BLOG

Kabaret a'la Salon24...

konkluzja encore konkluzja encore Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Przepraszam moich ewentualnych czytelników, że tym razem nic o polityce, a całkowita prywata w mojej notce...

Już dawno nic mnie tak nie ubawiło, jak szmergiel, prezentowany przez mojego psychofana - który to psychofan nie jest w stanie zapomnieć o moim istnieniu - choć to byłoby najlepsze wyjście dla jego zdrowia psychicznego.

On oszalał na moim tle do tego stopnia, że - nie mogąc wymusić na mnie zainteresowania dla jego TFUrczości i po wielu innych próbach podchodów pod moje komentarze - przywłaszczył sobie na koniec mój awatar, odwróciwszy go do góry nogami! :DDDDDD

Stwierdziłam to sprawdzając stare wątki, w których ów nieszczęśnik produkował się pod moimi wpisami.

image

Pomódlcie się - o ile jesteście praktykującymi katolikami - w intencji powrotu do zdrowia tego biedaka, bo jeśli chodzi o mnie, to NIC nie jest w stanie wpłynąć na zmianę mojego nastawienia doń. NIE KUMPLUJĘ SIĘ i nie bratam się z tymi, którzy wielokrotnie i świadomie usiłowali obrażać mnie i członków mojej rodziny. Dla takich osób mam jedynie politowanie i ewentualnie kpinę z ich zachowań...

Sowiniec - cokolwiek teraz się z nim dzieje - szybko zajarzył, że lepiej ignorować moje komentarze, niż narażać się na moją odwetową reakcję. I to by świadczyło o jego mądrości - w przeciwieństwie do tego, co prezentują jego dawni koledzy (bo TEN psychofan nie jest jedynym obolałym), których ego cierpi, z mojego powodu, równie boleśnie, jak onegdaj sowińcowe... Taka prawda... 

Krytykuję PiS za:  - łamanie Konstytucji i praworządności, - bogojczyźniano-patriotyczną hipokryzję, - Przekręty i Synekury, - bezduszne i bezmyślne rozdawnictwo publicznej kasy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości