pankratek1 pankratek1
195
BLOG

ROZUM JUŻ ZASNĄŁ

pankratek1 pankratek1 Polityka Obserwuj notkę 2

I demony się obudziły. Mieszają rozum ludziom dotychczas rozsadnym.

Nie dziwią, nie denerwują mnie, nawet nie wywołują niepokoju wypowiedzi Jolanty Szczypińskiej, Jarosłwa Kaczyńskiego, czy Stefana Niesiołowskiego.

Przeraziła mnie wypowiedź osoby średnio zainteresowanej polityką, do bólu koncyjiacyjnej, nie przyjmującej do wiadomości nie tylko teorii spiskowych, lecz również normalnych, często grubymi nićmi szytych intryg we własnym otoczeniu (w tym akurat względzie wyjątkowo naiwnej), wyśmienitej nauczycielki, która szlifuje mój angielski.

Kiedy, po wczorajszym morderstwie, powiedziała mi podczas lekcji: "Proszę pana, jestem przekonana, że to jest prowokacja PiS. To oni napuscili tego faceta. Może jakiś agent Tomek, albo ktoś... Bo jak mógł do Łodzi jechać facet, który chciał zabić Kaczyńskiego  w Warszawie. To się kupy nie trzyma"

Zbaraniałem. Rozsądna, dorosła kobieta bredząca jak niejaki poseł Macierewicz.. TO JEST PRZERAŻAJĄCE.

 

 

 

 

pankratek1
O mnie pankratek1

tolerancyjny w miarę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka