Krzysztof Oksiuta Krzysztof Oksiuta
462
BLOG

Nie zagłosuję na Kaczora(i)Donalda!

Krzysztof Oksiuta Krzysztof Oksiuta Polityka Obserwuj notkę 15

W niedzielę wybory do PE. Miałem nie  głosować, bo Unia mnie rozczarowała. Rozczarowała mnie swoją słabością wobec Rosji, swoim materialistycznym poglądem na świat, swoim zepsuciem instytucjonalnym i upadkiem moralnym elit politycznych. Jako Polak jestem zawiedziony dodatkowo żółwim tempem zmian cywilizacyjnych w Polsce.  Przez 10 lat nie wybudowano ani jednej autostrady łączącej nasze granice, nie przyśpieszono przejazdu koleją. Drogi powiatowe i gminne przypominają tory żużlowe po zakończonych zawodach. Nie ma europejskich standardów obsługi klienta w urzędzie, szpitalu ,u dostawców mediów. Wszędzie tak jak było. Upokarzanie słabszych i branie w łapę od bogatszych. Biurokracja i marnotrawstwo pieniędzy podatników-na każdym szczeblu władzy ,państwowym i samorządowym nie zna granic. Rząd ma- podobnie jak Unia - w dupie problemy bezrobocia! Ważne ,by klasie biurokratów i oligarchów partyjnych (takich jak Merkel, Hollande, Barroso, Cameron, Tusk, Kaczyński, Miller, Palikot ) żyło się lepiej. Nie o taką Polskę w Unii mi chodziło, gdy głosowałem w Sejmie za integracją, nie o taką walczyłem z komuną w podziemnej Solidarności.

Mam dość  zakłamania kolejnych rządów w Polsce i Europie, no i właśnie …dlatego zmieniłem zdanie- pójdę głosować! Ale nie na tych starych spasionych na naszych podatkach partyjnych wieprzy z PiSu, PO, SLD..-tych co potrafią tylko świetnie kłamać do telewizora i nic nie robić. Tym społeczno-politycznym pasożytom należy się jedynie czerwona kartka. Zagłosuję na młodsze o generację pokolenie ,bo im może się chcieć zrobić coś więcej. Musimy wyrzucić obecną klasę darmozjadów  na kompost. Niech tam dalej dojrzewają w swej bezczynności  do swej ostatniej roli. Wierzę, że  podobnie stanie się w innych krajach. Wtedy tylko zmienimy Polskę i Europę. Wam, którzy myślicie podobnie jak ja, radzę to samo. Głosujcie na mniejsze partie. Głosowanie na  leniwe, stare koty nie ma sensu. Dajmy szansę młodszym ,póki jej chcą.

Ja wybieram Polskę Razem Jarosława Gowina, a Wy?

Polak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka