11 obserwujących
2217 notek
313k odsłon
84 odsłony

Król Midas

Wykop Skomentuj4

Z mediów:

Według nieoficjalnych informacji radiowa Trójka do końca roku może stracić nawet 40 mln zł w wyniku "ucieczki" reklamodawców. - Gdyby nie dotacja Skarbu Państwa, radio poszłoby na dno - twierdzi jeden z pracowników.

W 2015 roku, kiedy Prawo i Sprawiedliwość sięgnęło po władzę, Trójki słuchało ok. 8 proc. badanych. Dziś ten wskaźnik wynosi niewiele ponad 4 proc.

Ostatnim rokiem, kiedy wszystkie programy Polskiego Radia miały łącznie ponad 20-procentowy udział w rynku, był rok 2012. Od tego czasu słuchalność systematycznie spada i w 2019 r. wynosiła ok. 11,7 proc. (a przez pierwsze cztery miesiące 2020 r. 11,2 proc.). Jeszcze w 2010 r. udział w rynku Programu 1 Polskiego Radia wynosił 12,9 proc., w 2015 r. 9,5 proc., w 2019 r. tylko 5,7 proc. Pierwsze cztery miesiące 2020 r. to 5,2-procentowa słuchalność.

Tylko, że Midas zamieniał w złoto.

Wykop Skomentuj4
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale