kwik kwik
626
BLOG

Non compos mentis

kwik kwik Rozmaitości Obserwuj notkę 2

a-dopcja
Gdy mowa o in vitro, zauważają, że jest przecież tyle dzieci do adopcji. Gdy mowa o słabym (ujemnym?) przyroście naturalnym w Polsce, nie zauważają, że jest przecież tyle dzieci do adopcji - w Afryce.

nostalgia
... przez całe lata rozumni ludzie uważali, że cenzura powinna być dopuszczalna i to nie tylko z powodów obyczajowych, ale też zgodnie z zasadą, że „poważne pytania głupim ludziom mącą w głowie”

inżynier podatny na inżynierię
...ludzie wykształceni i ukształtowani w profilach techniczno-inżynierskich są bardziej skłonni do przyjmowania i powielania schematów mentalno-światopoglądowych, podatni na techniki manipulacji i inżynierię społeczną.

śladami Goethego
Polscy politycy bez wstydu przyznają przecież, że debatowania uczą się od Goebbelsa i Schopenhauera.

kwik
O mnie kwik

Byłem, ale się zmyłem. Bloga skopiowałem przezornie w formie nadającej się do czytania, można go znaleźć pod kwik maz. Kilka notek poprawiłem, potem mi ręce opadły, w końcu prawie wszystko stąd wywaliłem. Czując się postmodernistką, mam przywilej doskakiwania od razu do istoty rzeczy, nie troszcząc się o to, czy będę zrozumiana przez ludzi normalnych Agnieszka Doda  Fryzjer był inteligentny i miał sporo przeróżnych wiadomości. Gdy mu o tym kiedyś powiedziałem, machnął ręką: – Typowa fryzjerska inteligencja. O wszystkim coś wiem, ale bardzo powierzchownie. Ot tyle, żeby sobie pogadać z klientem. Bolesław Gleichgewicht - Zapiski szpiona-pijanicy 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości