Lubomił Macar Lubomił Macar
161
BLOG

Cudowny Ja

Lubomił Macar Lubomił Macar Kultura Obserwuj notkę 0

Cudowny Ja

Przeniosłem górę na wzgórze
trzymając w rękach łyżki
powiesz że to niemożliwe
tak działa wyobraźnia

wykopałem dół na dnie rzeki
z zawiązanymi rękami
powiesz że to niemożliwe
wyobraźnia przyjacielu

wsiadłem do beczki i płynąłem
w górę wodospadu
powiesz że to niemożliwe
wyobraźnia się kłania

nie pytaj mnie więcej
co jest poza i poza
wszechświatem całym
nie szukaj tam Boga

to że coś wymyślę
nie musi się sprawdzić
to tylko mój umysł
moje wielkie o nim mniemanie

płynąłem w górę wodospadu
góry przenosiłem
kopałem rowy na dnie rzek i jezior
kilka przy okazji wypiłem

nie ma w tym sensu
ale zmierz się z wyobraźnią
pogardziłem nauką
jak mrówka która myśli że jest wielka

7.05.2012

Lubomił Macar

zgryźliwy nudziarz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura