Maget Maget
56
BLOG

Wiosna

Maget Maget Rozmaitości Obserwuj notkę 18

 

           Zastrzegam sobie prawa autorskie, ale nie chcę się pod tym podpisywać z czystej obawy przed kompromitacją… Pocieszcie mnie proszę, bo wydaje mi się, że ten początek jest nieco infantylny…

 

 

 

 „Wiosna”

 

Błękitne niebo

Lekkie białe chmury

Świeży wiaterek

Wiosnę przynosi

Gdzieniegdzie jeszcze

Leżą bruzdy śniegu

Lecz atmosfera

Sama się prosi

O śpiew o taniec

Dzisiaj mi z rana

Słońce cichutko

W oczy zajrzało

Drzewa wciąż gołe

Trawę już widać

Ale to dla mnie

Jeszcze za mało

Niech będzie świeża

Jasnozielona

Kwiaty rozkwitną

W parku na łące

A ja w zieleni

Wnet się zanurzę

A na mej twarzy

Słońce pachnące…

Maget
O mnie Maget

Jestem... Chyba mam niejakie poczucie humoru, uwielbiam muzykę, typ raczej artystki, kocham tworzyć, wszystko: od biżuterii i ubrań po własne opowiadania, wiersze i utwory muzyczne. "Dobrze postrzelona". Ogden Nash „Drób” Weźmy takie jajo (model kurzy). Jajo nie ma pod spodem odnóży. Produkuje kurę kurze jajo, Kury wszakże odnóża mają. To nie koniec (dreszcz biegnie po skórze): Kurze się przytrafia jajo (kurze). I znów szok: jajo nie ma nóg czy choćby stóp. Niepojęty ten drób! "And life is a road that I wanna keep going Love is a river, I wanna keep flowing Life is a road, now and forever,wonderful journey I’ll be there when the world stops turning I’ll be there when the storm is through In the end I wanna be standing At the beginning with you"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości