Maly Palac Maly Palac
52
BLOG

Mały Pałac

Maly Palac Maly Palac Polityka Obserwuj notkę 6

KPRMW KPRM pracuję od kilku lat (możecie domyśleć się Państwo, kiedy i z kim przyszedłem na Ujazdowskie), chociaż urzędnikiem jestem całe dorosłe życie. Nie jestem typem bloggera ochoczo opisującego wszystko dookoła: plotki, sprawy prywatne, tajemnice zawodowe. Długo zastanawiałem się, czy ktoś taki jak ja, powinien założyć blogga. Decyzję "wymusiły" na mnie media, przedstawiając społeczeństwu obraz zgoła inny od tego, co widzę na co dzień w pracy. Mam nadzieję, że opisywana przeze mnie "kuchnia" Małego Pałacu, mimo konieczności zachowania niektórych spraw w tajemnicy, przybliży Państwu prawdziwy obraz rządów koalicji PO-PSL.

Maly Palac
O mnie Maly Palac

Nie jestem typem bloggera ochoczo opisującego wszystko dookoła: plotki, sprawy prywatne, tajemnice zawodowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka