marekpolandia3 marekpolandia3
525
BLOG

Moje Nowe Roki

marekpolandia3 marekpolandia3 Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Jak nietrudno zauważyć, już w tytule notki widnieje jakby  gramatyczny błąd, bowiem słowo ROK nie posiada liczby mnogiej, o czym wcześniej już  przebąkiwałem. Jednakowoż gdybym napisał  Moje Nowe Lata, trudno byłoby się domyślić o czym usiłuję tu nabazgrać. Okazuje się, że pamiętam tylko jeden Nowy Rok z własnego żywota i to wcale nie tak odległy, bowiem pozostałe przespałem, bądź spędziłem w pracy na dyżurach.

Skończyliśmy w ów Nowy Rok  podgrywanie na zabawie sylwestrowej, po czym w te pędy spakowaliśmy sprzęt i biegiem na Warmię, gdyż musiałem na siódmą wstawić się w pracy. Gdy wyjeżdżaliśmy w sylwestrowy wieczór z domu, pogoda była identyczna jak wczoraj. Zero śniegu, warunki na drogach wymarzone. W nocy pogoda diametralnie się zmieniła. Zaczął padać bardzo gruby śnieg, kraszony silnym wiatrem. Nim zabawa sylwestrowa się zakończyła, na zewnątrz były już zaspy, a śnieg wciąż sypał. Wracając napotkaliśmy wiele  aut  zawisłych w przydrożnych rowach. Nam udało się jakoś  dojechać pod dom mojej mamy, gdzie był zaparkowany mój samochód. Przesiadłem się zatem do niego i udałem do siebie, aby zabrać z domu jakieś jedzenie , a przede wszystkim wziąć prysznic i zmienić sylwestrową kreację na bardziej przystającą do zaistniałej sytuacji.

Jak się okazało , około dwóch kilometrów przed celem, moja vectra zawisła w śnieżnej zaspie tak, że wszystkie cztery koła straciły kontakt z ziemią. Jako że działo się to na nieosłoniętej lasem przestrzeni, to świata panie święty widać nie było wcale a wcale, tylko wszechobecny padający śnieg, tworzący białą plamę, którego kierunek padania z pionowego na poziomy zmienił potężnie wiejący wiatr. Siedząc w nagrzanym aucie w sylwestrowych pantofelkach z  zaciśniętą pod szyją muchą, zacząłem zastanawiać się jak wyleźć z auta w taką zawieruchę, skoro kurtka została w samochodzie kolegi, a ja  siedzę jeno w samej  koszuli.

Uznałem naprędce, że owa mucha w tych warunkach może śmiało spełniać rolę szalika , zatem wygramoliłem się na zewnątrz, żeby rękoma odkopać auto i do firmy jakoś dotrzeć. Po kilku chwilach stwierdziłem, że moja kopanina na nic, gdyż nie zdołam rękoma wydłubać śniegu spod samochodu. Po chwili nadjechał jakiś człowiek. Jak się okazało, miał w swym samochodzie cały sprzęt  taterniczy, łącznie z regulowanymi łańcuchami na koła. Pożyczywszy od niego łopatę w mig odkopałem swój samochód, by następnie przy użyciu liny ów podróżny ściągnął mnie własnym autem z zawisu. Zawróciłem i do pracy zdążyłem na czas, jednakowoż gdy koledzy kończący dyżur mnie zobaczyli, mieli niezły noworoczny ubaw, bowiem pojawiłem się tam  przemoczony do nici ostatniej.Ten jedyny Nowy Rok pozostał w mej pamięci, choć dopiero dzisiaj rano dał znać o swoim istnieniu. To wówczas pierwszy raz w życiu  jadłem śniadanie o dwudziestej, po powrocie z noworocznego  dyżuru.


Dlaczego ów Nowy Rok przypomniał mi się akurat dzisiaj? Odpowiedź na to pytanie pojawiła się ot tak, gdy stałem na tarasie  wpatrzony we wschód słońca, popijając poranną kawę.  Najpierw pojawiło się we mnie pytanie, kto i dlaczego wówczas  nasypał w  kilka nocnych  godzin tyle śniegu, żeby zmęczeni ludzie wracający z rozmaitych przyjęć  spędzili  wiele godzin w przydrożnych rowach przemarznięci do szpiku kości?


Hi38,22-23
22 Czy dotarłeś do zbiorników śniegu? Czy widziałeś zbiorniki gradu?  23 Na czasy gniewu je chowam, na dzień utarczki i wojny.- BT


Wersety powyższe dotyczą matrixa nr3, w którym to  JHWH vel Kain był krwawym DYKTATOREM, stąd też jak pisałem  już wielokrotnie, został on swego czasu unicestwiony przez własne stworzenia - LUDZI. Pierwszym , w którym pojawiła się myśl unicestwienia krwawego JHWH był biblijny NIMROD, choć ze współczesnych  przekładów wynika zgoła coś innego. Jego historię także opisałem w którejś z wcześniejszych notek, wyjaśniając  przy tym , skąd moja wiedza w tym temacie pochodzi.


Tak jak publikowałem wcześniej, kiedy myśliwi , którzy unicestwili JHWH vel Kaina  przejęli władzę na światem, wykreowali własnego matrixa nr4, przez  zapodanie nad ziemią elektromagnetycznych niebios, oraz  hologramów słońca, księżyca i gwiazd, które to trwają do chwili obecnej. Dlaczego myśliwi zdecydowali się na inicjację kolejnego matrixa? Tak jak wspominałem wcześniej, świat zarządzany przez krwawego JHWH został przez niego zniszczony prowadzonymi przezeń wojnami, które były owocem DYKTATURY. Zatem hologramiczna inicjacja  obecnych niebios, pozwoliła zasłonić  poligon pozostawiony przez JHWH. Pamiętamy jeszcze, że biblijne zapisy podają, iż istniała KSIĘGA WOJEN JAHWE? Jak widzimy, wszystko co działo się w historii matrixów  było zapisywane, tak jak i dziś zapisujemy naszą współczesną historię poprzez publikację codziennych gazet, telewizyjnych czy internetowych informacji, blogów  bądź książek.

Jakby zatem nie kombinować, cel przyświecający inicjacji matrixa nr 4, pierwotnie wynikł z jak najlepszych pobudek, chęci ocalenia ziemskiego życia itd. Nie mam wątpliwości, że istoty inicjujące matrixa nr 4 o istnieniu naszego Ojca pojęcia zielonego nie miały, zatem zrobiły wówczas to, co podpowiadała im ich ówczesna świadomość. Z racji tego, że istniejemy obecnie w świecie dwubiegunowym, to  istnieją także dwa  możliwe scenariusze na opisanie tamtej historii, lecz jako człowiek z jakimś tam doświadczeniem, wybieram scenariusz,  któremu przyświecała idea DOBRA , bowiem bytując tu nie spotkałem  jak dotąd na swej drodze człowieka, który byłby tylko i wyłącznie ZŁY. Stwierdzam przeto, że ZŁO jest wynikiem naszej NIEWIEDZY  i  ZWIEDZENIA, a nie  ideą, która z definicji przyświecałaby komukolwiek z nas.


Skoro upolowano krwawego łotra, którego ówczesny świat uznawał za boga najwyższego, to przejmujący po nim schedę  wykazali , że jednakowoż dobro i miłość stanowi podwalinę ich percepcji, a wiedza ta wynika z biblijnego rozeznania historii, oraz obserwacji otaczającej nas rzeczywistości. Proszę zauważyć, że w matrixie nr 4 istnieje wiele piękna, które zwykliśmy zwać naturą, choć ową naturę wykreowali ci, którzy położyli kres DYKTATURZE JHWH,  dla jasności dodam, przyjmując imię tegoż mordercy, żeby, jak podpowiada logika, zachować historyczny ciąg zdarzeń, bez kreowania jakiegoś nowego imienia boga. Trzeba mieć świadomość, że myśliwi  JHWH znajdowali się w rzeczywistości DYKTATURY, a więc WŁADZY , zatem ich ówczesna percepcja innego wariantu współbytowania absolutnie nie znała, z racji braku wiedzy o naszym Ojcu, który jest prawdziwym STWÓRCĄ.


Jak wspominałem wielokrotnie, ponad tymi niebiosami  znajdują się kolejne materialne  -  wykreowane przez krwawego JHWH, które funkcjonują do chwili obecnej i to z nich pochodzi  niechciany wielki grad, ogromne ilości śniegu i inne nieprzyjemne dla nas uciążliwości. Jak podpowiada logika, obecni włodarze nie mają żadnego wpływu na to co zapodają Kainowe niebiosa, stąd też i co i rusz zdarzają się  jakieś nieprzewidziane historie, jak choćby ta opisana na wstępie. Tezę te potwierdza człowiecza logika, gdyż jaki interes rządcy obecnego matrixa mieliby w tym, żeby znienacka zasypać świat śniegiem? Żeby zużywać nadwątlone budżety do usuwania jego niechcianych skutków? Skoro logika uznaje taką zależność za absurd, to jak dla mnie staje się to potwierdzeniem stawianej  wyżej tezy, która powstała na kanwie biblijnego studium, a nie z jakichś moich własnych wyobrażeń.


Z historii tej odczytujemy pewną zależność, o której także już wspominałem we własnej pisaninie. Otóż wszystko co zainicjowano na kanwie FAŁSZU, nawet z racji kierowania się szeroko pojętym DOBREM , niestety musi upaść, bowiem konstrukty takie uniemożliwiają zaistnienie PRAWDY, z racji bytu innej zależności  zwanej SZANTAŻEM. Otóż gdy niepowołane osoby dowiedzą się o jakimkolwiek FAŁSZU, nawet powstałym w szczytnym celu, zniweczą wszystko SZANTAŻEM w jednej chwili, a działania takie pociągają za sobą niebywałe konsekwencje, które wcześniej czy później doprowadzą zaistniały konstrukt do upadku. Nie inaczej stało się w przypadku matrixa nr4, o czym pisałem już wcześniej,  twierdząc, że w ocalałych oryginalnych tekstach Starego Testamentu dostrzegłem celowo pozostawione ślady fałszerstw, tak jakby biblijnych przekłamań dokonywano pod lufą karabinu, wbrew woli pisarza. Jak widzę, wszystko co opisywałem wcześniej kierując się własnym biblijnym studium i logiką, zamknęło się właśnie w jedną logiczną całość, stąd też i wiedzę która pojawiła się we mnie z racji wykonanej osobiście pracy i działania eterycznych PROGRAMÓW naszego Ojca, o których istnieniu dowiedziałem się z Biblii, uznaję za PRAWDĘ.


Nie mam najmniejszych wątpliwości, że inicjatorem wszelkich nieprawości zaistniałych w  matrixach był  żądny władzy i bogowania  JHWH vel Kain, zatem nie istnieje już NIKT, kogo można by o cokolwiek oskarżać. Pozostały tylko i wyłącznie PROGRAMY, które wciąż oddziałują na każdego z nas, zatem tylko od nas samych zależy, w jakiej programowej narracji zechcemy się poruszać. Do wyboru mamy PRAWDĘ  bądź DEMAGOGIĘ, zatem mając już świadomość istnienia  biblijnych PROGRAMÓW - ELOHIM, oraz wiedząc od kogo programy te pochodzą , możemy świadomie wybierać czym chcemy się stać - PRAWDĄ albo DEMAGOGIĄ.  W dwubiegunowcu trzeci  wariant nie istnieje,  choć  można by przyjąć, że został taki jednakowoż przez nas samych wykreowany,  lecz  siedzenie okrakiem na murze zwane AGNOSTYCYZMEM, znaczy tyle samo co ośka  elektromagnetycznej BUSOLI, zatem światopoglądem tego nazwać w żaden sposób  niemożna. Właśnie dlatego zapisano;


Mt6,24
24 5 Nikt nie może dwom panom służyć. Bo albo jednego będzie nienawidził, a drugiego będzie miłował; albo z jednym będzie trzymał, a drugim wzgardzi. Nie możecie służyć Bogu i Mamonie. - BT
 
Łk16,13
13  Żaden sługa nie może dwom panom służyć. Gdyż albo jednego będzie nienawidził, a drugiego miłował; albo z tamtym będzie trzymał, a tym wzgardzi. Nie możecie służyć Bogu i Mamonie». - BT

Wersety te pochodzą z apokryfu NT, zatem  głoszą o służbie jakimś  bogom czy  też panom. My jednakowoż dowiedzieliśmy się już co nieco, stąd też i z racji posiadanej wiedzy, możemy potraktować je światopoglądowo,  bowiem referują one o niczym innym jak o agnostycyzmie, który jest słowem tożsamym z WYGODNICTWEM, lub też  czynem  zwanym - WSTRZYMAŁ SIĘ OD GŁOSU. Jeśli ktoś wstrzymuje się od głosu, znaczy, że zielonego pojęcia o niczym nie ma, stąd też przyjmując bezpieczną pozycję - siedzącego okrakiem na murze, obserwuje rzeczywistość, by w odpowiedniej chwili wykonać skok na właściwą dla siebie stronę muru. Otóż szanowny agnostyku bez pracy nie ma kołaczy, a Biblia stan taki potwierdza;

Ap3,15-16

15 Znam twoje czyny, że ani zimny, ani gorący nie jesteś.Obyś był zimny albo gorący! 16 A tak, skoro jesteś letni
i ani gorący, ani zimny, chcę cię wyrzucić z mych ust. - BT

Jak widzimy jasno, rzeczywistość biblijna to "tak, tak "  -  albo  -   "nie, nie", stąd też wiemy, że dyrdymały zapodane temu światu jako AGNOSTYCYZM, stanowią FAŁSZ, z którym każdy z nas musi rozprawić się osobiście, podejmując decyzję po której stronie muru chce bytować.


P.S.


Wczoraj napisałem, że zapewne  cokolwiek zapamiętam z minionego sylwestra. Włączyłem przeto relacje z rozmaitych sylwestrowych gal, by po chwili stwierdzić, że wszystko od dawna jest mi już doskonale znane z racji wieloletniego muzykowania. Stwierdziłem jedynie, że większość z prezentowanych piosenek nasza kapela dawno temu przerabiała niejako w pojedynkę, by dziś do każdej piosenki powoływać  inny zespół, który z racji technicznych perturbacji towarzyszących takiemuż chaosowi, zmuszony jest z tak zwanego playbacku się mordować. Jako muzykant doskonale to rozumiem, stąd też i proponuję żeby jeden, góra dwa zespoły kontraktować na takie imprezy, gdyż jedynie z muzyki granej na żywo, gdzie  dodatkowo można podziwiać niebywały kunszt poszczególnych artystów, płyną wspaniałe emocje. Jak zauważyłem, niektórzy starzy wyżeracze jednakowoż na żywca zagrali, stąd też od razy panie święty i inny duch wśród tłumu zapanował. Mam na myśli starożytny zespół PERFECT, bo akurat trafiłem na ich występ. Perfect jest już tak starożytny, że może nawet jego członkowie nie skumali, że istnieje średniowieczna technologia PLAYBACK, stąd i do dziś nieświadome chłopy własnoręcznie koncerty ogarniają, za co należy im się wszelka chwała i cześć :-)

Serdecznie wszystkich pozdrawiam w Nowym Roku.

marekpolandia3
    

Polak. Pozostałe moje blogi; https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/ https://www.salon24.pl/u/marix392/ https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/ https://www.salon24.pl/u/niebo/ https://www.youtube.com/channel/UCGVxzCk-_qpBh_4ca0685bQ?view_as=subscriber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości